Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

GT 5 blir jo helt komplett. Prolougen er jo det beste spillet til PS3 allerede nå!

 

komplett?! vennligst utdyp.

 

hehe, jeg holder på å bli denne trådens troll, men ikke misforstå: Jeg VIL virkelig at GT5 skal slå til å bli et grensesprengende spill, men jeg sitter på gjerdet og er skeptisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GT 5 blir jo helt komplett. Prolougen er jo det beste spillet til PS3 allerede nå!

 

Synes GT satser lite på følelsen av fart og å kjøre bilen, prologue var ihvertfall det dølleste bilspillet jeg har prøvd på lenge - at det går an å gjøre det så kjedlig å kjøre en bil.

Hadde man tatt ut bilene, bildataene osv fra GT og blandet det med NFS Shift sin fartsfølelse kunne vi kanskje fått et perfekt spill. Det er dog min mening ut ifra prologue, kan være fullversjonen blir bedre :)

Lenke til kommentar

Tror nok ikke man skal sammenligne GT5 Prologue så mye med fullversjonen. Er jo gjort radikale endringer både når det gjelder fysikkmotor, funksjoner og visuelle effekter. Men den litt "sterile" og "litt for perfekte" looken vil nok fortsatt være der. Kollisjonseffekter og motion blur som bl.a. er brukt i Need for Speed Shift kan vi nok se langt etter.

Lenke til kommentar

Blir nok den mellom store pakka på meg. Syns det er litt for dyrt å gi over 1500kr for et spill.

Kanskje man kan ta seg råd til ratt og pedaler ^^

 

Det er jo ikke "bare" et spill :p får jo med masse annet gøy, som er perfekt for en GT-elsker. Ratt og slikt har jeg, men satser på å få tak i nytt og playseat :love:

 

Var det sånn at det var 3D på GT? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er drøyt å gi så mye for Playseat, kommer jo på over 7000kr fra hjemmesiden, hvis man bestiller sete og ratt/pedaler.

 

Ser for meg at man kan fikse det billigere selv. Dra innom høggern og finne en bil med digge seter også lage sin egen ordning med ratt og pedaler.

Kan ikke være så vanskelig :p

 

Kanskje litt drøyt, men Recaro sete fra høggern som er ikke slitt er nok digg, men da blir det nok snekkerverksted. Er en worklog om en som lagde seg slikt av tre, med tv osv. Den er vel 3-5 år gammel tenker jeg. Det, eller så må du kjenne noen som driver med metall som kan lage rørramme.

 

Er vel eneste måten jeg kommer på som er behagelig i lengden.

Lenke til kommentar

Jeg så det ble snakket om å lage seg bilstol selv. Her er min:

post-25769-1286903030,2379_thumb.jpg

Sveiset sammen av firkantstål jeg har fått gratis, stolen kommer fra den (snart) vrakede bilen min, en Toyota Camry '87. Uforskammet god stol for sin alder. Hele greia ble nok noe større enn jeg hadde tenkt, men jeg har relativt god plass, så det er ikke noe problem for min egen del. Satte hjul bak på den, så jeg kan kjøre den som ei trillebår, om den må ut.

Og det ble overraskende morsomt å kjøre bilspill igjen også. Sikler litt på G25 da, det hadde nok gjort kjøreopplevelsen enda bedre.

Lenke til kommentar

GT 5 blir jo helt komplett. Prolougen er jo det beste spillet til PS3 allerede nå!

 

komplett?! vennligst utdyp.

 

hehe, jeg holder på å bli denne trådens troll, men ikke misforstå: Jeg VIL virkelig at GT5 skal slå til å bli et grensesprengende spill, men jeg sitter på gjerdet og er skeptisk.

 

hehe, var vell litt overdreven språkbruk fra min side, er en GT fan, å har vært i alle de år :) Men gleder meg bare mer å mer til 3 november kjenner jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...