Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei! Mitt Logitech G15 V1 tok kvelden da jeg sølte et glass med cola på det. Trodde det var spillproof, men det ser ikke slik ut. Uansett så må jeg ha et nytt tastatur, og PC-bruken min har forandret seg siden da jeg kjøpte G15. Jeg er ingen hardcore gamer lenger, om jeg spiller noe så blir det stort sett rolige spill som Eve Online, Supreme Commander eller Fallout. Altså spill du ikke trenger superagility som i CS eller lignende. Bruken min er hovedsaklig surfing, men driver også på med 3D-animering, programmering og musikklaging. Pris er ikke så veldig relevant, men desto billigere desto bedre. Kommer ikke til å kjøpe noe Optimus Tactus greier. Har sett på diNovo Edge, men har ingen erfaring med dette. Er det noe for meg? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Selv ville jeg vurdert Logitech MX3200 og Logitech Illuminated om jeg var i din situasjon Har du demontert G15 og vasket/tørket det skikkelig? Endret 21. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Takk! Ja, har demontert det. Men det ser ut som noen av tastene ikke fungerer lenger, og skjermen er så forbanna vanskelig å plugge inn igjen. Skal la det tørke litt lenge og se om det hjelper, men tror jeg uansett må få meg et tastatur med norsk layout. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Ja, det er jo alltid kos med ny hardware! Endret 21. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Indeed! Men så blir jeg like lei meg hver gang jeg ser på økonomien etterpå. Men jeg skal ta de tastaturene dine med i vurderingen, så tusen takk. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 I gamingøyemed: Styr unna Logitech Illuminated Keyboard! Hos meg funker ikke A og D sammen med venstre shift! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Takk for tipset, skal noteres! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Om du liker designet på Apple sine tastaturer til Mac kan jo kanskje dette være et alternativ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg vil gjerne ha litt ekstra funksjoner også, dessuten ser det veldig corny ut med Mac-tastatur på en Windows-maskin. Sist men ikke minst er det forferdelig ubehagelig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Logitech Illuminated er sterkt å anbefale det "900i" stemmer ikke for meg, jeg spiller CS, WOW, COD MW2 med Illuminated uten noen feil som står oppstår. Det ser kjempe fint ut i min mening, lavprofil, justerbart lys, mye ekstra knapper som gjør ihvertfall min hverdag lettere 9/10, vis det skulle scoret 10/10 skulle kanten rundt også hatt lys i seg og ikke bare være der for "show". Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Logitech Illuminated er sterkt å anbefale det "900i" stemmer ikke for meg, jeg spiller CS, WOW, COD MW2 med Illuminated uten noen feil som står oppstår. Det ser kjempe fint ut i min mening, lavprofil, justerbart lys, mye ekstra knapper som gjør ihvertfall min hverdag lettere 9/10, vis det skulle scoret 10/10 skulle kanten rundt også hatt lys i seg og ikke bare være der for "show". Nei, det kan godt hende at jeg har fått et one and only. Typisk min flaks EDIT: Ellers kan jeg si at Illuminated keyboard er et av de beste tastaturene jeg har brukt! Vandringen på knappene er ikke så lang som på et vanlig tastatur, men lengre enn på en bærbar. Veldig godt å skrive på i alle fall Og så er det jo som sagt lys i det, veldig kjekt om man sitter i mørket og gamer eller noe Endret 23. juni 2010 av 900i Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er du gamer ser du aldri på tastaturet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Joda, bare man har riktig tastatur... G19 + BFBC2 Endret 23. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 G19 er ikke vurdert. Jeg er som sagt ikke så veldig hardcore gamer lenger. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Det var ikke egentlig ment som et forslag til deg, mer som en grunn til å se på tastaturet selv om man gamer. Fargeskjerm med stats! Endret 24. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hadde som sagt G15 før, og da ble skjermen mer som en gimmick. Stas er det, men jeg vil heller ha et funksjonelt og billigere tastatur neste gang. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Selv ville jeg nok valgt Logitech Illuminated eller K300 om jeg skulle hatt nytt tastatur nå, men jeg fikk G19 like før jul, så det er ingen grunn til å bytte enda! Endret 24. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Nei! Tror nok G19 vil gjøre susen, men jeg for min del bruker ikke skjermen så mye. Illuminated er sterkt vurdert sammen med diNovo Edge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bestemt deg enda? Vurderer også Illuminated som nytt tastatur. Lei av det standard dell tastaturet jeg har Det bråker også. Har vurdert G15. men jeg trenger ikke alle disse ekstra knappene etc... er ikke noen heftig gamer lenger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg synes Illuminated var hakket dyrt, og da tar jeg heller diNovo Edge for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå