Kristofferino Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, når jeg prøver å logge meg på domenet via veiviseren under "datamaskinnavn" så får jeg beskjed om at Windows ikke finner for datamaskinen på domenet. Det som er ganske pussig er at jeg allerede har gjort akkurat samme rutinen på 2 andre maskiner, hvor dette virket helt feilfritt. Noen forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Får du kontakt med domenekontroller på feks ping? Lenke til kommentar
Kristofferino Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Får du kontakt med domenekontroller på feks ping? hvordan gjør jeg det? takk for raskt svar Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kjør - CMD - ping 192.168.x.x (Serveren sin IP) Lenke til kommentar
Kristofferino Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Jepp, det gikk fint ann å pinge serveren. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 På serveren, ligger maskinen du ikke får lov til å logge på med inne i AD? Eventuelt så kan du slette kontoen der, og melde deg inn i domene på nytt. Lenke til kommentar
Kristofferino Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 På serveren, ligger maskinen du ikke får lov til å logge på med inne i AD? Eventuelt så kan du slette kontoen der, og melde deg inn i domene på nytt. Jeg er litt usikker på hva du mener med inne i AD Jeg har ikke tilgang til servern, han som er administrator på domenet er selvfølgelig på ferie.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er maskinene klonet uten å endre SID? Lenke til kommentar
Kristofferino Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Er maskinene klonet uten å endre SID? nope. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 har du satt serveren som dns? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Heter maskinen det samme som noen andre i domenet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå