invalid_user Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 "especially when I think back to my difficult years at Guingamp," where he played between 2004 and 2007. He made just 40 appearances in these three seasons and was forced to drop to the third tier, with Tours, in order to get some regular starts. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Tours spilte i National (tredje øverste ligaen) da Koscielny kom, men de rykket opp til Ligue 2 samme sesong. Så for et år siden spilte han i Ligue 2. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Men uansett; fra et middelmådig lag i Ligue 2 til Arsenal i løpet av ett år er intet mindre enn spektakulært. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Så får vi håpe han tilpasser seg i PL fort Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvis Kos er tiltenkt en fast rolle ved siden av TV5 håper jeg at stopperne våre bruker litt tid i gymmen. Per dags dato er vel Djourou den mest fysiske stopperen vår, så vi kan fort få det tøft mot Drogba-typer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 "I believe I will have to work hard, doing a lot of bodybuilding exercises to resist Premier League forwards." - Kos Som du sier burde nok Verm også pumpe litt jern, slik at styrken veier mer opp for høyden. Drogba kommer de nok aldri til å kunne matche muskelmessig, men hvis Koscielny er så plasserings- og taklingssterk som de sier, så kan han forhåpentligvis stanse ham på andre måter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vi skulle ha gitt Campbell forlenget kontrakt, bare for kamper mot Drogba. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Det hadde vært litt av en duell. Edit: Har Campbell noen gang spilt mot Drogba for Arsenal? Endret 10. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tror det, Drogba kom vel til Chelsea i 04-05? Campbell spilte enda i klubben da, så han fikk vel iallefall EN kamp mot han. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 "I believe I will have to work hard, doing a lot of bodybuilding exercises to resist Premier League forwards." - Kos Som du sier burde nok Verm også pumpe litt jern, slik at styrken veier mer opp for høyden. Drogba kommer de nok aldri til å kunne matche muskelmessig, men hvis Koscielny er så plasserings- og taklingssterk som de sier, så kan han forhåpentligvis stanse ham på andre måter. Jeg trener selv vektløfting, altså ikke ren styrke, men styrke kombinert med fart/koordinasjon (rykk,støt). Lurer på hva kulturen er for dette innen fotball. Noen som vet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fKXlaJQ-niY Jeg lukter nok et suksessfullt Wenger-kjøp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Se der ja, han er høyrebeint after all. Han virker som en veldig klok, posisjoneringssterk og rolig stopper, og har alle forutsetninger til å lykkes i Premier League. Spørsmålet er hvordan han takler tempoet og hvor lang tid han bruker på å venne seg til ligaen. Et annet spørsmålstegn er hvordan duoen Koscielny - Vermaelen takler svære bolerspisser. Tommy V har vist at han har en tendens til å slite mot monstre som Drogba, så jeg lurer på hvordan Koscielny kan hjelpe her. Ideelt sett trenger vi to nye stoppere, så jeg er spent på hvordan Wenger løser denne situasjonen. Det jeg frykter er at han henter enda en ukjent spiller, som er på Djourou-nivå og nøyer seg med Bartley/Nordtveit/Song i backup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Pump litt jern Koscielny, så blir Drogba no prob. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Tror det, Drogba kom vel til Chelsea i 04-05? Campbell spilte enda i klubben da, så han fikk vel iallefall EN kamp mot han. Han fikk vel et par kamper mot Drogba når han spilte i Portsmouth vil jeg tenke meg. Se der ja, han er høyrebeint after all. Han virker som en veldig klok, posisjoneringssterk og rolig stopper, og har alle forutsetninger til å lykkes i Premier League. Spørsmålet er hvordan han takler tempoet og hvor lang tid han bruker på å venne seg til ligaen. Et annet spørsmålstegn er hvordan duoen Koscielny - Vermaelen takler svære bolerspisser. Tommy V har vist at han har en tendens til å slite mot monstre som Drogba, så jeg lurer på hvordan Koscielny kan hjelpe her. Ideelt sett trenger vi to nye stoppere, så jeg er spent på hvordan Wenger løser denne situasjonen. Det jeg frykter er at han henter enda en ukjent spiller, som er på Djourou-nivå og nøyer seg med Bartley/Nordtveit/Song i backup. Skulle hatt Jet som midtstopper da Nei men jeg håper Wenger kjøper Mertesacker. Han har ihvertfall høyden til å takle Drogba + han imponerte meg i VM. I mine øyne vil han styrke Arsenal betraktelig Fikk desverre ikke sett Milan kampen, men utifra videoen og det jeg har hørt spillte Koscielny bra. Det er Satse på at han finner seg fort til rette i PL og at han og Vermaelen danner et bra stopperpar. Endret 3. august 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det optimale hadde vært å få kjøpt to nye midtstoppere, samt en keeper. Dog har jeg vanskelig for å tro at Wenger kjøper to midtstoppere til, så jeg satser på én. Han kan gjerne være svær. Hvis ikke dette skjer, så er det bare å håpe på at Djourou finner formen. Da har vi hvertfall en som kan hanskes med monstre som Drogba. Satser på at vi har Kos og Verminator fast, så er 'ny midtstopper' og Djourou backup. Det ser mye lysere ut enn Bartley/Nordtveit/Song som backup.. Skaffer vi hvertfall én ny klassemidtstopper samt ny keeper, er jeg positiv til sesongen. Skaffer vi to midtstoppere, er jeg svært positiv. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=b5bjqDxMy9s Fantastisk kamp av Kos. Sykt hvordan han alltid vet akkurat hvor han skal stå! Endret 17. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fråder i kjeften når jeg ser den taklingen om igjen. Hodeløs og alt for sein saksetakling med løpefart og begge beina opp fra bakken mot en plantet standfot. Han trekker seg heller ikke. Klart rødt kort. 2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Feilaktig rødt, som de fleste uten Arsenalbriller er enige om. Beinet går inn for å blokkere, ikke takle. Han går etter ball, ikke mann. Treffer med låret. Gult hadde vært greit. Mye verre å se ballesparket han gir Kuyt, den må virkelig ha vært vond... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Feilaktig rødt, som de fleste uten Arsenalbriller er enige om. Faktisk er det nesten bare Liverpool-supportere som er enige med deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå