Gå til innhold

Sony Vaio forhåndsbestilling Elkjøp

Anbefalte innlegg

Enderlig Sony Vaio i Norge!

Sjekk denne pcen, HELLA nice

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/VPCEB2Z1EBQ/sony-vaio-vpc-eb2z1e

Sony Vaio 15,5" bærbar PC med Intel Core i5-prosessor, Blu-ray-spiller og 500 GB lagringskapasitet.

En lekker bærbar PC for hele din digitale livsstil! 15,5" LCD-skjerm med høy kontrast og ekstra beskyttelse mot skraper og fingeravtrykk. Grafikkløsningen fra ATI med 1024 MB dedikert minne, Intel Core i5-prosessor og 4 GB minne gir deg høy ytelse i selv avanserte applikasjoner. Kort ned ventetid med høyoppløselige filmer gjennom Blu-ray-spilleren. Med hurtigtast for internett slipper du å vente i lengre tid før du er på nett, ideelt for kafeer og flyplasser. Lagringskapasitet på 500 GB gir deg god plass til dine bilder, dokumenter og musikkfiler. Koble til eksterne enheter via Bluetooth, så slipper du å huske kabler. Nettverkskort, HDMI-inngang, minnekort-leser og Windows 7 er inkludert.

Endret av Charlo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn, de tar de 3k ekstra får bedre prosessor. Er ikke det ganske mye?

Men vurderer den til 11k da. :)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_ViewProductCompare-Add

Her er alle vaioene som elkjop selger.

http://www.elkjop.no/catalog/data/no_baerbarpc/barbar-pc?CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL&group_1=manufacturerName_is_Sony&group_2=&submitbutton=Oppdater

Sexy design hverfall

Hvor er z serien da?

Lenke til kommentar

Svart 14" med maks oppløsning 1600 x 900 og LED-baklys til 8 995,- , må si den frister veldig! Noen som har noe å si på grafikk og prosessorløsningene som sitter i denne? Virker jo ellers som en god PC (med tanke på at dette er en VAIO og at de alltid koster flesk) til prisen :)

Edit: Heter disse noe annet i utlandet forresten? Finner ingenting på Google, skulle gjerne hatt noen tester, mer info eller bilder ..

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

For å si det slik; det er ingen spillmaskin, men lette strategispill og eldre spill bør fungere greit. CPU'en er helt ok, men mangler turbo-boost som i5 serien har. Skjermkortet er et HD4570 med nytt navn, dvs ikke dx11 og "gammel" teknologi.

Jeg ble ikke direkte fristet av disse modellene, etter min mening har asus like pene maskiner som gir mer for pengene, er kun de skikkelig dyre sony maskinene som skiller seg ut i positiv retning.

Lenke til kommentar

Synes Vaio er oppskrytt. Man får lite hardware for pengene. Greit nok at de ser bedre ut, men det rettferdiggjør ikke prisen i mine øyne. Synes Asus og Acer har bedre alternativer.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

OC-Freak: Takk :)

Teac: Acer leverer meg bekjent ofte noe lavere kvalitet enn konkurrentene, men helt klart mye hardware for pengene ja. Asus har jeg ikke mye erfaring med, har du noen eksempler på good looking Asus-maskiner med god hardware til en mer konkurransedyktig pris enn det Sony leverer? :)

Lenke til kommentar

OC-Freak: Takk :)

Teac: Acer leverer meg bekjent ofte noe lavere kvalitet enn konkurrentene, men helt klart mye hardware for pengene ja. Asus har jeg ikke mye erfaring med, har du noen eksempler på good looking Asus-maskiner med god hardware til en mer konkurransedyktig pris enn det Sony leverer? :)

Asus sine UL30 maskiner ser utrolig flotte ut. Eks Ul30vt. Slenger du på en Intel 80 gb SSD så får du en sprek batterikonge. Angående kvalitet så er det vell HP som troner i høyest på lista over dårligst kvalitet

Problemet for meg med asus og acer er at de har svært lite alternativer med god oppløsning.

Det er sant. Vet ikke helt hva Asus tenker når de utstyrer maskinen sine med 1366x768 opptil 16".

1366x768 passer fint opp til 13,3"...

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...