Coman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei Fruen trenger en ny DUAL-SIM telefon, men vi sliter litt med å finne en. Vet noen av dere om en mobil som tar inn to SIM uten å måtte logge seg av og på mobilen? Hun vil så absolutt ikke ha touchtelefon, klarer ikke å venne seg til det. Hun har prøvd en av disse billige kinamobilene ala SciPhone, men den falt ikke helt i smak. Jeg tror derfor vi må et godt hakk opp i pris. Det som er viktig for henne er: -Wlan -Godt kamera -Design (dette er jo en smaksak seff) -Norsk tastatur med æ,ø og å. Noen som har et eller flere gode tips her? Mvh, Coman Lenke til kommentar
Coman Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ojsann, ingen som vet noe om gode dual-SIM mobiler? Lenke til kommentar
dypen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har også en fru som trenger en "dual sim telefon" da hun har to mobiler, jobb og privat! Lenke til kommentar
biggie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 dypen skrev (På 18.7.2010 den 20.56): Jeg har også en fru som trenger en "dual sim telefon" da hun har to mobiler, jobb og privat! De som har tatt tak i dette er Samung. Og den nyeste og beste modellen deres er Samung B7722. For mer info om denne se her: http://www.amobil.no/artikler/samsung_lanserer_b7722/76790 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå