Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Syntes drifting er mye lettere med ratt jeg da men...

Skru av alt av hjelpemidler å øv deg med en forholdsvis motorsvak bil på en liten bane(autumn ring mini er fin). Så øker du hester etterhvert som du mestrer det :)

RWD anbefales, mange (meg inkludert) mener 4wd ikke har noenting med drifting å gjøre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk,skal ta like the wind imorra på b-spec.jeg tok og fully tuna cobran,men havna bare på 709BHP ellerno,noe som ikke var nok så det blir ikke den.

Den ene Gallardo eklusiv i expert racing,er den noe jeg kan vinne eller må jeg kjøpe den selv,jeg har 3forskjellige Lamboer,men det er ikke riktig modell noe jeg synes er BS da Lambo eklusiv skulle ha vært for alle innen lamborghini merke.

Lenke til kommentar

takk,skal ta like the wind imorra på b-spec.jeg tok og fully tuna cobran,men havna bare på 709BHP ellerno,noe som ikke var nok så det blir ikke den.

Den ene Gallardo eklusiv i expert racing,er den noe jeg kan vinne eller må jeg kjøpe den selv,jeg har 3forskjellige Lamboer,men det er ikke riktig modell noe jeg synes er BS da Lambo eklusiv skulle ha vært for alle innen lamborghini merke.

Du må kjøpe en Gallardo, men den er ikke så skrekkelig dyr.

Lenke til kommentar

ok,får håpe det da,takk for infon.

Lenke til kommentar

Du vinner en Lvl 24 ticket som gir deg hvilken som helst Lvl 24 bil, tror det er mer en 3 av dem...

Jeg tror du tar feil, men det hadde hjulpet hvis du kunne liste opp de du vet er lvl 24 utover de 3 kjente.

Yeah, sorry, var visst litt stor i kjeften der, du får enten en FGT eller en av F1 Ferrariene, mao, du bør i teorien ha 66% sjanse for å få en Ferrari om ikke PD har lagt inn alle de forskjellige fargene som alternativer også, da er det kanskje andre odds involvert, jeg vet ikke hvor mange forskjellige farger som fins til FGT, 4xF1 mot x antall FGT i verste fall :)

Lenke til kommentar

ok,får håpe det da,takk for infon.

Og du vinner en Lancia Delta S4 Rally Car '85, så du går vel i pluss til slutt :)

Lenke til kommentar

Laget en engen tråd, men spør her og. Er det noen som sliter med at bilene ikke starter når du trykker eller presser på gassen?

Hadde dette problemet en stund, plutselig virka liksom bremsen og gassen bare halvveis, fikk aldri full gass. Dette skjedde bare med DualShock kontrollen, ikke med den første som kom (uten rumbling). Den siste mnd har det riktignok ikke skjedd i det hele tatt. Kanskje det er fikset i en oppgradering av spillet som du ikke har installert?

Da har jeg kjøpt en Ferrari F1. Men i første løp for denne klassen i "season" kan det ikke være mange fps, fartsfølelsen er dårlig å det er på kanten til å hakke, noe som er pussig for samme bane med andre biler glir veldig glatt. Noen som har formening om dette?.

Takk på forhånd

Dette problemet hadde jeg også, vanvittig drop i frameraten i første par svingene på denne banen. Men resten hadde god flyt...

/Espen

Lenke til kommentar

Laget en engen tråd, men spør her og. Er det noen som sliter med at bilene ikke starter når du trykker eller presser på gassen?

Hadde dette problemet en stund, plutselig virka liksom bremsen og gassen bare halvveis, fikk aldri full gass. Dette skjedde bare med DualShock kontrollen, ikke med den første som kom (uten rumbling). Den siste mnd har det riktignok ikke skjedd i det hele tatt. Kanskje det er fikset i en oppgradering av spillet som du ikke har installert?

Da har jeg kjøpt en Ferrari F1. Men i første løp for denne klassen i "season" kan det ikke være mange fps, fartsfølelsen er dårlig å det er på kanten til å hakke, noe som er pussig for samme bane med andre biler glir veldig glatt. Noen som har formening om dette?.

Takk på forhånd

Dette problemet hadde jeg også, vanvittig drop i frameraten i første par svingene på denne banen. Men resten hadde god flyt...

/Espen

Nei, samme problemet med både oppdatering og uten oppdatering.

Når det skjer, napper jeg ut gasspedalen og setter den inn igjen. Da funker det. Av og til må jeg resette banen fordi den aldri vil gasse mer når biler når 3 gir.

Merkelig bug.

Lenke til kommentar

fankern,får nok ikke tatt like the wind enna,er 1 lvl i fra.tar den senere,har planer om og ta alle raca fram til fredagskveld så kjører jeg endurance races non stop i helja.har planer om og lvl til lvl 40 b-spec før jeg begynner på A spec igjen.slik jeg får en god del penger og biler samla inn.

edit: prøvde meg på like the wind og got my ass handed to me,hvilken bil bør jeg bruke her.Leste et sted for en stund siden at camaro ZR1 var bra valg,hvor mye kommer total BHP opp i da?

eller er minolton bedre valg,eventuelt når jeg får jeg den bilen?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Noen som har en form for M3, Cosworth eller annen sportsbil de har løst å bytte med ett eller annet?

har enkelt og greit lyst på en klassisk leke bil som samtidig kan gjøre gode banetider.

kom med forslag. er villig til å bytte med hvilken som helst ny bil opp til 60000,- på car dealership. har for øvrig en topptrimma 330i standar model.

Lenke til kommentar

Oi, det var greit å vite, jeg har slitt med det samme både med håndkontrollere og ratt, lurte på om det var et hardware- eller kompatibilitetsproblem.

Men da slipper jeg å kjøpe et annet ratt.

(Det var direkte slitsomt å ta det første sertifikatet når bilen på siste bane ikke hadde samme guffe som de andre bilene, og ikke kunne skiftes ut.)

Når man er inne på irritasjonsmomenter: jeg trodde ikke det ville ha noe å si selv om jeg hadde lest om det på forhånd, men det menysystemet ER frustrerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...