emilts Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei..... (Kan hende jeg har postet innlegget i feil forum så admin: flytt forumet hvis det er feil) Jeg er på utskikk etter et rack / patcheskap. skapet trenger ikke være noe mer enn 12U. Skal bare inneholde noen servere og switcher. Er det noen som har forslag til noen, de skal må ikke koste så mye. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
emilts Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 12U er perfekt tusen takk Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Om skall ha server inn patch skap bør rack være minst 60 CM dype, helst 80 Lenke til kommentar
emilts Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har sånne 1U servere, skal måle de opp før jeg bestiller. Takk fo informasjonen Lenke til kommentar
emilts Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Fant en bedre løsning Tok en ikea tur og kjøpte 2 stk "LACK" bord til 59 kr stk. Skrudde de sammen og satte den med beina mot hverandre. Voila et lite rack til underkant av kr 200 Resultatet (Sorry for veldig stor oppløsning, har ikke lært meg speilrefleksen ennå ) Endret 22. juni 2010 av emilts Lenke til kommentar
emilts Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Mhmmm.... Så sparte jeg masse penger ogå. Alstå et fattigmannsrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå