Goliath Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Er det noen mulighet for å vise den reele tiden på Hjem-skjermen, eventuelt ha klokka stående i topbar'en på telefonen? Har IOS4 og ikke nevn jailbreak som løsning (selv om det er en løsning i seg selv) Endret 22. juni 2010 av Goliath Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Klokkeslettet vises jo i topplinjen, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Niks, ellers hadde jeg jo ikke spurt Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Runar har da rett: Klokkeslettet vises i alle fall på min 3GS, og de andre iPhonene jeg har sett (samme modell). Hva kan føre til slike spørsmål eller misforståelser? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hmm. Klokken er der hos meg og, og jeg ser ikke noen innstillinger for å slå den av eller på.. Kanskje det har skjedd noe feil når du oppdaterte ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Niks, ellers hadde jeg jo ikke spurt Man vet aldri! Jeg mener å ha lest noe om en telefon hvor operatørnavnet og klokken byttet plass etter en oppgradering til iOS 4.0. Da du gikk fra 3.* til 4.0, oppgraderte eller resatte du alt? Var telefonen din jailbreaket fra før? Er det mulig med et bilde (trykk på hjem- og låseknappen samtidig)? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hm, merkelig detta. Jeg hadde jailbreak tidligere og brukte et program for å fjerne blant annet operatørlogo men fjernet JB'en det for en stund siden i påvente av IOS4. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt klokken i midten der fra før av men ser nå på bilder av telefonen at klokken OG operatørlogo skulle ha stått det. Slik ser springboarden min nå: Mistenker at JB'en har tullet til dette Noen andre ideér? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 En off topic post er slettet, Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen andre ideér? Du svarte ikke på spørsmålet mitt om du hadde oppgradert eller resatt telefonen til 4.0. Jeg valgte sistnevnte, og da forsvant alle spor etter jailbreaken fra 3.1. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.? Her finner du en enkel guide for å gjenopprette telefonen. Bildene kan (og bør) du overføre til maskinen før du gjenoppretter. Nå vet jeg ikke hvilket operativsystem du bruker, men for OS X anbefaler jeg Image Capture. Adresseboken er det også mulig å synkronisere på flere måter, avhengig av hvilke tjenester du benytter (Gmail, MobileMe) og operativsystem. En annen løsning er å jailbreake, installere OpenSSH og manuelt kopiere over det du vil ta vare på. Dette krever derimot at du også jailbreaker etter å ha gjenopprettet, for å kunne overføre backupen manuelt tilbake til telefonen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.? Hoyreklikk paa iPhonen i iTunes og click Back Up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå