Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Brae greier, får vel mekke meg en cockpit til GT5 kommer, kan ikke kjøre med kontroll når G27 ligger her :new_woot:

 

Hvis du bor med en kjæreste: :omg: R E S P E K T ! ! ! !

 

Foreslo for samboeren min at jeg kunne lage en liten fotballtribune i hjørnet i stua (hun sitter aldri der allikevel) og ordne Recarostol m ratt og pedaler så jeg virkelig kunne game bilspill.

 

Her er hennes reaksjon: :blink::mellow::grin::lol::rofl: etterfulgt av :nei:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha typisk kvinfolk det der, damer og fete hobbyer = no go :p Setter den på rommet, skal ha meg to stykk gulvhøyttalere og, så da blir det fart på sakene!

 

Jeg er gal av misunnelse. Men det er visse fordeler med damer også, da.. Man kan nok ikke få alt her i verden så jeg får vente til eneboligen er i hus, da skal jeg ha dette i kjellerstua:

 

post-116700-1288740600,1842_thumb.jpg

post-116700-1288740606,6767_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her er en liten sammenligning av Gran Turismo 5 og Gran Turismo 5: Prologue (rent grafisk):

http://gamingbolt.com/gran-turismo-5-versus-gran-turismo-5-prologue-stunning-hd-screenshot-comparison?pid=717

 

Ganske dårlig sammenligning egentlig, både biler og baner er forskjellige slik at det ikke gir noe særlig inntrykk..

 

dog tror jeg neppe graffikken er GT5 sin svakhet, snarere langt tvert imot :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Fikk prøve dette spillet i dag, og det var ganske fett. Realismen sitter ganske bra, skademodellen er der men ikke veldig effektiv, iforhold til hvor lite bulker bilen hadde etter å ha kjørt inn i en vegg i 150 km/t. Men gi for seg grei at den ihvertfall er der.

 

Utrolig morsomt å kjøre, og jeg har ihvertfall innsett at ratt og pedal blir obligatorisk å kjøpe hvis man skal skaffe seg dette.

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du prøve det a?

 

Elkjøp hadde fått en kopi som publikum fikk prøve

 

Elkjøp hadde fått fullversjonen som publikum fikk prøve? 

 

 

Eller Elkjøp hadde fått en av de mange forskjellige demoversjonene som finnes i verden?

 

Var kun en demo, så fikk bare prøve en bane og en bil. Men det var jo en demo av så og si et ferdig spill :)

Lenke til kommentar

Noen som er med på og spleise på å leie ett lag med leiesoldater samt ett helikopter så rapulerer en av de seg ombord på båten om natta, tar med seg noen titalls collectors editioner får så og bli hentet igjen?

 

jeg mener, 3 december er jo ganske lenge til ennå :dontgetit:

 

edit:skrivleifn

Endret av kristus?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som er med på og spleise på å leie ett lag med leiesoldater samt ett helikopter så rapulerer en av de seg ombord på båten om natta, tar med seg noen titalls collectors editioner får så og bli hentet igjen?

 

jeg mener, 3 december er jo ganske lenge til ennå :dontgetit:

 

edit:skrivleifn

 

Haha :thumbup:

 

Er med jeg :ninja:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...