Gå til innhold

iPhone 3GS:Vise klokka på Hjem-skjermen, evt. i topbar

Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet for å vise den reele tiden på Hjem-skjermen, eventuelt ha klokka stående i topbar'en på telefonen? Har IOS4 og ikke nevn jailbreak som løsning (selv om det er en løsning i seg selv) :)

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Niks, ellers hadde jeg jo ikke spurt :)

Man vet aldri!

Jeg mener å ha lest noe om en telefon hvor operatørnavnet og klokken byttet plass etter en oppgradering til iOS 4.0. Da du gikk fra 3.* til 4.0, oppgraderte eller resatte du alt? Var telefonen din jailbreaket fra før? Er det mulig med et bilde (trykk på hjem- og låseknappen samtidig)?

Lenke til kommentar

Hm, merkelig detta. Jeg hadde jailbreak tidligere og brukte et program for å fjerne blant annet operatørlogo men fjernet JB'en det for en stund siden i påvente av IOS4. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt klokken i midten der fra før av men ser nå på bilder av telefonen at klokken OG operatørlogo skulle ha stått det.

Slik ser springboarden min nå:

post-64633-1277235088,523_thumb.png

Mistenker at JB'en har tullet til dette :hmm:

Noen andre ideér?

Lenke til kommentar

Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.?

Her finner du en enkel guide for å gjenopprette telefonen. Bildene kan (og bør) du overføre til maskinen før du gjenoppretter. Nå vet jeg ikke hvilket operativsystem du bruker, men for OS X anbefaler jeg Image Capture. Adresseboken er det også mulig å synkronisere på flere måter, avhengig av hvilke tjenester du benytter (Gmail, MobileMe) og operativsystem.

En annen løsning er å jailbreake, installere OpenSSH og manuelt kopiere over det du vil ta vare på. Dette krever derimot at du også jailbreaker etter å ha gjenopprettet, for å kunne overføre backupen manuelt tilbake til telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...