Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

Beginner Lightweight, hvilken bil anbefaler folk der? Jeg har fått hendene på en sånn liten stygg daihatsu midget - men tviler på at det er godt nok :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke rota så mye med lisensene nå siden det er innført nåvå system i denne utgaven av Gran Turismo.

Er det noen fordel utenom å vinne biler og noen A-spec poeng ved å ta lisensenene?

Og oppdaget en ting i går, det er lurt å slå av, eller sette TC til max 3 på rallyløpene for ellers så er det vanskeligt å sladde rundt svingene.

Lenke til kommentar

For dere som har laget flere karakterer i B-Spec mode, må man lage flere profiler for å vinne flere biler, eller er det kun den første gangen du vinner en cup uavhengig av hvem karakter du spiller med hvor du vinner biler?

Prize cars vinner man bare en gang, eneste formålet med å ha flere fører er vel for morro skyld, evt. så kan det hende at det er noen løp, endurance kanskje, som vil trenge flere fører for å fullføre.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Okay.. Jeg har prøvd å få installert all spilldata på harddisken flere ganger nå, jeg installerte selve spillet i starten også går jeg på Utilities og skal trykke "Pre-Install Main Game Data" og da begynner den å jobbe, og den ser ut til å bli ferdig og det står faktisk at den er ferdig men det er ingen markeringer eller noe i Utilities menyen som tilsier at alt er ferdig installert og klikker jeg engang til så begynner den med akkurat det samme, det tar like lang tid og resultatet er det samme?

Blir det ikke marker på noen måte om all spilldata faktisk har blitt installert?

Lenke til kommentar

Prize cars vinner man bare en gang, eneste formålet med å ha flere fører er vel for morro skyld, evt. så kan det hende at det er noen løp, endurance kanskje, som vil trenge flere fører for å fullføre.

Vil man ikke også få mer penger av å ha flere førere på pallplass?

Lenke til kommentar

Okay.. Jeg har prøvd å få installert all spilldata på harddisken flere ganger nå, jeg installerte selve spillet i starten også går jeg på Utilities og skal trykke "Pre-Install Main Game Data" og da begynner den å jobbe, og den ser ut til å bli ferdig og det står faktisk at den er ferdig men det er ingen markeringer eller noe i Utilities menyen som tilsier at alt er ferdig installert og klikker jeg engang til så begynner den med akkurat det samme, det tar like lang tid og resultatet er det samme?

Blir det ikke marker på noen måte om all spilldata faktisk har blitt installert?

Nå er det noen dager siden jeg installerte spillet på HDD'en min, men det gikk uten problem her, mener det var en OK knapp, men kan hende den bare ble ferdig. Uansett så har du en mulighet i Utilities der som kan fortelle deg hvor stor plass det du har installert har tatt, om den sier ca. 6.4GB etter at den har sjekket så burde alt være i orden.

Vil man ikke også få mer penger av å ha flere førere på pallplass?

Du fører bare med en sjåfør om gangen, men i endurance løp så kan det hende at man kan bytte fører undervis i løpet, dog dette er bare noe jeg spekulerer i.

Lenke til kommentar

Det er ingen veldig tydelig indikator på at du har installert data. Ingen grønn "v" eller noe slikt. Bare sjekk via XMB, som ble nevnt, hvor mye som er installert.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på et par ting...

1. Kan man kjøre online på baner man har laget i course maker? Jeg har en kjempebane som hadde vært kult å kjøre race på. Har den i alle fall "shared with friends" hvis det hjelper ???

2. Er det noen som kjører B-spec som kan teste en blodtrimma FF bil med en av sine erfarne sjåfører? Mine sliter noe sinnsykt med å få fart på Civic'en min, selv om den har nesten 400 hester. Beste plassering var 4. plass med en sjåfør som var level 8. Jeg prøvde å kjøre samme bil, samme bane, samme motstandere, og jeg tok nesten igjen de treigeste bilene med en runde og vant med mellom 15 - 20 sekunder (uten hjelpemidler, uten pyselinje). Så lurer på om AI'en ikke vet helt hvordan man skal kjøre fort med forhjulsdrift med masse hester.

Pick-up får du når du er fedrig med nest siste lisens!

Mener du får Lupo cup car på siste lisens ??

Ja, jeg har fått det med meg etter litt søking :)

Så da er det bare å blåse gjennom lisensene.

Tok iC og iB når jeg egentlig skulle vært i seng i går (i dag tidlig faktisk) så får ta å gjøre meg ferdig nå.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Jeg er på lvl 14 i A-spec mode nå og er på utkikk etter en ny bil. Noen som har forslag til en bil som er god å kjøre, og med gode trimmuligheter? Ønsker å kunne trimme opp til rundt 700hk, minst, og ser helst at det er en bil med 4WD.

Du kan jo se på Lamborghini Murcielago LP 640 09 modell. Den kan lett trimmes til 700hk og den har 4WD.

Om den er god å kjøre er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg er på lvl 14 i A-spec mode nå og er på utkikk etter en ny bil. Noen som har forslag til en bil som er god å kjøre, og med gode trimmuligheter? Ønsker å kunne trimme opp til rundt 700hk, minst, og ser helst at det er en bil med 4WD.

Du kan jo se på Lamborghini Murcielago LP 640 09 modell. Den kan lett trimmes til 700hk og den har 4WD.

Om den er god å kjøre er en annen sak.

Regner med blodtrimmet Skyline er godt nok? R34 er vel fort god for ett sted mellom 7 og 900 hester.

Lancia Delta HF Integrale er obligatorisk i enhver garasje :) Dog bare ca 400 hester maks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...