Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper også på pointstreak, som killstreak. Drap er drap, 3 er UAV, men ett flag-capture er jo like mye poeng som 3 kills. Så hvorfor skal ikke de som spiller objectives, få noe igjen for arbeidet? Kanskje du ikke får det på første flagget, i og med at da ville hele laget hatt UAV eller 3 killstreak(Vet ikke hva det blir i Black Ops) med en gang :p

Men dere skjønner hva jeg mener ? :p hehe

Noen synspunkter på dette?

Genial ide da, men hvis dette kommer med, saa synes jeg at dette bare skal funke med lave killstreaks. Blir for dumt og campe ved et A, B eller C flag paa domination og vente til noen tar det saa du kan ta det igjen og skaffe flere killstreaks. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de er litt kreativ og tar med G36c. G36 ble designet på tidlig 90-tallet, og tatt i bruk senere. Men det er jo Black Ops, og de fikk jo prototyper av våpen leeenge før de ble tatt i tjeneste, eller i det hele tatt offentlig gjort.

Den ble designet på 90-tallet, det betyr at det var da prototypen fantes, så derfor tviler jeg på at en G36 i det hele tatt er med. Men hvis spillet derimot har noen ting som skjer på 90-tallet, så vil det nok hende at den er der.

Personlig vil jeg ha en MP5SD, den begynte de og utvikle i 1974, og dermed nærmere tidslinjen bedre.

Lenke til kommentar

1. Bedre spawnsystem

2. Maps som ikke byr opp til spawntrapping

3. Fjerne urealistiske og idiotiske perks (commando +pro, Lightweight, Danger Close, OMA)

4. Bedre våpenutvalg i form av bedre ballansering.

5. Fjerne semtex/ Gjør semtex svakere

6. Ikke legg opp til at killstreaks skal dominere.

7. Belønne taktikk-prioritert spillestil mer

8. Få tilbake lydbildet fra CoD4

9. Recoil på alle våpen

10. Litt bedre ammokapasitet, man har da for pokker med seg nok ammo ut i krig!

11. Scavanger burde ikke omgjøre all ammo til riktig ammo.

12. Svakere secondaries.

13. Bedre prestige rewards.

14. Jo høyere level, jo bedre våpen unlocked.

15. Full prio på å luke vekk bugs o.l.

Og selvsagt dedikerte servere.

Lenke til kommentar

Håper de er litt kreativ og tar med G36c. G36 ble designet på tidlig 90-tallet, og tatt i bruk senere. Men det er jo Black Ops, og de fikk jo prototyper av våpen leeenge før de ble tatt i tjeneste, eller i det hele tatt offentlig gjort.

Den ble designet på 90-tallet, det betyr at det var da prototypen fantes, så derfor tviler jeg på at en G36 i det hele tatt er med. Men hvis spillet derimot har noen ting som skjer på 90-tallet, så vil det nok hende at den er der.

Personlig vil jeg ha en MP5SD, den begynte de og utvikle i 1974, og dermed nærmere tidslinjen bedre.

Jeg tror ikke de har så my restriksjoner når det gjelder våpen, og tid. Car-15 han bruker i nam har flip up sikter, som ikke ble produsert før i 2000

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke at de tar med noe nazi zombies liknende dritt.

En gigantisk hit som nazi-zombies skal man ikke se bort i fra at Treyarch gjør liknende igjen. Du trenger jo ikke å spille det? Så why care?

Kunne gjerne fjerna zombiene, heller hatt masse hitlere elns xD Hadde kanskje blitt masse diskusjon da..

Lenke til kommentar

Vel, GKNOVA6.com var rett og slett kodeknekking. Litt for vanskelig for meg, men syntes det er morro likevel :whistle:

Her står det litt om det. Prøv å taste inn "1146340" på skjermen, da skjer det noe ;)

Posteren var en poster som ble sendte ut til de 300.000 første som forhåndsbestillte på gamestop. Den hadde flere koder på seg, bla ip-adressen til denne siden her, og ett telefonnummer som man kunne ringe til. Lysen som spilles av da man ringer vil flere zombie-veteraner kjenne igjen siden den er i zombie-moden på CoD WaW. Det er også morsekode der, som oversettes til "S E I T 5 E H", eller SITE 51A om man utaler det, også kjennt som USA sin ørkenbase i Nevada. Hinting til horde-mode + Area 51 = Alien mode? :!:

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

En gigantisk hit som nazi-zombies skal man ikke se bort i fra at Treyarch gjør liknende igjen. Du trenger jo ikke å spille det? Så why care?

Min mening er at zombier og ray-gun ikke har en dritt å gjøre i et andre verdenskrig spill, jeg kommer ihvertfall ikke til å spille det hvis det kommer med på black ops

Lenke til kommentar

Min mening er at zombier og ray-gun ikke har en dritt å gjøre i et andre verdenskrig spill, jeg kommer ihvertfall ikke til å spille det hvis det kommer med på black ops

Bra for deg da, jeg skal i hvert fall slakte zombier hvis det kommer med.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...