magneman Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kompis brukte å kalle meg Magneman for lenge siden, heter egentlig Magnus. Så har brukt å bruke det som brukernavn på diverse fora, men jeg har variert mellom å kalle meg Magneman og Magnemann. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det kommer vel fra avateren min, der det er en kork som er farget i "anarkistfargene" . Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Mr. Hormonella, det sier vell det meste:P Mr delen er fordi alle trodde jeg var jente Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det kommer fra at jeg lærer for mye, og jeg lærer ekstremt . lol :!: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg tok de eneste leselige ordene i Voynich-manuskriptet, og gjorde det til et nick. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 900i - etter bilen Detter er sikkert også et av forumets kjedligste nick... Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg tok en spansk en. Var riktig opptatt av rom og 'outer space', og hva er vel ikke mer interessant enn homonymi? Endret 16. juli 2010 av cuadro Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Haugli er etternavnet mitt. Faen, for et barskt navn. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Skal ikke så veldig stor fantasi til for å finne bakgrunnen til mitt nick. ...muligens blant forumets kjedeligste nick. Nicket ditt er et av forumets barskeste, min venn. Tenk om du hadde hett EGIL HAUGLI? DET hadde vært margefett det! Nest etter SVERRE HAUGLI, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Skal ikke så veldig stor fantasi til for å finne bakgrunnen til mitt nick. ...muligens blant forumets kjedeligste nick. Nicket ditt er et av forumets barskeste, min venn. Tenk om du hadde hett EGIL HAUGLI? DET hadde vært margefett det! Nest etter SVERRE HAUGLI, selvfølgelig. Er du han Sverre Haugli fra Jevnaker eller hønefoss? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Desverre Målselv, Troms baby! Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 jeg tenkte å bytte navn til "lover girl" fordi jeg elsker hjerter og ja.... men siden jeg tenkte at det sikkert var noen som het det fra før, og fordi jeg vil gjøre det litt mer interessant så gikk jeg inn på google translate og oversatte til et helt random språk, så dte betyr lover girl på språket catalan Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Desverre Målselv, Troms baby! Da er du vel ikke myndig enda? Fant bare person informasjon fra to stk i norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du finner meg i stereo.. derfor.. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Liker kontradiksjoner => DarkLight er ofte opptatt => DarkLightA Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fordi mitt kallenavn generelt er Esso, men Esso var opptatt da jeg registrerte meg, jeg drev en del og lekte med hjemmesider ol på den tiden, dermed Webmaster Esso. Har aldri sett brukeren Esso noe sted og irriterer meg over at han/hun var ute før meg =C Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Var litt sånn med visningsnavnet jeg ville ha også. ToB1 er tatt av en som ikke har vært aktiv siden 29.11.06, og har kun et innlegg... Men bare så du vet det, retningslinje 3 sier følgende... Kontoen skal ikke gjennom brukernavn, avatar og/eller signatur kunne forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen. Endret 18. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Var litt sånn med visningsnavnet jeg ville ha også. ToB1 er tatt av en som ikke har vært aktiv siden 29.11.06, og har kun et innlegg... Men bare så du vet det, retningslinje 3 sier følgende... Kontoen skal ikke gjennom brukernavn, avatar og/eller signatur kunne forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen. Auch. Men tror ikke veldig mange forveksler meg med en offesiell talsperson fra Esso elns akkurat (?) xD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Så det er ikke du som har ansvar for Essos nettside? Endret 18. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg var fjortiss og CS-gamer, og kom i samarbeid med en kompis frem til det fete nicket "surbz00r". Det bryter med den konvensjonelle "z0r"-endingen som har én enkel null fordi - vel, les det baklengs. En dag sluttet jeg tydeligvis å være fjortiss, og forkortet det til noe som rett og slett er jævlig å uttale. Heldigvis uttaler jeg det sjelden selv, men det er like festlig hver gang det kommer ferskinger på ventriloserveren. Forøvrig har brukeren "Maccan." sin helt egen forklaring på nicket mitt. I whish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå