Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I endurance-løpene, er det mulig å trykke "suspend", gå ut av spillet, gå inn igjen på spillet, kjøre noen andre løp, tune biler, i det hele tatt gjøre andre ting, for så å gå ut igjen av spillet og så gå inn igjen og gjenoppta endurance-løpet?

Nei, det sto lenger ned på siden ;)

Lenke til kommentar

I endurance-løpene, er det mulig å trykke "suspend", gå ut av spillet, gå inn igjen på spillet, kjøre noen andre løp, tune biler, i det hele tatt gjøre andre ting, for så å gå ut igjen av spillet og så gå inn igjen og gjenoppta endurance-løpet?

du må gjenoppta racet, kan ikke gjøre noe annet.

bare jeg som har klart å få bilen til å klikke ut av pitten etter resume?

Lenke til kommentar

du må gjenoppta racet, kan ikke gjøre noe annet.

bare jeg som har klart å få bilen til å klikke ut av pitten etter resume?

Jeg har hittil kjørt ut av pitten 3 ganger uten å få problemer. Men håper de kommer med en patch som retter opp dette. synd å få et 24-timers løp ødelagt over dette.

Kjører for øvrig 4-timers på ringen med en trimmet versjon av #71 Schulze Motorsport Nissan GT-R, den Kaz brukte da han vant SP 8T-klassen i 24-timers løpet på ringen. Har en drøy halvtime igjen. Har kjørt 21 runder. Hvorfor så få? Jo, jeg må pitte hver tredje runde fordi jeg glemte å kjøpe dekk. Bruker racing: soft. Leder med halvannen runde.

Lenke til kommentar

Hva er den beste og enkleste måten å tjene penger på? Tips til løp og bil hadde vært fint. Sesongløpene virker som de beste å vinne penger på, men jeg synes det er vanskelig å finne et løp jeg klarer å vinne med god sikkerhet(Andre og tredjeplasser gir riktignok også OK gevinst).

Disse 10-20 millioner bilene ser ikke ut til å kunne vinnes noe sted så da må jeg bare tjene opp penger.

Lenke til kommentar

Før updaten var ferrari challenge ganske grei. 500 k pr løp. 3 minutter (ish) pr løp.

Nå derimot, funker det dårlig. Prisene er blitt halvvert, og selv med 200 % kommer du ikke opp på samme nivå. Tror likevel jeg ville prøvd på det løpet.

Lenke til kommentar

Hva er den beste og enkleste måten å tjene penger på? Tips til løp og bil hadde vært fint. Sesongløpene virker som de beste å vinne penger på, men jeg synes det er vanskelig å finne et løp jeg klarer å vinne med god sikkerhet(Andre og tredjeplasser gir riktignok også OK gevinst).

Disse 10-20 millioner bilene ser ikke ut til å kunne vinnes noe sted så da må jeg bare tjene opp penger.

Du kan vinne Jaguar XJ-13 Race Car i Indy 500 endurance. Den koster 20 millioner i butikken.

Ville nok som feggy sier kjørt Ferrari Challenge (seasonal) på banen Circuit de la Sarthe. Med 200 % kommer du i ca. 336 000 hvis jeg husker rett. Kjøp en Enzo Ferrari og tune den til ca. 920 hp. Og bruk Racing Soft-dekk. Hvis du vil jukse, kjører du bare rett over sanden i sjikanene på den lange flaten. Da burde det gå greit å vinne.

Hvis du fremdeles sliter, så husk at jo mer du repeterer banen, jo bedre husker du den. Du kan jo prøve å slå på kjørelinjen som viser hvor du bør ligge i veibanen til enhver tid. Kan være litt å lære der, spesielt hvordan du best mulig skal ta svingene.

Endret av Whitestar
Lenke til kommentar

Hva er deres favoritt biler?

Jeg ble helt forelsket i Toyota Castrol TOM’S SUPRA (JGTC) ‘97 etter jeg kjøpte den til ''Super GT'' for japsebiler på seasonal events. Kjøpte den for 900.000 credits og angrer ikke ett sekund.

toyota_castrol_toms_supra_1997_by_jmr_mobius_1-d3979ka.jpg

Den andre bilen jeg liker er Toyota Minolta 88C-V Race Car '89. Utrolig velbalansert chassis og masse power. Bilen ser ut til å dra fra alle biler i samme klasse. Husker ikke hvor jeg fikk tak i den, men tror det var en premie i ett løp.

Minolta_toyota_88C-V.png

Jeg har også veldig lyst på Toyota GT ONE. Den ser aldri ut til å dukke opp i bruktibil delen og jeg har ikke peiling på å kjøre B-spec.

GT4_Toyota_GT_ONE_Race_Car_2_by_murumokirby360.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...