Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud,den tsukuba 4hour endurance er LANG.er på lap 148 nå og håper jeg er ferdig innnen 1time ellerno.

Gled deg til 9-timeren. Her kan du vel å merke dra til med red bullen hvis du harden fra lv35 B-spec eller RB challenge. Har kjørt rævdårlig i rett over to timer, fullført 221 runder, leder med godt over 90 og har minst fire timer igjen med effektiv kjøring *sukk*. Og hvorfor Tsukuba, denne knøttlille radiobilbanen? Med god kjøring på ratt burde man ta 1100 runder på de ni timene hvis man gadd...etter dette så er det ALDRI mer Tsukuba på meg >.<

 

Eller er det noen hersom har fulgt med på hvor mange runder motstanderne tar på B-spec? Så kan jeg bare kjøre en 20-30 runder forbi dette og la det stå til kl 3....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

herregud,den tsukuba 4hour endurance er LANG.er på lap 148 nå og håper jeg er ferdig innnen 1time ellerno.

Gled deg til 9-timeren. Her kan du vel å merke dra til med red bullen hvis du harden fra lv35 B-spec eller RB challenge. Har kjørt rævdårlig i rett over to timer, fullført 221 runder, leder med godt over 90 og har minst fire timer igjen med effektiv kjøring *sukk*. Og hvorfor Tsukuba, denne knøttlille radiobilbanen? Med god kjøring på ratt burde man ta 1100 runder på de ni timene hvis man gadd...etter dette så er det ALDRI mer Tsukuba på meg >.<

 

Eller er det noen hersom har fulgt med på hvor mange runder motstanderne tar på B-spec? Så kan jeg bare kjøre en 20-30 runder forbi dette og la det stå til kl 3....

Kjørte nettopp på B-spec faktisk :p Min Bob med X2010 kom til runde 862, og 2. plassen kom -353, altså 509.

Kjør 550-600 så er du helt sikker :p

Lenke til kommentar

*BEEEEEEEEEEEEEP* Nå begyner jeg å bli faens dritlei av å bli dyttet inn i depotet! De skal jo hele iden være i veien i siste runde. Til alle dere som ikke har kjørt Tsukuba 9H: Gru dere! Denne banen er bare jævlig irriterende og mentalt utmattende, og siden den ikke er mer enn 2km lang, er det langsom trafikk hele veien. Hvorfor ikke Nürburgring, Yamauchi?

Lenke til kommentar

herregud,den tsukuba 4hour endurance er LANG.er på lap 148 nå og håper jeg er ferdig innnen 1time ellerno.

Gled deg til 9-timeren. Her kan du vel å merke dra til med red bullen hvis du harden fra lv35 B-spec eller RB challenge. Har kjørt rævdårlig i rett over to timer, fullført 221 runder, leder med godt over 90 og har minst fire timer igjen med effektiv kjøring *sukk*. Og hvorfor Tsukuba, denne knøttlille radiobilbanen? Med god kjøring på ratt burde man ta 1100 runder på de ni timene hvis man gadd...etter dette så er det ALDRI mer Tsukuba på meg >.<

 

Eller er det noen hersom har fulgt med på hvor mange runder motstanderne tar på B-spec? Så kan jeg bare kjøre en 20-30 runder forbi dette og la det stå til kl 3....

 

ja, den kommer til og suge trur jeg ja,kommer til og bli sykt og kjøre den i 8timer,hva faen tenkte PD på da når man skal sitte foran tven i 8timer i 1 jævla løp.Har nå tatt de 3 første endurance racene fra fredag og til idag,faen meg mange laps som har blitt kjørt.

 

Trur jeg nesten må få tak Red bullen,hvordan får man den i A-spec da eller er det lurest og ta B spec for å få den.Sitter og kjører endurance løpa med Veyron topp trimma til 1205BHP.

Trur jeg tar Indy 500 imorra.

 

Gruer meg som fy for tsukuba 9h.....

Lenke til kommentar

Det er flere tvilsomme aspekter ved GT5. Blandt annet er gass og brems mappet til X og firkant ved default. hvorfor i hampen er gass og brems på samme finger? Og hvis man ved uhell starter et løp online når man bare skulle ha free run, er det ingen cancel-knapp. Og hvis du skal passere en bil, f.eks. på strekken på Tsukuba, er det masse plass til høyre, men nei da, de viker til høyre, midt i banen for at du skal kunne kjøre langs driving line. Hvorfor, når det er bedre plass på høyre uansett? Kan virkelig undre på hva som tok 5 år med dette.

Lenke til kommentar

det jeg lurer på er hvorfor folk gidder de løpa uansett. skulle vært sånn som på forza. ingen endurance som tar no serlig mer en 1 time. i GRID løste de 24h løp på en litt morsom måte. (google it om du ble nysgjerrig)

 

sånn i forhond til de gode løsningene de andre bilspillene har på forskjellige ting, kan det virke som om polyphony brukte 3 uker på nye idé-er fra 4-rn og resten av tiden til å dekorere dæsjen til de forskjellige japsebilene og polere grafikken.

Lenke til kommentar

24H på 12 minutter? Er heller få race i GT5 som tar mindre tid enn det. 24-timerne her tar jeg ikke før Yama-bakahar fikset savingen. Burde faktisk vært der fra starten av, med tanke på at japanere flest jobber tilnermet 24/7.

 

Vet i det minste at jeg tar meg en gåtur når jeg runder 550 runder, 90 til.

Lenke til kommentar

jeg sier heller jatakk til blanding av a og b spec. gå tilbake til den tiden b-spec var nytt. 24h løpet kunne gjærne tatt 1 time å kjøre mellom i a spec. med natt dag tåke regn og litt rask oppbruk av dekk og drivstoff så man trenger litt pittstopp strategi. og en option for å kjøre alle 24 timene for uber hardcore folk.

bare at vanlige folk med 100% sikkerhet ikke kommer til å prøve seg på alle løpa engang er epic fail. og de fleste som spillte mellom de tidligere releases av gt heller ikke kommer til å fullføre, eller starte alle løp.

 

jeg har spillt mellom ALLE GT spillene fra 1-4 og begge prologue spillene og trur faktisk 5-rn blir den allersiste i serien jeg noen sinne kommer til å spille.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Det er flere tvilsomme aspekter ved GT5. Blandt annet er gass og brems mappet til X og firkant ved default. hvorfor i hampen er gass og brems på samme finger? Og hvis man ved uhell starter et løp online når man bare skulle ha free run, er det ingen cancel-knapp. Og hvis du skal passere en bil, f.eks. på strekken på Tsukuba, er det masse plass til høyre, men nei da, de viker til høyre, midt i banen for at du skal kunne kjøre langs driving line. Hvorfor, når det er bedre plass på høyre uansett? Kan virkelig undre på hva som tok 5 år med dette.

 

vel,når det seg slik at hvertfall GT2,3,4,5,har ikke spilt 1ern så vet ikke hvordan defaultsa er mappa opp der,men vil tru x for gass og firkant for brems.Jeg liker ekstremt godt at de valgte og ta x som gass og firkant som brems pga,det er lett og bremse ned litt og litt.Dessuten så var GT1 released på 90åra.

Lenke til kommentar

Gått i nesten en halvannen time, er en time igjen av løpet og leder med over 140 runder. Møtte forøvrig tre forskremte elg oppi lia, og var vitne til litt vedlikehold a en kjøreledning (antar jeg) på andre siden av vannet. Manskapet var flinke med å ruse med motoren på dieselvogna når de skrudde den på (v-v-v-v-VRRRM)

 

vel,når det seg slik at hvertfall GT2,3,4,5,har ikke spilt 1ern så vet ikke hvordan defaultsa er mappa opp der,men vil tru x for gass og firkant for brems.Jeg liker ekstremt godt at de valgte og ta x som gass og firkant som brems pga,det er lett og bremse ned litt og litt.Dessuten så var GT1 released på 90åra.

Problemet er at med gass på X og brems på [] er at det7 tar litt for lang tid å bytte mellom dem i og med at begge er på tommelen. Har satt L2 til brems sammen med [] for et tilnærmet Burnout-oppsett, men bremser fremdeles mest med []. For øvrig er kalibreringen på L/R2 forferdelig. Skal bare halvveis inn før det er full gass/brems. I Burnout Paradise var det ikke bånning før triggeren bånnet. Videre er det et slit å være presis med gass/brems når de er på X/[], mye lettere med triggerne trass i kalibreringen.

 

Og at GT1 ble sluppet i des97/mai98 er rimelig meningsløst 13 år senere.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Vel, nei. Kankjse jeg burde? Er uansett fremdeles et slit med presisjonen.

 

EDIT: Bleh, ferdig. Da har bilen stått og spydd sand ut på banen i to og en halv time med vifta med et modell av Colosseum opp-ned på bremsen. Nesten halvveis opp på lv35, men faen om jeg tar Le Mans før savingen kommer. That's it, klokka er over halv fire, jeg døgner.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Gått i nesten en halvannen time, er en time igjen av løpet og leder med over 140 runder. Møtte forøvrig tre forskremte elg oppi lia, og var vitne til litt vedlikehold a en kjøreledning (antar jeg) på andre siden av vannet. Manskapet var flinke med å ruse med motoren på dieselvogna når de skrudde den på (v-v-v-v-VRRRM)

 

vel,når det seg slik at hvertfall GT2,3,4,5,har ikke spilt 1ern så vet ikke hvordan defaultsa er mappa opp der,men vil tru x for gass og firkant for brems.Jeg liker ekstremt godt at de valgte og ta x som gass og firkant som brems pga,det er lett og bremse ned litt og litt.Dessuten så var GT1 released på 90åra.

Problemet er at med gass på X og brems på [] er at det7 tar litt for lang tid å bytte mellom dem i og med at begge er på tommelen. Har satt L2 til brems sammen med [] for et tilnærmet Burnout-oppsett, men bremser fremdeles mest med []. For øvrig er kalibreringen på L/R2 forferdelig. Skal bare halvveis inn før det er full gass/brems. I Burnout Paradise var det ikke bånning før triggeren bånnet. Videre er det et slit å være presis med gass/brems når de er på X/[], mye lettere med triggerne trass i kalibreringen.

 

Og at GT1 ble sluppet i des97/mai98 er rimelig meningsløst 13 år senere.

 

grunnen jeg tok fram at GT1 slapp ut da var pga GT1 også x som gass og firkant som brems vil jeg tru,så det oppsettet der har vært lenge før L2 og R2 som en del bilspill bruker.

 

jeg heller tviler på jeg gidder og ta 24hours løp før save tingen kommer,noen som vet når?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...