Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Det er seriøse hendelser, vi fikk faktisk se bilder av hendelse 1... Det var direkte kvalmt.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvorfor skulle han gå rundt med en bensinkanne, hvis han ikke hadde kjørt bil? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Fordi noen ville stopped han om han bare gikk der? Det er jo ikke lov å gå i nærheten av motorveien vet du. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Positivt: 1: Da jeg fikk vite at jeg hadde ADHD, og fikk tabeletter, dette står litt i sammen med ungdomskolen, for jeg fikk en litt ny start der, men enda bedre var det på videregående. For der startet jeg med helt blanke ark. Så her har du da gutten som fikk beskjed av den kristne læreren sin i 7'ende klasse at han aldri kom til å bli noe, og så går ut med 4,82 i snitt fra videregående, 6 på tverrfaglig eksamen og skal ta master innenfor markedsføring. 2: Da jeg ble med i bandet jeg spiller i i dag, ser fortsatt nesten på det sm det mest positive som noen gang har hendt med meg. Det er vanskelig å beskrive, men bare den følelsen av å stå på scena og spille er helt utrolig. Det å være en fyr som de fleste har stempla som en skikkelig retard, for så å bli elsket av alle, i allefall for en liten stund er nydelig. Når du har litt dårlig selvtiligg, også kommer det bare masse folk bort til deg og sier: "DU! Se der a, det er keyboardisten! Så jævlig fett det var! Digger sangene deres"o.l. betyr så jævlig mye. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Så fett Hva heter bandet deres? Har dere webside, Viss ikke, trenger dere en? (hinthint) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Da mamma ikke var hjemme da jeg om hjem fra barnehagen Endret 25. juni 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hendelse som har påvirket livet mitt? Det at jeg er adoptert har jo påvirket veldig mye xD Kanskje litt rart og dumt spørsmål, men hvordan fikk du vite at du var adoptert? Fant du det ut selv eller noe slikt? Heh, jeg husker ikke hvordan jeg fikk vite det, jeg bare vokste opp med det. Og om ingen hadde fortalt meg det, så hadde jeg garantert skjønt det selv! Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Da mamma ikke var hjemme da jeg om hjem fra barnehagen Hva hadde skjedd?? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Da mamma ikke var hjemme da jeg om hjem fra barnehagen Hva hadde skjedd?? Hun ville ikke ha meg mere. Så hun stakk uten å si hadet:) En far hadde jeg aldri sett heller. Noen burde ikke fått barn, selv om jeg er glad for at jeg kom til Endret 27. juni 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå