Nessimelle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, har lest litt rundt på nettet og det virker som om det ikke er mulig å bytte skjermkort i pcen min. Har en HP Pavillion dv2699eo (med NVIDIA GeForce 8400M GS). Ønsker å skaffe meg et bedre skjermkort for å kunne spille på pcen. Er dette mulig? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei. Det er ikke mulig desverre, da det er en bæbar datamaskin. Beklager. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Tviler sterkt på at du kan det, da skjermkortet mest sansynlig er loddet på hovedkortet. Sveibuen: Du har ikke peiling. Beklager. Endret 22. juni 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Hvordan finner man ut om det er loddet på? Er man nødt til å åpne? (Har aldri dissekert en bærbar før..) Gjelder det alle HP Pavillion? Endret 22. juni 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tviler sterkt på at du kan det, da skjermkortet mest sansynlig er loddet på hovedkortet. Sveibuen: Du har ikke peiling. Beklager. Jeg sa jo det samme som du mente. Så ikke kom her å si at jeg ikke har peiling. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) du sa jo at det ikke er mulig, så da kan du vel ikke ha så mye peiling akkurat? på rimelig stor andel av de bærbare er det fult mulig. tidkrevende samt ikke noe du kan gjøre selv uten bryte garantien er en ting, men mulig er det. i akkurat dette tilfellet med trådstarter sin maskin er det mulig bytte men etter hp sin deleliste er ikke det noen høyere kort og erstatte det med for denne serien. Endret 22. juni 2010 av cruzader Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sveibuen. Kom gjerne med link der du kan backe opp det du sier Jeg har faktisk i skrivende stund et skjermkort på postkontoret som jeg skal sette inn i laptopen min, hadde jeg bare hatt ekko leg til å få det ut (mistet lommeboka, anbefales ikke). Jeg sier det gjerne igjen. Du har ikke peiling. Endret 22. juni 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå