asicman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Vurderer å kjøpe Sennheiser HD-800 og er på leting etter en passende forsterker, helst med innebygget D/A omformer. Det optimale var om den hadde Ethernet slik at man kunne streame FLAC direkte. Hvis ikke er S/PDIF en annen mulighet. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Heisann, hvis jeg ikke tar helt feil er Lehmann Audio Black Cube Linear brukt som referanseforsterker under utviklingen av HD 800, så denne kan det være verdt å ta en kikk på. Imidlertid betviler jeg at den har samtlige at de funksjonene du forespeiler. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Har sett på den, men den har analog inngang. Det blir da en D/A converter og en PC så det blir tre bokser. Det hadde vært fint med bare en. En bra forsterker med D/A konverter og WLAN og som kunne fjernstyres i fra WLAN hadde vært optimalt. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg finner mange på nettet, denne ser ut til å ha bra spec: m902, men er litt i dyreste laget $1700. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har du funnet eit alternativ eller? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Ikke enda. Jeg bruker en vanlig stereo forsterker med intern DAC for øyeblikket . Det er mulig jeg går for en Lehmann Audio Black Cube Linear USB hvis det finnes en Linux driver for den. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 ALSA driveren i Lunix skal virke med Burr Brown PCM 2702 som brukes i Lehmann Audio Black Cube Linear USB så jeg planlegger å kjøpe en slik hvis ingen andre har noen gode tips på tampen? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har hatt Lehmann black cube linear USB en stund nå og har til gode å høre noe bedre sammen med mine HD-800 Det virker forresten helt fint med ALSA i Linux: # aplay -l **** List of PLAYBACK Hardware Devices **** ... card 1: PCM2702 [burr-Brown Japan PCM2702], device 0: USB Audio [uSB Audio] Subdevices: 1/1 Subdevice #0: subdevice #0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå