Gå til innhold

Hva er bakrunnen for ditt visningsnavn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke så veldig stor fantasi til for å finne bakgrunnen til mitt nick.

...muligens blant forumets kjedeligste nick.

Nicket ditt er et av forumets barskeste, min venn. Tenk om du hadde hett EGIL HAUGLI? DET hadde vært margefett det! Nest etter SVERRE HAUGLI, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Skal ikke så veldig stor fantasi til for å finne bakgrunnen til mitt nick.

...muligens blant forumets kjedeligste nick.

Nicket ditt er et av forumets barskeste, min venn. Tenk om du hadde hett EGIL HAUGLI? DET hadde vært margefett det! Nest etter SVERRE HAUGLI, selvfølgelig.

Er du han Sverre Haugli fra Jevnaker eller hønefoss?

Lenke til kommentar

jeg tenkte å bytte navn til "lover girl" fordi jeg elsker hjerter og ja.... men siden jeg tenkte at det sikkert var noen som het det fra før, og fordi jeg vil gjøre det litt mer interessant så gikk jeg inn på google translate og oversatte til et helt random språk, så dte betyr lover girl på språket catalan :)

Lenke til kommentar

Fordi mitt kallenavn generelt er Esso, men Esso var opptatt da jeg registrerte meg, jeg drev en del og lekte med hjemmesider ol på den tiden, dermed Webmaster Esso.

Har aldri sett brukeren Esso noe sted og irriterer meg over at han/hun var ute før meg =C

Lenke til kommentar

Var litt sånn med visningsnavnet jeg ville ha også. ToB1 er tatt av en som ikke har vært aktiv siden 29.11.06, og har kun et innlegg...

Men bare så du vet det, retningslinje 3 sier følgende...

Kontoen skal ikke gjennom brukernavn, avatar og/eller signatur kunne forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen.
Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Var litt sånn med visningsnavnet jeg ville ha også. ToB1 er tatt av en som ikke har vært aktiv siden 29.11.06, og har kun et innlegg...

Men bare så du vet det, retningslinje 3 sier følgende...

Kontoen skal ikke gjennom brukernavn, avatar og/eller signatur kunne forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen.

Auch. Men tror ikke veldig mange forveksler meg med en offesiell talsperson fra Esso elns akkurat (?) xD

Lenke til kommentar

Jeg var fjortiss og CS-gamer, og kom i samarbeid med en kompis frem til det fete nicket "surbz00r". Det bryter med den konvensjonelle "z0r"-endingen som har én enkel null fordi - vel, les det baklengs.

En dag sluttet jeg tydeligvis å være fjortiss, og forkortet det til noe som rett og slett er jævlig å uttale. Heldigvis uttaler jeg det sjelden selv, men det er like festlig hver gang det kommer ferskinger på ventriloserveren.

Forøvrig har brukeren "Maccan." sin helt egen forklaring på nicket mitt. I whish...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...