Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vil låne meg en italiener? Kan låne en bil av meg som sikkerhet selvfølgelig :!:

Har en ganske heftig Ferrari 512BB hvis den er av interesse.

Det hadde vært perfekt, add andersnor9 :thumbup:

Ok. Done.

Send en melding når du har lagt meg til slik at du viser inne i GT LIFE.

Du trenger flere forskjellige.

Så det er lite vits å tune biler og gjøre en bil kjemperask?

Tja... Jeg merker at jeg må fordele trimmingen over flere biler enn jeg egentlig har lyst til, men har en fast bil jeg bygger på i mellomtiden når jeg ser meg råd til det.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Du trenger flere forskjellige.

Så det er lite vits å tune biler og gjøre en bil kjemperask?

Vel det kommer jo an på, for min del pleier jeg å prøve å finne biler i alle mulig klasser som jeg liker, trimme de, ikke til de blir helt ubrukelige såklart, og kjøre med de. Husk du har en online modus her også, og da er det jo flott å finne biler man liker, trimme/tune de, og eie motstanderne. Er kult å vinne, men er enda kulere å vinne med noe du har trimmet/tunet selv, innen for visse regler såklart.

Men ja, du kommer ikke langt i GT Mode ved å bare trimme en bil.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Med andre ord, du nærmer deg din grense for øyeblikket,- samtidig som dette er sjarmen med noe som man liker :)

Og jeg spør igjen, Seattle, er den banen med, eller har de fjernet den?

YES!!!!! 2:20:164

Hahahaha, muttern kom ned og lurte på hva jeg ropte og skreik for :innocent: Elsker dette spillet..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Nå kommer det mye interessant fra Kaz Yamauchi sin twitter her:

http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/status/9688787374309376

I tried it. But it was desperately needed time to render. The reason is simple enough memory a bit. I'm still considering it. RT @ miguel_duarte: @ Kaz_Yamauchi "YouTube Video Upload Function"?

http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/status/9692478747713536

Online "credit and experience" is prepared. To wait longer. RT @ wwr_nitrous: @ Kaz_Yamauchi XP and Credits be available online soon?

Ikke helt gode oversettelse av Google Translate, men en youtube funksjon har vist vært testet, men funket ikke helt pågrunn av for lite minne, men er mulig at det kommer. Penger og experience online ser ut til å komme en eller annen gang.

Edit: Denne er vel kanskje finere: http://www.gtplanet.net/yamauchi-on-gt5s-mechanical-damage-updates-more/

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Kan alltids greie meg med lokal video-render av replays, så kan minnepenn og PC ta seg av resten.

Men nå har jeg spist middag igjen, og da er det B-spec-tid. Noen som har prøvd B-spec på ovalbane? AI-førerene mine takler ikke det i det hele tatt. På løpet der du må ha pick-up har jeg en trimma til nesten 600 hester, men sjåføren bremser før "svingene" og haver på 12/12. Helt ubrukelig selv om de er level 8 og 9. Noen som har opplevd det? Hvordan kan man vinne den?

Lenke til kommentar

Kan alltids greie meg med lokal video-render av replays, så kan minnepenn og PC ta seg av resten.

Men nå har jeg spist middag igjen, og da er det B-spec-tid. Noen som har prøvd B-spec på ovalbane? AI-førerene mine takler ikke det i det hele tatt. På løpet der du må ha pick-up har jeg en trimma til nesten 600 hester, men sjåføren bremser før "svingene" og haver på 12/12. Helt ubrukelig selv om de er level 8 og 9. Noen som har opplevd det? Hvordan kan man vinne den?

Du har ikke trimma pickupen litt for mye f.eks?

Lenke til kommentar

Du har ikke trimma pickupen litt for mye f.eks?

Prøvde den allerede da den var rundt 300 hester. Samme resultat. Virker som den ikke skjønner seg på ovalbaner. Får bare prøve å trimme den enda mer (vet ikke helt hva jeg skal med en blodtrimma pick-up, men... sikkert gøy å ha).

