Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Ja det med lyden er fantastisk irriterende på Grand Turismo. Lydene høres helt like ut omtrent. Mens på forza kan du sitte å nyte de individuelle lydene på forskjellige biler. Håper det blir like gøy å kjøre på GT5 som det er på Forza 3. For på Gt4 føltes grepet på bilene helt usannsynlig dårlig. Og du merket det liksom ikke skikkelig,bare plutselig rauk av veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett annet problem med Forza 3 er jo også den konstante hjelpestyringsgreia som ikke kan slåes av. Men det er vel for å forenkle spillet. I GT5 så er det ingen hjelpermidler aktivert om man slår av det som er å slå av. Da er det ikke bare bare å holde en 40 år gamme ferrari under kontroll :p

Lenke til kommentar

Der er jeg enig. Er utrolig synd at x360 ikke støtter noe særlig til ratt. Forza 3 ville automatisk fått en karakter ekstra hvis man kunne spilt det med et kvalitets ratt.

Heldigvis støtter jo Fanatec sitt Porsche Turbo S ratt både xbox 360 og ps3, dette er jo også det beste rattet som er mulig å få tak i.

Lenke til kommentar

Der er jeg enig. Er utrolig synd at x360 ikke støtter noe særlig til ratt. Forza 3 ville automatisk fått en karakter ekstra hvis man kunne spilt det med et kvalitets ratt.

Heldigvis støtter jo Fanatec sitt Porsche Turbo S ratt både xbox 360 og ps3, dette er jo også det beste rattet som er mulig å få tak i.

Erhm, tja...

Lenke til kommentar

FY FAEN som man tjente penger på Nascar racing, 4 løp på 10 sekunder som man tjente 57.000 pr løp! Det gjorde seg godt i lommeboka det!

Noen forslag til hva man bør bruke 328.000 på? Har bare en Toyota Vitz RS og en Ford Mustang 07' fra før av.. :p Lamborgini Gallardo?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvordan er kjørefysikken i forhold til prologuen, veldig lik?

Spillet blir mest sannsynlig en julegave til meg selv, men det er egentlig ikke så gøy uten ratt og pedaler, så dag må jeg kjøpe det og. G27 blir altfor dyrt, og Driving Force GT er også litt dyrere enn det jeg ønsker å betale for et ratt. Er det da noen andre alternativer hvor rattet svinger 900 grader rundt og det er girspak?

Blir bilene totalvraka om man kjører dem 200+ km/h rett inn i veggen?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

JEg fikk tak i Driving Force GT i går, og jeg angrer ikke på det.. Måtte ha ventet på å få tak i G27 uansett, og den ekstra prisen tviler jeg på at det er verdt. Flapsgiring bruker jeg uansett.

Nå mangler jeg bare playseat :D

Hvordan funker rattet? Vurdere å bytte ut mitt Logitech Driving Force Pro med et GT ratt istede. Er egentlig så og si samme ratt, er vel bare noen knapper som er forskjellen. Men 900 degree turn har blant annet tatt kvelden på rattet mitt, samt at jeg lurer på om force feedbacken tuller litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...