gulosten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei folkens! Ser det er mange aktive av dere som er flinke til å svare på spørsmål. Ros skal dere ha! Men nå er det endelig min tur til å ha et lite dilemma... SEt610 eller nokia7250? hvis vi veier litt opp og imot: 610 har BT og flere farger 7250 har dobbelt så mye minne jeg vet det er rimelig induviduelt hva man tenker som viktig på en telefon, og de tingene jeg legger rimelig vekt på: god telefonliste god kalender (og avtale bok) plass til å legge til en del tilleggsprogrammer opptak av lyd bra med hurtigtaster strengt talt, er blåtann nødvendig? når det gjelder pris så blir de rimelig like. og folkens: billige telefoner får dere på tele2.no, sense.no og 123tele.com kjøp heller direkte fra tele2 enn fra siba for eksempel... siba skal jo også tjene penger! get it? Håper på noen gode tilbakemeldinger da.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ville personlig valgt t610. har ikke så god grunn egentlig utenom at jeg ikke liker nokia, og jeg trur utifra spesifikasjoner at T610 er bedre. BT er ganske praktisk når du først har det, merker ikke at du trenger det før du har prøvd det liksom... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg ville valgt T610 utifra følgende grunner - 16 ganger flere farger - bedre oppløsning på skjermen - dårlig erfaring med 7210 ogg 6610. (inntrykk av at 7250= 7210 med kamera) - 1. genreasjon 7250. T610 har vært så mye sjekket at jeg tviler på at feil prosenten er så veldig høy - mindre - bedre batteri - bedre overførings metoder for bilder etc - fungerer med MAC omd et hjelper noe?=) - mer ekstra utstyr av nytte enn Nokia gir deg noe av dette er personlige meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå