Vertical^ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Husk nå innlegget til ttt som handlet om akkurat dette, gutter Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Slapp av. Ville bare forklare hva "ttt" skrev på en litt enklere måte. Mente ikke å være frekk\slem mot deg, LEGO_KILLER. Husk også at det er lov å skrive nynorsk på forumet, så du må nok vende deg til det. Det står i reglene att det ikke er lov å skrive nynorsk og dialekt. Men nå snakker ikke dere om black ops! Nå snakker dere private ting. Så nå må dere også få litt kjeft. Endret 26. juni 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 På dette forumet er det lov med Bokmål (som du og jeg skriver), nynorsk, svensk, dansk, og engelsk. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 På dette forumet er det lov med Bokmål (som du og jeg skriver), nynorsk, svensk, dansk, og engelsk. Hvorfor snakker ikke vi om black ops på en black ops tråd? Allt dette er ttt sin feil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) @ LEGO_KILLER ttt skrev litt om personangrep og frekkhet i denne tråden. Er visst noen her som har vært frekke mot hverandre. Og at vi skal være høflige og respektere hverandre, kort sagt Handlet ikke om Black Ops. HAN SKRIVER NYNORSK OG DET FORSTÅR IKKE JEG!!!! DET ER DET JEG SKREIV OG IKKE DET DU SKRIVER ATT JEG HAR GJORT! 1. Nynorsken han skrev er veldig lett å lese om du kan bokmål. 2. Regel nr 1 på internett: Ikke skriv i caps. Om de skal lage MP banene like små vi er vant til kan de droppe noobtuben helt, samme gjelder RPG/AT4... Blir utrolig digg å slippe P90... Endret 26. juni 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 På dette forumet er det lov med Bokmål (som du og jeg skriver), nynorsk, svensk, dansk, og engelsk. Hvorfor snakker ikke vi om black ops på en black ops tråd? Allt dette er ttt sin feil. Nei, det er ikke ttt sin feil, LEGO_KILLER. Ttt er en moderator, og jobben hans er å rydde opp. Han måtte slette et par poster siden noen hadde vært frekke mot hverandre. Tilbake til Black Ops snakk nå Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Slapp av. Ville bare forklare hva "ttt" skrev på en litt enklere måte. Mente ikke å være frekk\slem mot deg, LEGO_KILLER. Husk også at det er lov å skrive nynorsk på forumet, så du må nok vende deg til det. Det står i reglene att det ikke er lov å skrive nynorsk og dialekt. Men nå snakker ikke dere om black ops! Nå snakker dere private ting. Så nå må dere også få litt kjeft. https://www.diskusjon.no/guidelines Så går du på; Innleggets innhold. Der står det kva språk som skal skrivast. -Norsk, Dansk, Svensk eller Engelsk. Dialekt er ikkje lov. Nynorsk er ikkje dialekt, det er norsk. PS! Sorry, er ferdig no. Vil berre at Legoen skal forstå at bokmål og nynorsk går under Norsk! Endret 26. juni 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Dette fortjener en plass i gullkorn forumet. D: Jaja, over til Black Ops nå. Hvis Commando, OMA, tubes, SoH Pro og overpowered SMG´s fjernes, så er jeg evig fornøyd. Oja, glemte nesten at minst en av sniperne bør ha en one-shot-kill kraft. Endret 26. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 På dette forumet er det lov med Bokmål (som du og jeg skriver), nynorsk, svensk, dansk, og engelsk. Hvorfor snakker ikke vi om black ops på en black ops tråd? Allt dette er ttt sin feil. Du er 10 år, og var vel den som egentlig startet med private ting her i tråden. Da du spurte om en person kunne hjelpe deg med web-greier. Og ikke gå løs på at folk snakker nynorsk. Det er så og si det samme som å lese bokmål i mine øyne. Jeg sitter for øyeblikket å spiller Treyarch sitt forrige CoD, World at War, og storkoser meg faktisk! Hvis de klarer å få vekk alt som er ille med MW2, og klarer å sette sitt eget preg på det! Så er jeg glad! Og noe som er nødt å være med, er muligheten til å velge bane, som f.eks i Bad Company 2. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Dette fortjener en plass i gullkorn forumet. D: Jaja, over til Black Ops nå. Hvis Commando, OMA, tubes, SoH Pro og overpowered SMG´s fjernes, så er jeg evig fornøyd. Oja, glemte nesten at minst en av sniperne bør ha en one-shot-kill kraft. HVa er så galt med SoH Pro? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 SoH Pro er jo en av de beste perkene i hele spillet. Ikke bare til sniping, men til andre våpen også. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dette fortjener en plass i gullkorn forumet. D: Jaja, over til Black Ops nå. Hvis Commando, OMA, tubes, SoH Pro og overpowered SMG´s fjernes, så er jeg evig fornøyd. Oja, glemte nesten at minst en av sniperne bør ha en one-shot-kill kraft. HVa er så galt med SoH Pro? SoH Pro og uten Pro er OP Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Dette fortjener en plass i gullkorn forumet. D: Jaja, over til Black Ops nå. Hvis Commando, OMA, tubes, SoH Pro og overpowered SMG´s fjernes, så er jeg evig fornøyd. Oja, glemte nesten at minst en av sniperne bør ha en one-shot-kill kraft. HVa er så galt med SoH Pro? Det ga quickscoping et helt annet bilde, alt for lett nå. Skulle likt å se hvordan MW2 kidsa konverterer til Black Ops uten denne perken. Jaja, er vel strengt tatt ikke nødvendig å fjerne det. Endret 29. juni 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Videoen og noe av hva han sier gjør at jeg ikke kan vente! Dette er det jeg har ventet på lenge tror jeg. Folk trodde MoH ville gi oss evig mye muligheter til å customize våpen.. Dette ser ut til å ta kaken. Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Omg, endelig har de klart å få en realistisk m203! Ikke bare et lite "Plop" når den skyter, men et skikkelig smell Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg vil ha muligheter for å plukke opp alle våpen man ser. I MW2 ligger det våpen på bakken, men kun noen få kan plukkes opp Kjipt da man ser en sniper som er helt ubeskytta og man ikke får plukka om barreten som ligger på bakken Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Håper de er litt kreativ og tar med G36c. G36 ble designet på tidlig 90-tallet, og tatt i bruk senere. Men det er jo Black Ops, og de fikk jo prototyper av våpen leeenge før de ble tatt i tjeneste, eller i det hele tatt offentlig gjort. Lenke til kommentar
Herr Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 En annen vktig ting er at rekkefølgen på våpnene må være logisk. På MW2 er jo de første siperene man får, Intervention og Barett. Det er jo de beste. Tror dette er litt for å oppmuntre folk til å ta prestige. Blir litt kjipt å ta prestige hvis det ikke er noen bra våpen å bruke etterpå. Hørt noe om at det skal være mange fler kills for å få killstreaks, men at man kan dø. F.eks. at man får UAV etter 10 kills, uavhengig av hvor mange deaths du har. Kunne kanskje fått mange campere til å faktisk bevege seg. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det blir ihvertfall ikke en killstreak over 15. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Håper også på pointstreak, som killstreak. Drap er drap, 3 er UAV, men ett flag-capture er jo like mye poeng som 3 kills. Så hvorfor skal ikke de som spiller objectives, få noe igjen for arbeidet? Kanskje du ikke får det på første flagget, i og med at da ville hele laget hatt UAV eller 3 killstreak(Vet ikke hva det blir i Black Ops) med en gang Men dere skjønner hva jeg mener ? hehe Noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå