Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

G27 verdt prisen sin eller folkens? Har lyst til bestille den etter lønning.

 

Kommer helt ann på. For meg, så er det verdt det, men nå tilbringer jeg utallige timer hver uke, gjerne daglig med bilsimulatorer og "nerder" meg på det.

Om du ikke har hatt ratt før, og ikke bryr deg vesentlig om å ha clutch og H-giring (som jeg regner med er støttet på GT5?) så er Driving Force GT mer enn bra nok. Om du klarer å få tak i et brukt G25 så er det også bra,- men G27 er bedre.

Hjalp det? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som det er endel forskjellige forklaringer ute å virrer for tiden, først handlet det om å ytterligere finpusse / perfeksjonert spillet som er den vanlige unnskyldningen vi har fått servert gang på gang.

 

Noen skriver at det handler om piratkopiering og PS3 Jailbreak, hvor Sony har sagt at det skal legges inn påkrevd firmware 3.50 med Gran Turismo 5 i håp om at store deler av PS3 Community'et da ønsker GT5 og derfor oppdaterer til 3.50 som for øyeblikket ikke lar seg jailbreake.

 

Også har vi denne forklaringen da, om at PD var 3 dager forsinket og at de derfor nå må vente på neste Blu-Ray produksjonsvindu for å kunne ha nok eksemplarer til å kunne starte salget.

 

 

Forklaring nr1 har jeg alltid kunne godta, perfeksjonering er aldri noe jeg ser på som negativt selv om PD nå har dratt det litt mot det ekstreme med GT5, men so be it hvis det gir oss et bedre resultat når spillet først kommer.

 

Forklaring nr2 syntes jeg er helt på tryne, greit nok at Sony frykter PS3 Jailbreak og at GT5 som kanskje det største PS3-spillet vil være en effektiv måte å mot kjempe dette på ved å påtvinge 3.50 oppdatering før du kan spille, men at dette skal gå utover oss som allerede har ventet i evigheter på dette spillet, at de nå skal utsette den offisielle datoen og stappe tingene i den mest hektiske måneden av alle blir for dumt og respektløst ovenfor egne betalende kunder.

 

Så vi som faktisk kjøper spillet må vente en måned ekstra, til den mest upraktiske måneden i året bare fordi Sony frykter PS3 Jailbreak og piratkopiering? Det er nettopp ting som dette som ikke skal skje, at lovlydige og betalende kunder skal måtte bli skadelidende, blir jo nesten fristet til å kjøre PS3 Jailbreak og forsøke å komme rundt denne påtvungne oppdateringen bare for å undertrykke min misnøye om dette faktisk viser seg å være grunnen til at spillet ble ytterligere utsatt.

 

 

Forklaring nr3 er jo noe som vi ikke styrer, og på grunn av treg Blu-Ray produksjoner og massiv demand nå rett før julerushet så er det jo trist om PD ikke rakk å få spillet gold i tide, men om dette ene og alene er grunnen og at det ikke har noe med Sony og påtvungen 3.50 firmware å gjøre så det jo greit nok i seg selv.

Lenke til kommentar

G27 verdt prisen sin eller folkens? Har lyst til bestille den etter lønning.

 

Kommer helt ann på. For meg, så er det verdt det, men nå tilbringer jeg utallige timer hver uke, gjerne daglig med bilsimulatorer og "nerder" meg på det.

Om du ikke har hatt ratt før, og ikke bryr deg vesentlig om å ha clutch og H-giring (som jeg regner med er støttet på GT5?) så er Driving Force GT mer enn bra nok. Om du klarer å få tak i et brukt G25 så er det også bra,- men G27 er bedre.

Hjalp det? :p

 

Takker, blir nok kjøp av G27 når jeg får oktober-lønninga ja hehe. :)

 

Men faen folkens, blire ikke cockpit view på alle bilene?!

Lenke til kommentar

Noen som vet om Gran Turismo 5 støtter split screen kappløp?

 

Jeg spiser min hatt om det ikke gjør det, ja, da spiser jeg bokstavlig talt den illeluktende, hullete,full i slipestøv, brune capsen (var sort en gang i tia) som har vært på hodet mitt de siste 3 årene. Spiser den ja.

 

 

Edit:

Gleder meg som en guttunge og blir nok å kjøpe en ps3+gt5 pakke som jeg regner med vil dukke opp rundt launch.

 

Håper det går ann og slure clutchen, bomclutche, dobbeltclutche, havarere girkassa om man girer ned til andre i 200kmh :dribble:

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...