Lenke til kommentar

Med andre ord, du nærmer deg din grense for øyeblikket,- samtidig som dette er sjarmen med noe som man liker :)

Og jeg spør igjen, Seattle, er den banen med, eller har de fjernet den?

Her er en komplett liste:

http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt5/courselist_en.html

Kan jeg låne den? :p Har ikke sett en jævli pickup

Jeg har allerede lånt ut en bil i dag. Irriterende, men kan bare låne ut en per dag. Du kan få din egen ved å fullføre iA-lisensen.

Jeg har ikke testa den i løp mot andre typer biler, men kan trimmes opp i ganske mange hester. Men er tung som et hus. Har fått min under to tonn foreløpig, men vet ikke hvor lavt man kan få den.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg har lånt ut en bil i dag. Irriterende, men kan bare låne ut en per dag.

Når du sier "lånt" mener du "gift" da? Eller er det faktisk en låne funksjon i spillet? Evt. kan man bare gi bort en bil om dagen?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Når du sier "lånt" mener du "gift" da? Eller er det faktisk en låne funksjon i spillet? Evt. kan man bare gi bort en bil om dagen?

Du kan gå inn på profilen og gi den bort under gift, eller i garasjen i give to friend. Er vel det samme, og kan tydligvis gjøres en gang per dag.

Men du som har litt levels på B-spec, gidder du å teste en ovalbane (gjerne den med pick-up'ene) for å se om dine sjåfører er helt idiot også? Eller om jeg har fått tre brødhuer som sjåfører...

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Du kan gå inn på profilen og gi den bort under gift, eller i garasjen i give to friend. Er vel det samme, og kan tydligvis gjøres en gang per dag.

Men du som har litt levels på B-spec, gidder du å teste en ovalbane (gjerne den med pick-up'ene) for å se om dine sjåfører er helt idiot også? Eller om jeg har fått tre brødhuer som sjåfører...

Ja kan vel sjekke det ut, relativt flaks egentlig da jeg fant en Dodge RAM på Used Cars i stad, men den skal jeg egentlig gi bort til han som ga meg Nissan Skyline GT-R fra 1973, dog skader vel ikke å teste den ut.

Edit: Rapporterer tilbake om litt om hvordan det går/gikk.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ja kan vel sjekke det ut, relativt flaks egentlig da jeg fant en Dodge RAM på Used Cars i stad, men den skal jeg egentlig gi bort til han som ga meg Nissan Skyline GT-R fra 1973, dog skader vel ikke å teste den ut.

Edit: Rapporterer tilbake om litt om hvordan det går/gikk.

Takk. Den samme Dodge RAM 1500 som knapt kommer seg rundt ovalbanen eier nå noe hemningsløst på Laguna Seca. Halve mållangssiden foran nestemann.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede lånt ut en bil i dag. Irriterende, men kan bare låne ut en per dag. Du kan få din egen ved å fullføre iA-lisensen.

Jeg har fullørt iA og iB-sertifikatene med gull på alt, men fikk ingen pickup. Kan det bety at det er tilfeldig hvilken bil som kan vinnes?

Lenke til kommentar

Jeg har fullørt iA og iB-sertifikatene med gull på alt, men fikk ingen pickup. Kan det bety at det er tilfeldig hvilken bil som kan vinnes?

Det skal være fast. Jeg fullførte lisensene kun for å få en pick-up etter at jeg ble tipset om det, og fikk en pick-up. Jeg gjorde det fort og gale, og har ikke gull på alle (ennå), bare blåste gjennom for å få godkjent.

RED: Bare så det er klart, International A license.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

11 plass ble det på sjåføren min, så virker ikke som de funker så bra på oval baner, dog kan hende det hadde blitt noe annerledes med en annen bil, men jeg trimma ikke bilen til mer enn 400hp også, så det er sagt, har ikke lyst til å kaste for mye penger i bilen da den neppe vil bli brukt mye, evt. skal den jo gis bort også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...