Data_Timon Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei! Har akkurat lastet ned iOS 4 og lurer på hva 3GS får som ikke 3G får, det eneste som står på internet er multitasking, men jeg klarer ikke sette bakgrunsbilde på hjemskjermen på min 3G. Er det noen som vet hvordan man får bakgrunnsbilde på 3G. På forhånd takk Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 De har fjernet det også for 3G. Men tror ikke det er noe mer. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Steve Jobs har bekreftet at 3G ikke får bakgrunnsbilde. http://www.engadget.com/2010/06/21/iphone-3g-ios-4-and-you-whats-missing-spoiler-multitaski/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det høres så rart ut å si i 2010: "Nei du får ikke bytte bakgrunnsbilde på mobilen din!". Bare i epleland.. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Det høres så rart ut å si i 2010: "Nei du får ikke bytte bakgrunnsbilde på mobilen din!". Bare i epleland.. Og ikke nok med det, men jeg kan skifte bakgrunnsbilde på min eld gamle Sony Ericsson S700i telefon som er over 6 år gammel. Og den er jo ingenting i forhold til iPhone 3G spesifikasjons messig. Og alikavel er iPhone 3G for svak til å kunne bytte bakgrunns bilde lol. Apple må ha gjort noe veldig galt med iOS 4 hvis ikke en telefon som iPhone 3G ikke kan bytte bakgrunns bilde. Endret 22. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nå er det ikke snakk om et 120x120 px bilde med statiske ikoner på heller. Det er snakk om bilder som er 3-4 ganger større med ikoner og grafikk i bevegelse. Ja, jeg har en iPhone. Det er en "gammel" 3G og jeg får ikke bakgrunnsbilde. Men, det er ingen grunn for å syte over det. Vil du ha bakgrunnsbilde, kjøp deg en 3GS eller en iPhone 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå