Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Jeg er på lvl 14 i A-spec mode nå og er på utkikk etter en ny bil. Noen som har forslag til en bil som er god å kjøre, og med gode trimmuligheter? Ønsker å kunne trimme opp til rundt 700hk, minst, og ser helst at det er en bil med 4WD.

Du kan jo se på Lamborghini Murcielago LP 640 09 modell. Den kan lett trimmes til 700hk og den har 4WD.

Om den er god å kjøre er en annen sak.

Min har blitt trimmet til over 800 nå, og drar som faen! Som helt ny er den litt håpløs å kjøre i større hastigheter, kommer veldig fort ut av kontroll. Men med litt tuning blir dette vesentlig bedre. Men abselutt en herlig bil, på NASCAR banen var det ingen foran eller på siden for å si det sånn..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på lvl 14 i A-spec mode nå og er på utkikk etter en ny bil. Noen som har forslag til en bil som er god å kjøre, og med gode trimmuligheter? Ønsker å kunne trimme opp til rundt 700hk, minst, og ser helst at det er en bil med 4WD.

Du kan jo se på Lamborghini Murcielago LP 640 09 modell. Den kan lett trimmes til 700hk og den har 4WD.

Regner med blodtrimmet Skyline er godt nok? R34 er vel fort god for ett sted mellom 7 og 900 hester.

Lancia Delta HF Integrale er obligatorisk i enhver garasje :) Dog bare ca 400 hester maks :)

Jeg ville heller tatt GT-R istedet for Skyline. Men jeg tror de går ganske likt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Regner med blodtrimmet Skyline er godt nok? R34 er vel fort god for ett sted mellom 7 og 900 hester.

Lancia Delta HF Integrale er obligatorisk i enhver garasje :) Dog bare ca 400 hester maks :)

Jeg ville heller tatt GT-R istedet for Skyline. Men jeg tror de går ganske likt ;)

hehe, man går jo selvsagt for Skyline GT-R, beklager at jeg ikke nevnte hele modellbetegnelsen.

Lenke til kommentar

Etter mer enn en times spilletid.

Tøys og tøv, GT5 har en skademodell som er elendig og overfladisk. Det har blitt sagt at bedre skade skal komme som nedlastbart materiale. Hørtes det kjent ut? Joa, Polyphony Digital lovde akkurat det samme til GT5 Prologue. La oss håpe det faktisk blir å skje denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg har testa litt mer B-spec, og lurer på om sjåføren min virkelig er dårligere med fremhjulsdrevne biler enn bakhjul/4wd.

Løpet hvor han i en nesten 400 hp Civic med alt av oppgraderinger omtrent greide kun 4. plass, vant han nesten med en runde i en stock Honda NSX. Er det andre som har opplevd lingnende problemer med FF-biler i B-spec?

Lenke til kommentar

Har en Challenger 08 med 780 hest, den drar for og si det slikt. Men den sliter i krappe svinger :p American muscle er bare for rett frem ja :p

Jeg har faktisk en Corvette Stingray som går som ei kule, men som samtidig ligger sinnsykt bra på veien. Jeg ble helt overrasket, men kjøpte den fordi jeg måtte (like ikke american muscle uten det er rett frem vanligvis) ha den i et løp, men den er fantastisk å kjøre selv på de mest kronglete baner.

Lenke til kommentar

Skyline.

Fant en brukt en, trimmet lett til 550hk, kan sikkert lett trimmes til nærmere 800.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på et par ting...

1. Kan man kjøre online på baner man har laget i course maker? Jeg har en kjempebane som hadde vært kult å kjøre race på. Har den i alle fall "shared with friends" hvis det hjelper ???

2. Er det noen som kjører B-spec som kan teste en blodtrimma FF bil med en av sine erfarne sjåfører? Mine sliter noe sinnsykt med å få fart på Civic'en min, selv om den har nesten 400 hester. Beste plassering var 4. plass med en sjåfør som var level 8. Jeg prøvde å kjøre samme bil, samme bane, samme motstandere, og jeg tok nesten igjen de treigeste bilene med en runde og vant med mellom 15 - 20 sekunder (uten hjelpemidler, uten pyselinje). Så lurer på om AI'en ikke vet helt hvordan man skal kjøre fort med forhjulsdrift med masse hester.

1. Det der har jeg lurt på selv, etter litt søking på gtplanet.net så virker det som det ikke er mulig, dog skal ikke si at det stemmer 100%.

2. Tja eneste FF bilen sjåførene mine har fått kjørt så langt er den Mogul Civicen, og den kjører de uten problemer, dog er jo bare 214hp om jeg ikke husker feil. Men skal sies at jeg ikke er noe fan av FF biler heller.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hjertelig takk for svar :) Det ble til at jeg kjøpte en Nissan Skyline R34 til slutt. Har trimma den til 630 hk foreløbig, men det er vel fortsatt en god del å gå på ;)

hehe, man går jo selvsagt for Skyline GT-R, beklager at jeg ikke nevnte hele modellbetegnelsen.

Lenke til kommentar

Skyline.

Fant en brukt en, trimmet lett til 550hk, kan sikkert lett trimmes til nærmere 800.

Nå har jeg akkurat kjøpt en ny R34, men den var ikke altfor dyr så det går greit ;) Har investert i trimdeler så den yter 630hk foreløbig, men regner med at jeg skal slenge inn mer effekt i den etterhvert, og ikke minst nye dekk :w00t:

Lenke til kommentar

For de som har lyst på en Jaguar XJ13 og har facebook: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391

Takker! ble en bil + race suit :D

Ja, du er vel innom Playstation Home ganske ofte, så den kom vel godt med XD

Gjett om! Alt som er gratis tar jeg! :ph34r:

fikk det ikke til og funke jeg

Fikk du ikke unlocka kodene? Det er en forklaring på hva du kan gjøre et par sider tilbake. Se hva Nitrius skreiv.

Lenke til kommentar

Da virker det som det er rimelig bekreftet at mekanisk skade kommer i en oppdatering i Desember. Sakset fra Kaz Yamauchi sin Twitter:

http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/status/9632663438630913

メカニカル・ダメージのオプションは次のアップデートで。おそらく12月上旬あたり。RT @y_mokko: @Kaz_Yamauchi RT @damekuma: オプションでダメージ表現を変更できた方がレベルに縛られないし良いと思う。

Google Translate:

Mechanical damage options in the next update. Probably around early December. RT @ y_mokko: @ Kaz_Yamauchi RT @ damekuma: I think Ishi Makoto was not bound to change the expression level of damage in those options.

Håper dette betyr man kan bruke det online også.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

For de som har lyst på en Jaguar XJ13 og har facebook: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135391

Takker! ble en bil + race suit :D

Ja, du er vel innom Playstation Home ganske ofte, så den kom vel godt med XD

Gjett om! Alt som er gratis tar jeg! :ph34r:

fikk det ikke til og funke jeg

Fikk du ikke unlocka kodene? Det er en forklaring på hva du kan gjøre et par sider tilbake. Se hva Nitrius skreiv.

fikk det til nå

Lenke til kommentar

Da virker det som det er rimelig bekreftet at mekanisk skade kommer i en oppdatering i Desember. Sakset fra Kaz Yamauchi sin Twitter:

http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi/status/9632663438630913

メカニカル・ダメージのオプションは次のアップデートで。おそらく12月上旬あたり。RT @y_mokko: @Kaz_Yamauchi RT @damekuma: オプションでダメージ表現を変更できた方がレベルに縛られないし良いと思う。

Google Translate:

Mechanical damage options in the next update. Probably around early December. RT @ y_mokko: @ Kaz_Yamauchi RT @ damekuma: I think Ishi Makoto was not bound to change the expression level of damage in those options.

Håper dette betyr man kan bruke det online også.

Ja, hadde vært fint om løpet var over i første sving hvis du havna i veggen. Kanskje fått flere til å oppføre seg som racingførere og ikke fyllekjørere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...