-=Petter=- Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hei Er det mulig og gjøre slik alle mine kontakter blir vist med Fornavn - Etternavn. Har ca 300 kontakter, og det er noen som ikke gjør det... Er det en auto funksjon for dette? Edit: Gjelder da i Outlook... 2007 Mvh Petter Endret 21. juni 2010 av TheBadKing Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) jada, men jeg kan bare for sony ericsson. *gå inn på lista med kontakter *trykk på valg og mer *gå nederst på Avanert *nederst finner du "sorteringsrekkefølge" trykk på den og trykk "etter fornavn" (håper det var til hjelp =) Endret 21. juni 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Sony Ericsson? Tenker vel slik egentlig på PC her da.. hehe Men kanskje det er litt likt... Hmmmm Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kjenner ikke til at dette er mulig. Det er kun mulig sette dette opp for fremtidige kontakter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Det er gjort. Da får jeg bare gå inn og redigere de som er slik... Satse på at det ikke er alt for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå