Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter skikkelig med rally-etappen på Grand tour i special events :thumbdown:

 

Noen som har tips?

 

skulle spille split-screen med noen venner igår kveld, men vi ble overrasket over at vi ikke fant top gear-banen og fulle nurburgring.... -.-

 

Er det ikke mulig å spille disse på split screen? :)

 

Du må låse de opp i GT life først :thumbup:

Lenke til kommentar

skulle spille split-screen med noen venner igår kveld, men vi ble overrasket over at vi ikke fant top gear-banen og fulle nurburgring.... -.-

 

Er det ikke mulig å spille disse på split screen? :)

 

 

Top Gear banen får du av å få throphy på amateur i Top Gear special eventen, nurburgringen får du av å få thropy på intermidiate AMG special eventen.

 

 

Edit: Putta det i spoiler, sier hvordan du får tak i banene.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen som har tips til biler jeg kan bruke i de tre forskjellige classic-løpene i beginner series? :hmm:

 

Japanese Classics tok jeg med en Nissan SKYLINE Hard Top 2000GT-R (KPGC10) '70. Trengte ikke bruke penger på tuning engang.

 

Hva var navnet på de to andre løpene igjen? Tror jeg også brukte en Lotus Europa.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til biler jeg kan bruke i de tre forskjellige classic-løpene i beginner series? :hmm:

 

Japanese Classics tok jeg med en Nissan SKYLINE Hard Top 2000GT-R (KPGC10) '70. Trengte ikke bruke penger på tuning engang.

 

Hva var navnet på de to andre løpene igjen? Tror jeg også brukte en Lotus Europa.

 

Vant du den Skylinen eller kjøpte du den under used cars?

har kjøpt en Ferrari 512BB ‘76 nå, tror du det er overkill til European Classic Car Championship eller?:)

Lenke til kommentar

Hvor får man den egentlig? Veyron, altså..

 

Vant du den Skylinen eller kjøpte du den under used cars?

har kjøpt en Ferrari 512BB ‘76 nå, tror du det er overkill til European Classic Car Championship eller?

 

Den dukket endelig opp i bruktsjappa, og er den eneste bilen jeg har sett som kan brukes til Jap Classics.

Hehe, mulig litt overkill med Ferrari der, ja. Men da tar du nok løpet ihvertfall.

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...