toazty Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) sende inn mitt litt over 1 år gamle TV til reperasjon pga 1 pixelrad som var ødelagt. så fikk mail i dag om at det ikke kunne fixes, så de luirte på hvilken tv jeg ville ha istedenfor. hadde en samsung 52" le656 , den kosta 17.900kr, så det jeg lurer på er hva jeg egentlig har krav på, velge ut en tv til samme pris? samme type produkt? har også sendt mail til kundeservice men tar vel litt tid før jeg får noe mail tilbake, så tenkte jeg skulle forhøre meg her også .. Endret 22. juni 2010 av toazty Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du har krav på et produkt som er minst like bra som det du hadde. At prisen på et slikt produkt evt. er lavere i dag enn for et år siden, spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 ok, da ble det ikke noe julaften alikevell..menmen, nå hadde de bare en lcd tv av samsung på det nettstedet så Samsung LE55C655 blir ikke noe dårlig erstatter.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 når jeg fikk kreditert min forrige samsung tv, betalte jeg litt penger samtidig. fikk da oppgradere til en bedre modell. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du får ny og bedre tv uten å betale noe som helst . Tilsvarende finnes jo ikke lengre ^^. Du burde være kjempefornøyd, julaften nok dette her da? (Som du ser, det finnes mange måter man kan se på situasjonen). Spøk til side: Du får ny tv med tilsvarende spec, ikke tilsvarende pris, som flere andre har nevnt her. Får du mer enn dette er du heldig - det kan faktisk fort hende at det skjer også . Men du får uansett ny fin og bedre tv uten å måtte betale noe som helst. Så om det stemmer at du får en 55" C655 så ville jeg mildt sagt kalt det julaften ^^ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 godt at noe skal gå min vei av og til også en LE55C655 er på vei til meg nå, så det skal bli en sann fornøyelse å sette den opp om et par dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå