Gå til innhold

Hva er bakrunnen for ditt visningsnavn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har jo et merkelig mellomnavn, Jard.

Ganske vanlig navn i Sverige egentlig da,

og som Jared i USA, England og andre engelske nasjoner.

Så tenkte å bestemme meg for et nick. Tenkte på McJared.

Men på de fleste nettsider så var det andre som brukte det!

Så jeg var nødt til å trikse litt på det.

Det ble MacJARedd. Uttales gjerne likt som McJared.

Det ble merkelig, og det ble annerledes, og kanskje heller ikke så veldig fint.

Men jeg fant ut at jeg vil ha det sånn! :)

Lenke til kommentar

Het orginalt Moget som var en ripoff sjæl, men bytta til Dravde Den Feite under TG.

Dravde fordi jeg heter Edvard <-> les baklengs?

Den feite hovedsakelig fordi jeg faktisk foretrekker å kalle meg feit. Jeg er ikke egentlig så veldig feit, men jeg er passe kraftig, derfor tittelen; Den feite.

Jo, også sidemannen min og jeg kalte hverandre feitinger hele tiden :love:

Så fort jeg har muligheten skal jeg bytte navn igjen forresten :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mange kallnavn. Jeg hadde et landt kallenavn på en side jeg pleide å være på og en jeg ble god venn med syns at det var for langt så hun begynte å kalle meg for marsy. Noen venner på skolen kaller meg for cookie så da ble det marscookie her. ;)

Lenke til kommentar

Et kallenavn jeg fikk etter endel CS:S spilling, trengte et nytt et og hva er det som står på badet vårt? Jo, Flux munnskyll :p Så jeg søkte det opp på nettet i tillegg og fikk vite at flux i er en matematisk metode for å regne hvor fort væske renner (ut av noe?), fant ikke helt ut av det, men det hørtes tøft ut ^^

Lenke til kommentar

Må vel være ting jeg har blitt kalt i COD MW2 og COD4..

Mener å huske at det kom i en prv match (sniperlobby), så tullet jeg alltid bak fiendene (teabagga, osv) og når de så meg, hoppet jeg frem og tilbake og drepte dem. Så tror jeg noen sa noe som "What a nifty ninja!"

Lenke til kommentar

Bytter kallenavn ofte, men denne gangen skulle jeg prøve å holde på det e stund, og gjennomføre det ordentlig :)

Noe jeg syntes jeg har klart.

Jeg kom først på visningsnavnet, så kommenterte noen at det var tv' serie og, så la jeg til en avatar, og så signaturen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Datasmurf henger igjen fra slutten av barneskolen eller rundt der. Var vel i 97 jeg først kom opp med det.

"Alle" i klassen hadde forskjellige kallenavn, men jeg hadde ingen.

Loka rundt på nettet med forskjellige kjedelige nick, før jeg kom frem til at jeg var en smurf (slang for liten kid med (for) store klær) og var interessert i data.

Ble tatt i bruk aktivt på nett i '98 på IRC og diverse andre chatte-steder og endte opp som mailadresse, hjemmesider og det jeg registrerte meg med andre steder fra 2001 og utover.

Morsomt nok det året jeg var på mitt første LAN, samt begynte å spille CS for fullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...