Gå til innhold

Drømmer og slikt (sånne som man har når man sover)


PoL-E

Anbefalte innlegg

Har noen av dere hatt drømmer der dere ikke er sikker på du er våken eller sover?

 

Hadde det selv en natt for noen måneder siden, og kan tryggt si at det var den rareste natten i mitt liv..

 

Det jeg drømte var jeg lå i senga mi og såg rundt i rommet, og helt plutselig skjedde det noe helt sykt (eller meget uvanlig). Det førte til at jeg våknet, i akkurat samme stilling som jeg lå i drømmen, ble liggende våken en stund (5-10 min) for deretter å sovne igjen å drømme en like realistisk drøm, å deretter bli vekkt.. slik gikk den natten i loop,, til vekkerklokka ringte

 

skikkelig Twilight Zone :o

 

Freak'et aldri noe særlig ut i løpet av natta.. ble bare litt filosofisk og facinert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ofte og drømme om de tingene jeg tenker på som jeg tenker på før jeg legger meg og jeg har ofte store problemer med og sove og dermed ligger jeg ofte i senga og tenker igjennom dagen og tenker på diverse ting som jeg burde ha gjort.

 

Har drømt om altifra Forummedlemmer til at jeg var med i en skrekkfilm med legomenn. Jeg var en slik Ridder på en brunaktig hest. Skal jeg sovne finner jeg ofte fram en Elektronikkbok med masse formler og slike ting. Da sovner jeg rimelig kjapt

Lenke til kommentar

ehh. Jeg begynte og ha et spesielt mareritt (noen rør og greier. skjønner egentlig ingenting.) da jeg var 6-7 år eller no sånt. Jeg hadde det en del da, og så hadde jeg det igjen nå for et år siden. Men, det var ikke poenget. For ikke så lenge siden spilte jeg Civ3 og så hørte jeg en bakgrunnsmusikk som jeg ikke hadde hørt før i spillet. Men jeg hadde hørt den. Den har nemlig vært musikken i marerittet. :o :-? :o spooky

Lenke til kommentar

Drømmer ofte at jeg våkner, spiser frokost, pusser tennene og går til skolen. Gjerne at jeg sliter meg gjennom noen timer óg. Deretter våkner jeg - og må gjennomgå det samme igjen. Kjipt som kjøss.

 

 

En annen ting: Noen ganger drømmer jeg at jeg faller ned en halvmeter eller noe og våkner brått. Dette skjer om kveldene. Tror det er akkurat når jeg sovner eller noe. Vet ikke om jeg er våken eller i søvne. Dritskummelt og utrolig realistisk! :D

Lenke til kommentar

Jeg sovnet av i stolen forran PCen her for et par uker siden.

Jeg drømte at jeg skulle modde tastaturet, og tror dere ikke jeg våknet med tastaturet og et skrijern i hånden

 

HAHA! tenk om du ikke hadde våknet, så når du tilslutt våknet så var tastaturet ditt helt fu*k'd up!

 

Jeg husker aldri hva jeg drømmer... kjipt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...