crim Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei Skal kjøpe meg bilstereo nå, og lurte på å ha to sånne aktive "under the seat" subber. Tenkte det kanskje blir jalla med å bare ha under ene setet så har lyst på to Så lurte jeg på om dette hadde feks gått på denne spilleren her, eller må jeg ha en forsterker med to sub utganger? Lenke til kommentar
bajast Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hadde e vært deg ville e ha handla ei go forsterker også! man ødelegger høytalerene om man spiller på for liten forsterker, og i ei vanlig cdspiller i bil er det ikkje mye forsterker å skryte av, ca 45watt eller noe så kjøp deg ei forsterker du Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har de fleste 'under stolen'-subwoofere innebyggd forsterker. Hvis en høyttaler betegnes som aktiv, har den innebyggd forsterker. Pioneer-spilleren har 3 linjeutganger så det skal ikke være noe problem å kople til to slike bassbokser. Lenke til kommentar
crim Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har de fleste 'under stolen'-subwoofere innebyggd forsterker. Hvis en høyttaler betegnes som aktiv, har den innebyggd forsterker. Pioneer-spilleren har 3 linjeutganger så det skal ikke være noe problem å kople til to slike bassbokser. I tillegg til 4 høytalere? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De 4 høyttalerne kopler du til høyttalerutgangen på spilleren. Linjeutgangene er er der for å kople til eksterne forsterkere. Var det ikke slik at du ikke skulle ha noen andre forsterkere? Lenke til kommentar
crim Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Jojo, stemmer det. Da er jeg onboard. Takk for hjelp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Men det blir mye det samme med en aktiv sub som en forsterker. Du må fortsatt trekke strømkabel i tillegg til signalkabel til sub-en, ellers blir det ikke noe lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå