riple Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei I dag har jeg sett min nye karakter i GYM; 2. Fittehelvete - hva for en idiotsensor har gitt meg denne karakteren når min oppgave stod til 6? Jeg har naturligvis sendt klage for 5min siden. spørsmålet er bare hvorlang tid det tar å få svar. jeg må jo ettersende karakterer til SA (SAmordna opptak) osv osv. Hvordan gjør man det med dette? Jeg går under noe som kalles "hurtigklagefrist" fordi jeg sendte inn klagen min før 26 juni. hvor "hurtig" er dette? noen som har erfaring? hva kan man egentlig forvente seg når man klager? Klem Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå er det vel ikke bare èn, men to sensorer som foretar sensur på skriftlige eksamensoppgaver. Så jeg vet ikke om du muligens får den opp til 3, eller satt ned til 1. Å få 5 eller 6 etter en toer virker for meg veldig håpløst. Svar på hurtigklage kommer vel innen 9. juli tror jeg. Lenke til kommentar
operg Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg går under noe som kalles "hurtigklagefrist" fordi jeg sendte inn klagen min før 26 juni. hvor "hurtig" er dette? noen som har erfaring? hva kan man egentlig forvente seg når man klager? Hele poenget med hurtigklage er at man skal få svaret i tide for å få sendt det inn til SO, så du vil garantert få resultatet i god nok tid til å få gjort det. Endret 22. juni 2010 av operg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå