Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Da GT1 ble lansert var det heller ikke knapper som registrerte hvor hardt du trykte på knappene. Det er det nå, og det er lettest å justere med R2 / L2 etter min smak. Gjetter at dette også er årsaken til at disse er blitt standardvalg i nyere bilspill. Dessuten er det MYE lettere å gasse og bremse samtidig med R2/L2. Er forøvrig enig i at kalibreringen av disse er elendig.

Alle får bruke det de syns fungerer! Hadde forresten alltid midten av tommelen på X og tuppen på firkant før GT5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver meg på online nå. Hadde tenkt å spille litt med en kompis, og prøver derfor å lage et eget rom. Er det noe en må ha i orden for å lage? Tenker på innstillinger enten på ps3 eller router.

Får feilmelding 706.

Lenke til kommentar

må nesten spørre nå, er lvl 18 i b-spec nå,jeg venter ekstremt til jeg får kommet til lvl 24 til endurance races slik jeg får lvla litt og fått meg penger og biler,men legger merke til physical strength går fort ned når jeg increase pace som betyr og være agreesiv og overtake,bruker litt maintaine pace som er deffansiv,men hva er best og bruke under endurance races,jeg har laget en "cool driver".

Siden jeg vet ikke hvordan kjørern min skal klare seg med 60lapsa.

Får han tilbake max physical strength og mental strength når han har vært og pitta eller?

Stopp litt opp i A-spec på indy 500 siden jeg prøvde min bugatti som har 1255BHP og klarte ikke bedre enn 9th etter noen laps. Så jeg tenkte at jeg skulle få X2010 først og så ta A spec til slutt.

Hvordan får jeg tak i Ferrari F10 eller F07,siden jeg har virkelig ikke lyst og bruke 10mill på den.

Lenke til kommentar

Når du kommer til utholdenhetsløpene er førerne dine så gode at det ikke pleier å spille noen stor rolle om de er fullstendig utslitt. Uansett har man stort sett lov til å bruke biler som utklasser konkurransen, så om de driter seg ut et par ganger er ikke det noen krise.

Ferrari-formelbilene må du nok jobbe for.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg tak i Ferrari F10 eller F07,siden jeg har virkelig ikke lyst og bruke 10mill på den.

Jeg fik min F2007 etter å ha blitt ferdig med endurance på b-spec. Jeg leste et sted at der var 1/3-dels sjanse for at få den bilen da.

Merk at bilen ikke kan brukes i a/b-spec - kun i rene ferrari-løp, som f.eks. ferrari løpet i seasonal. Tipper det er fordi ferrari ikke vil at folk skal kunne sammenligne bilens performance med andre. Når det er sagt, så er F2007'en fantastisk å kjøre.

Lenke til kommentar

Når du kommer til utholdenhetsløpene er førerne dine så gode at det ikke pleier å spille noen stor rolle om de er fullstendig utslitt. Uansett har man stort sett lov til å bruke biler som utklasser konkurransen, så om de driter seg ut et par ganger er ikke det noen krise.

nice da vet jeg det,jeg pleier som regel og bruke Bugatti'n min som jeg har trimma til 1255BHP på de løpa.

men hva lønner deg seg og kjøre på da når man ligger på første,maintain pace?increase pace?

Er de drift trialsa noe vanskelige forresten?

Det beste er vel og skaffe seg X2010 til indy 500 løpa vel?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

må nesten spørre nå, er lvl 18 i b-spec nå,jeg venter ekstremt til jeg får kommet til lvl 24 til endurance races slik jeg får lvla litt og fått meg penger og biler,men legger merke til physical strength går fort ned når jeg increase pace som betyr og være agreesiv og overtake,bruker litt maintaine pace som er deffansiv,men hva er best og bruke under endurance races,jeg har laget en "cool driver".

Siden jeg vet ikke hvordan kjørern min skal klare seg med 60lapsa.

Får han tilbake max physical strength og mental strength når han har vært og pitta eller?

Stopp litt opp i A-spec på indy 500 siden jeg prøvde min bugatti som har 1255BHP og klarte ikke bedre enn 9th etter noen laps. Så jeg tenkte at jeg skulle få X2010 først og så ta A spec til slutt.

