Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hey, Hvilken hendelse har påvirket ditt liv mest? Personlig er jeg litt usikker, men den gangen pappa kræsja på langsiden på rudskogen under et løp i relativ høy hastighet og overlevde er ganske høyt på lista. Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hey, Hvilken hendelse har påvirket ditt liv mest? Personlig er jeg litt usikker, men den gangen pappa kræsja på langsiden på rudskogen under et løp i relativ høy hastighet og overlevde er ganske høyt på lista. Det høres ut som om han har hatt englevakt(ikke at jeg er en jesusfanatiker eller tror på slikt) når han har overlevd en bilkræsj i en såpass stor hastighet! Jeg selv har opplevd det samme, men hadde ikke mer enn 40-50 kmt når jeg traff en bil bakfra. Fremdeles ganske skremmende! Skal ikke mye til før man kan miste livet. Skal jo også leve livet, men ta det med en forsiktighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da min mor å far krasjet front mot front i en 80-sone, 22.desember. Ble en rar Jul kan du si. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan ente det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Begge var ganske mørbanket, men kom fra det uten alvorlige skader. Satt på skolen da det skjedde, ble ganske paff for å si det mildt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hyggelig å få en sånn beskjed. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da jeg begynte å skjønne relativitetsteorien. Høres kanskje litt rart ut, men det endret perspektivet mitt på livet ganske dramatisk. Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Når min mentalt syke tante gikk ut i sjøen midt på vinteren 21.desember for å drukne seg selv, noe hun også klarte. En lege som fant henne og drog hun opp av vannet 3 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Trist å høre om ulykker/nestenulykker, men kan ikke si jeg ser hvordan slike hendelser kan påvirke folks liv mer enn f.eks. "da jeg kom inn på det universitetet" eller "da jeg fikk drømmejobben" eller "da jeg vant i lotto" eller "da jeg fikk en sønn". Endret 23. juni 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Da katten min døde for to måneder siden Hørest kanskje rart ut, men hadde hatt henne siden dag 1, siden jeg er 14 år gammel nå og katten fyllte 18 rett før hun døde. Ikke en dag uten katt i hele livet mitt før da, det ble en forandring, største forandringen jeg har hatt på lenge. Endret 23. juni 2010 av Pc96 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mc-velt i 150 km/t står ganske høyt på lista under påvirkninger. Ellers har det selvfølgelig påvirket en del da familie og dyr har dødd. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Etter en drittsekk kjørte sidespeilet til bilen i ryggen min for et halvt år siden, med vilje! Siden den dagen har jeg vært livende rett for biler og lært meg at det er mange drittsekker der ute! Endret 23. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Første hendelsen var vel når jeg mistet bestekompisen min på barneskolen på grunn av kreft. Den andre som kanskje har endret meg mest var når jeg ble pappa i en alder av 16 år. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Når foreldrene mine skilte seg. Aldri hatt en normalt forhold til faren min etter det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Johnny, du kommer til å sette pris på hvis du havner i konflikt med en av foreldrene dine og ikke har noe annet sted å bo enn hos den andre foreldren(?) som skjedde med meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da jeg begynte å skjønne relativitetsteorien. Høres kanskje litt rart ut, men det endret perspektivet mitt på livet ganske dramatisk. Ligger i samme gate som deg. Etter jeg åpnet øynene for hvordan alt henger sammen, har jeg fått et helt annet syn på alt som jeg ikke kommer foruten når jeg analyserer hverdagen. Må si det er en relativt (!) stor forandring. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da faren min døde når jeg var 10 år, hvem vet hvor mye det har påvirket meg, umulig å vite hvordan jeg ville være i dag om det ikke skjedde Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da jeg oppdaget øl og annen alkohol. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Da jeg oppdaget hvor morro det var å spille gitar! Spillt så godt som hver dag siden Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Det er kjempegøy! Hva slags musikk spiller du? Selv spiller jeg masse metallica og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå