Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"you cannot use specify room number when your NAT type is " type3" or "unknown" "your NAT type: type3"

??

Har du DSL og en trådløs router igjennom en modemboks med kablet routerfunksjoner? Isåfall tror jeg du må sette opp den trådløse routeren som accesspoint, eller benytte kabel direkte fra modemboks. Eventuelt be nettleverandør levere et modemboks med trådløs routerfunksjon.

Om du kun har modemboks og deretter koblet til router, eller har en modemboks med innebygd trådløs routerfunksjon, kan det hende at boksen ikke er stilt inn for PS3 (de fleste bokser er vel stilt inn for kjente enheter om den er noenlunde ny), om du søker litt rundt finner du sikkert fort en link som vil fortelle deg hvilke porter som må åpnes (eller sette på UPnP om routeren støtter dette), eventuelt hvordan konfigurere DMZ. Du vil nok allikevel ha tilgang til internett med NAT 3, men det kan oppstå en rekke problemer.

NAT 1 betyr at du er koblet direkte opp mot internett, 2 at du er koblet igjennom en router uten noen problemer, 3 betyr at du er koblet opp igjennom en router og kan erfare visse problemer.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Artig å bli skikkelig gira når det ligger en spanjol bak og presser.. Også kjører man ut og tar 2. plass istedet.. Online er faktisk skikkelig artig!

Spilte online i går for første gang. Ble sittende og kjøre mye lenger enn planlagt (skulle bare teste, liksom). Mye bra! Måten en kan velge biler og bilklasser er faktisk bra! Jeg brukte SHUFFLE mye, der de som kommer sist får en bedre bil til neste løp, resten er random. Men selv om jeg liker standardbiler, var det mange som ville ha biler med mer gamp, så veksla litt mellom shuffle og superbiler.

Bare husk å sette alle bilene du vil bruke online som favoritter! Spesielt go-kart er det få som har klar, og F1-biler hvis du har kjøpt deg det...

EDIT: Jeg joiner straks! Starte opp udyret først.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Har en kompis på besøk som har dilla på skyline, så vi kjører en blodtrimma (711hk) R34 '99.

Har planer om å kjøpe en 8C, M3 eller noe annet stas når jeg får tjent opp litt.

jeg har max trimma 02 nür versjonen av R34 skylinen. den endte på 773bhp. er det noen andre her som har maxtrimma andre versjoner med flere hester? både gt4 og forza får flere hester i andre versjoner av R34 skylinen

Lenke til kommentar

Jeg sliter noe inni hampen med å klare tiden på Grand Tour første challenge. Der man skal kjøre en C8 på 1:17.000 på Eiger. Der er jeg liksom ikke i nærheten engang!

Noen som har noen tips? Enten til kjøremønster, innstillinger eller lignende?

Ellers synes jeg den lotusen på Top Gear-banen fra relativt grei sammenlignet med mye annet. Men nå kjører jeg med håndkontroll da.

Vel, sliter litt med gold på den selv for øyeblikket. Her er en video som viser hvordan det kan gjøres:....

Takker. Ser ut som jeg må gå på med en litt annen strategi her. Minst mulig hjulspinn, ser det ut som. Du vet ikke noe om optimale instillinger her? Jeg skrur vanligvis av alt unntatt driving line og ABS, som står på "on" og "1".

Forstått det sånn at om du kommer ut av tunnelen på rundt 56-57 sekunder så har man stor sjanse til å greie det, dog jeg gjør noe par små feil som jeg ikke er helt klar over etter tunnel, da jeg flere ganger har kommet ut på den tiden han kommer ut, men allikevel ikke noe gold så langt.

Innstillinger har jeg null peiling på, kjører med alt av selv bortsett fra abs som står på 1.

Endelig klarte jeg det. Trengte å sette på litt traction control, og endte opp med 3 på den.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor man ikke kan kjøpe fler biler på dealership en den man kan? Er ganske irriterende på for på professional er det ett løp med bare vw lupo'er. Jeg kjøpe en brukt med solgte den igjen. Å rett etter jeg solgte den så trengte jeg selvfølgelig den.. Å akkurat som golf r32 finner jeg jo ikke der. Skulle det ikke være over 1000biler der da? Eller må man kjøpe alle på used car dealership?

Lenke til kommentar

Hvordan er det og slenge på en respirator(turbo) på en sugemotor?

.

Meg? Bilen min trekker ganske greit, og hamler opp med beginner-løp-bilene, men etter det kommer den nok til kort. :thumbdown:

Den tok jeg ikke, men hvordan er det og konvertere til en turbomotor?

Mye feil idag.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...