Det finns mange biler som kan vinne der men de er ofte racere, kjøp en FGT den vinner allt i B-spec, finns for rett under 5 mill i sesong delershippen... med den trenger du ikke tenke på hvor dårlig Bob er, han vinner uansett uten babytsitting...

Om du vil ha easy cash så finnes det fine vids på Yo-tube om autogrinding i både A og B-spec, men det er seff "juks", men det er vel opp til hver enkelt om man vil ta noen snarveier.. :)

Lenke til kommentar

Jeg fik min F2007 etter å ha blitt ferdig med endurance på b-spec. Jeg leste et sted at der var 1/3-dels sjanse for at få den bilen da.

Merk at bilen ikke kan brukes i a/b-spec - kun i rene ferrari-løp, som f.eks. ferrari løpet i seasonal. Tipper det er fordi ferrari ikke vil at folk skal kunne sammenligne bilens performance med andre. Når det er sagt, så er F2007'en fantastisk å kjøre.

Du vinner en Lvl 24 ticket som gir deg hvilken som helst Lvl 24 bil, tror det er mer en 3 av dem...

Lenke til kommentar

nice da vet jeg det,jeg pleier som regel og bruke Bugatti'n min som jeg har trimma til 1255BHP på de løpa.

men hva lønner deg seg og kjøre på da når man ligger på første,maintain pace?increase pace?

Er de drift trialsa noe vanskelige forresten?

Det beste er vel og skaffe seg X2010 til indy 500 løpa vel?

Kommer litt an på bilen Bob kjører om du må passe på ham, jeg bruker kun B-spec for å få cash ( og X2010 på Lvl 35), gir derfor Bob en mosterbil så jeg slipper å tenke på ham mer etter jeg har starta ham, satte en Bob med 0 løp i en FGT åg lot han kjøre 9 timersen på Sukuba, han vant seff og levla opp til 20+ om jeg husker rett...

Jeg syns drifting er vanskelig, men har drifta veldig lite da, har for dårlig ratt synes jeg..

Minoltan du vinner etter Like the wind på Exreme kan brukes i Indy.

Lenke til kommentar

Corolla Levin/Sprinter Trueno, M3, M5, Skyline, RX-7, DB9 og 8C Competizione er noen av bilene jeg har driftet med. Liker faktisk å drifte med Astra og 155 touring-biler også :p

Dekk må du nesten teste ut selv. Liker best å bruke sport tires, og noen ganger racing dekk, faktisk, på firehjulstrekkere

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt en Ferrari F1. Men i første løp for denne klassen i "season" kan det ikke være mange fps, fartsfølelsen er dårlig å det er på kanten til å hakke, noe som er pussig for samme bane med andre biler glir veldig glatt. Noen som har formening om dette?.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Corolla Levin/Sprinter Trueno, M3, M5, Skyline, RX-7, DB9 og 8C Competizione er noen av bilene jeg har driftet med. Liker faktisk å drifte med Astra og 155 touring-biler også :p

Dekk må du nesten teste ut selv. Liker best å bruke sport tires, og noen ganger racing dekk, faktisk, på firehjulstrekkere

Takk skal du ha! Kjører vanligvis med ratt, men får prøve meg med kontroller i første omgang.

Alt av hjelpemiddel skal vel av? inkl. TC?

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt en Ferrari F1. Men i første løp for denne klassen i "season" kan det ikke være mange fps, fartsfølelsen er dårlig å det er på kanten til å hakke, noe som er pussig for samme bane med andre biler glir veldig glatt. Noen som har formening om dette?.

Takk på forhånd

Gudene vet.. Hele F1 Challangen var en fartsfest av de helt store for meg, måtte kjøre ganske lenge for å juster hjernen inn på 250km/t svinger, ingen hakking her...

(Bortsett fra tendenser til epilepsi etter for lang tid med hjernen og armene i helspenn...)

Lenke til kommentar

Takk skal du ha! Kjører vanligvis med ratt, men får prøve meg med kontroller i første omgang.

Alt av hjelpemiddel skal vel av? inkl. TC?

Er ingen drifter men vet at på gtplanet.com er det et eget forum for driftere i GT5, sikkert en fin plass å få gode tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...