Gå til innhold

Hvilken hendelse har påvirket ditt liv?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey,

Hvilken hendelse har påvirket ditt liv mest?

Personlig er jeg litt usikker, men den gangen pappa kræsja på langsiden på rudskogen under et løp i relativ høy hastighet og overlevde er ganske høyt på lista.

Det høres ut som om han har hatt englevakt(ikke at jeg er en jesusfanatiker eller tror på slikt) når han har overlevd en bilkræsj i en såpass stor hastighet! Jeg selv har opplevd det samme, men hadde ikke mer enn 40-50 kmt når jeg traff en bil bakfra. Fremdeles ganske skremmende! Skal ikke mye til før man kan miste livet. Skal jo også leve livet, men ta det med en forsiktighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Begge var ganske mørbanket, men kom fra det uten alvorlige skader.

Satt på skolen da det skjedde, ble ganske paff for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Trist å høre om ulykker/nestenulykker, men kan ikke si jeg ser hvordan slike hendelser kan påvirke folks liv mer enn f.eks. "da jeg kom inn på det universitetet" eller "da jeg fikk drømmejobben" eller "da jeg vant i lotto" eller "da jeg fikk en sønn".

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Da katten min døde for to måneder siden :(

Hørest kanskje rart ut, men hadde hatt henne siden dag 1, siden jeg er 14 år gammel nå og katten fyllte 18 rett før hun døde.

Ikke en dag uten katt i hele livet mitt før da, det ble en forandring, største forandringen jeg har hatt på lenge.

Endret av Pc96
Lenke til kommentar

Da jeg begynte å skjønne relativitetsteorien. Høres kanskje litt rart ut, men det endret perspektivet mitt på livet ganske dramatisk.

Ligger i samme gate som deg. Etter jeg åpnet øynene for hvordan alt henger sammen, har jeg fått et helt annet syn på alt som jeg ikke kommer foruten når jeg analyserer hverdagen. Må si det er en relativt (!) stor forandring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...