Gå til innhold

Skal ha nytt tastatur til diverse media og gaming

Anbefalte innlegg

Hei! Mitt Logitech G15 V1 tok kvelden da jeg sølte et glass med cola på det. Trodde det var spillproof, men det ser ikke slik ut.

Uansett så må jeg ha et nytt tastatur, og PC-bruken min har forandret seg siden da jeg kjøpte G15.

Jeg er ingen hardcore gamer lenger, om jeg spiller noe så blir det stort sett rolige spill som Eve Online, Supreme Commander eller Fallout. Altså spill du ikke trenger superagility som i CS eller lignende.

Bruken min er hovedsaklig surfing, men driver også på med 3D-animering, programmering og musikklaging.

Pris er ikke så veldig relevant, men desto billigere desto bedre. Kommer ikke til å kjøpe noe Optimus Tactus greier.

Har sett på diNovo Edge, men har ingen erfaring med dette. Er det noe for meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! :)

Ja, har demontert det. Men det ser ut som noen av tastene ikke fungerer lenger, og skjermen er så forbanna vanskelig å plugge inn igjen. :wee:

Skal la det tørke litt lenge og se om det hjelper, men tror jeg uansett må få meg et tastatur med norsk layout. :)

Lenke til kommentar

Logitech Illuminated er sterkt å anbefale det "900i" stemmer ikke for meg, jeg spiller CS, WOW, COD MW2 med Illuminated uten noen feil som står oppstår.

Det ser kjempe fint ut i min mening, lavprofil, justerbart lys, mye ekstra knapper som gjør ihvertfall min hverdag lettere :)

9/10, vis det skulle scoret 10/10 skulle kanten rundt også hatt lys i seg og ikke bare være der for "show".

Lenke til kommentar

Logitech Illuminated er sterkt å anbefale det "900i" stemmer ikke for meg, jeg spiller CS, WOW, COD MW2 med Illuminated uten noen feil som står oppstår.

Det ser kjempe fint ut i min mening, lavprofil, justerbart lys, mye ekstra knapper som gjør ihvertfall min hverdag lettere :)

9/10, vis det skulle scoret 10/10 skulle kanten rundt også hatt lys i seg og ikke bare være der for "show".

Nei, det kan godt hende at jeg har fått et one and only. Typisk min flaks :cool:

EDIT: Ellers kan jeg si at Illuminated keyboard er et av de beste tastaturene jeg har brukt! Vandringen på knappene er ikke så lang som på et vanlig tastatur, men lengre enn på en bærbar. Veldig godt å skrive på i alle fall :) Og så er det jo som sagt lys i det, veldig kjekt om man sitter i mørket og gamer eller noe :thumbup:

Endret av 900i
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Bestemt deg enda? Vurderer også Illuminated som nytt tastatur. Lei av det standard dell tastaturet jeg har :p Det bråker også.

Har vurdert G15. men jeg trenger ikke alle disse ekstra knappene etc... er ikke noen heftig gamer lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...