Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Det meste jeg har vunnet er 79 000 Cr.

Såpass ja,så mye har ikke jeg tjent på 1 løp ennå.....husker du hvilken det var?

Gå inn på Spesial Events --> Grand tour ( lvl 13 ) Kommer du på førsteplass der får du 79 000Cr :)

5x79 000 = 395 000 Cr ;)

Takk,er kun på lvl 11 :)

Har du forresten sett noe til RUF biler i spillet ennå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt spillet siden torsdag og er helt fantastisk fornøyd! utrolig morsomt spill, har iår skaffet meg g25 ratt og petter solberg kjørestol :) og jeg kommer aldri noengang til og spille på vanlig kontroller eller jalla ratt!

Det er mye cash og hente i å gjennomføre "special events".

Endret av staf
Lenke til kommentar

Er det noen som spiller kjører med Logitech Driving Force GT ratt? Trenger man G27 eller holder LDFGT i massevis?

Jeg har prøvd spillet med dette, og jeg synes også det fungerer veldig greit, rattet er jo tross alt lagd for spillet. Skal du ha den ultimate spillopplevelsen er det vell ingen tvil om at du bør kjøpe G27, men jeg fant det ikke tilstrekkelig å betale 2000 kr ekstra for en girspak og klutch som alikevell ikke støttes i 95% av alle verdens bilspill.

Men alt etter hva lommeboka tilater, men du vil nok få mye morro med LDFGT også :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Logitech Driving Force Gt hoppet nettopp på ønskelista mi..

Men tviler på at jeg får, siden jeg allerede har Driving Force EX.. :(

Men, om jeg får det, følger det med sånn greie some du fester rattet til, og kan ha det i fanget?

Om det ikke gjør det, tror dere DF GT passer på den som følgte med DF EX? Det ser ut some det gjør det, men jeg er litt usikker..

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått tak i dette spillet. Har fått girholder til WRC playseat stolen min. G27 kommer på tirsdag.

Og så kommer dilemmaet. Oppgradere til 3.50 firmware og miste 40 spill eller Spille GT5 med kontroll..

Back to topic: Er det mulig å lage egne baner med snø/is?

Skjerp deg, begynn å betal for spillene du også.

Syntes nå de kunne ha droppa litt detaljer på premiumbilene jeg da, og heller lagt til noen standard bilene...

Og måtte modellere bilene på nytt til GT7 på PS4?Neitakk. Godt de begynner nå å bygge opp en stor base av biler, med modeller så detaljerte at de ikke trenger å oppgradere de på mange mange år.

Lenke til kommentar

Er det noen som spiller kjører med Logitech Driving Force GT ratt? Trenger man G27 eller holder LDFGT i massevis?

Hei!

Jeg ser på meg selv som over middels interessert å kjøpte dette rattet i reint hastverk bare for å ha noe å ratte med da jeg hater håndkontroll i slike spill, og dette rattet holder helt mål om du ser bort ifra at det ikke er clutch og h gir og litt diverse .. Jeg bruker dette inntil jeg får G27 i posten, også bytter jeg det bare på 30 dagers angreretten til elkjøp, og kan egentlig sterkt anbefale Driving Force GT om du ikke trenger clutch og gir , det fungerer hvertfall veldig bra inntil videre. Vil si du får bra med ratt for pengene, da lignende ratt til PS2 for 4 år siden kostet 2500 kroner..

Lykke til ;)

Men hvor har du tenkt til å kjøpe det? Sliter med å finne en plass der di selger det :(

Lenke til kommentar

Og måtte modellere bilene på nytt til GT7 på PS4?Neitakk. Godt de begynner nå å bygge opp en stor base av biler, med modeller så detaljerte at de ikke trenger å oppgradere de på mange mange år.

Vel når GT7 kommer på ps4 er vel de bilene som blir laget i dag sammenlignbare med de som ble portet fra gt4 vil jeg tro. Så sjangsen er vel stor for at de vil lage noen som er enda bedre da, og vi har samme diskusjonen igjen...

Lenke til kommentar

Ok, dette er garantert feil sted å spørre. Jeg er en typisk pc-gamer, hvor jeg er vandt med mange mange biler, og kjempegod online kjøring. Gjerne fra rFactor, noenganger SimBin spill, men ikke minst iRacing. Er det for meg, som er vandt med dette, verdt å svi av rundt 3000kr på en PS3 og GT5?

Helst andre svar enn "selvfølgelig, fordi GT5 er best". Da det er for mange småting med GT5, som gjør at det ikke er et perfekt spill.

Lenke til kommentar

@Stoddart: Jeg syns uansett det er en god investering å kjøpe en PS3. Først og fremst ser jeg på PS3 gaming som en mer form for "hygge gaming" enn PC gaming og for det andre så får du jo en ganske bra multimediamaskin. LIksom litt lettere å sitte og game med kompiser eller fattern.

Når jeg gamer på en PC er det liksom litt mer seriøst, mens med konsoller er det liksom litt mer chillout, i hvert fall for min del.

Jeg tror uansett GT5 kommer til å bli en knall spill, og om du så går for 360 og Forza blir du sikkert glad for det også :)

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Vel, jeg er mer en Mario-fyr, og det er også kompisene mine, vi setter oss heller ned med en N64 og gamecube, enn PS2 eller xbox. Eneste grunnen til at jeg skaffet meg PS2, var GT-spillene, men etter jeg fikk litt mer kunnskap om PC simulatorene, så er det bare nintendomaskinene som har blitt tatt i bruk. Blue-Ray spiller har jeg i laptopen min, og hdmi-kabel har jeg også, så jeg har liksom ingen stor grunn på så måte å kjøpe meg PS3. Når jeg også er den eneste i vennegjengen som liker bilspill så vet jeg virkelig ikke.

EDIT: Så en video,- som jeg ikke får til å linke til, med Johnny Herbert og Karl Wendlinger (X F1, og X GT/GT førere), de fikk ikke til GT5, og klaget på en dårlig feedback på hvordan bilen egentlig oppførte seg, det hjalp ikke på "kjøpe" delen hos meg.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...