eNero Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg trenger en ny skriver, selv om jeg skriver ut lite hjemme. Først og fremst til dokumenter. Jeg har hatt en del blekkskrivere, og fordi jeg har brukt dem lite har jeg hatt problemer med tette dyser, blekkpatroner som går ut på dato osv. Jeg lurer på om en laserskriver vil være bedre for meg? Kan en laserskriver stå stille i noen måneder for så å skrive ut uten problemer? Vil toneren gå ut på dato? Jeg vurderer å kjøpe en Samsung CLP-315W. Takker for innspill Lenke til kommentar
leipsland Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Høres ut som laser er det rette for deg ja! Virker som du har samme utskriftsmønster som meg da jeg skiftet. Jeg var møkklei av dyre blekkpatroner og tette dyser som lagde trøbbel. Laserskriveren kan stå ubrukt i måneder(år) uten problemer og så skrive ut store dokumenter med sylskarp tekst stille, hurtig og rimelig. Illustrasjoner går også supert. Toneren går ikke ut på dato slik blekkpatroner gjør, herlig! Man slipper rett og slett alt trøbbelet. Laseren fungerer når du trenger den og ferdig med det. En laser matcher overhodet ikke blekk når det gjelder foto. Kan du leve med det så er det bare å bestille den Samsungen Endret 22. juni 2010 av leipsland Lenke til kommentar
eNero Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Tusen takk for informativt svar! Da går jeg for Samsungen Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jeg har aldri opplevd å få tette blekkpatroner på blekkskriveren, selv om den har stått lenge uten å ha bli brukt. men blekkpatroner har 2 års holdbarhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå