Nitrius Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjøpte en HTC Hero ifjor med 12 måneders binding til Netcom, type Flexitalk, betaler 199kr +det jeg ringer/sender for. Har for øyeblikket 2 måneder igjen før avtaletiden er ute, og det jeg lurer på er om jeg taper eller vinner noe på å si opp nå? Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 https://netcom.no/priser/bruddgebyr.html Hvis jeg skjønner det riktig betaler du da 530 for å bryte nå, mens om du venter betaler du 400+det du ringer for 1 Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Med andre ord må du isåfall bytte til et abonnement som du sparer minimum 65 kr måneden på for å ha noen økonomisk gevinst Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Skal nok fortsatt ha samme abonnement da jeg har vært fornøyd med det så langt. Er bare at jeg kjøpte meg ny telefon og kunne tenkt å fått regningene fra den ut av verden. Dog når jeg tenker meg om, så blir det snart bare 1 måned igjen. Regningen kommer eller pleier å bli sendt rundt den 26, så da er det vel egentlig enda mindre vits. Uansett takk for svar. Endret 22. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå