Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Penger tjener man fort opp..

Jeg har bare kjøpt 2 biler Audi s3 ( brukt ) og Nissan Silvia s15 ( Premium, Ny )

Har trimmet disse 2 bra, og sitter nå med litt i overkant av 400 000 Cr igjen :)

Totalt har jeg ca 15 biler..

Hvor fort tjener man opp penger? Samme som i GT4 eller lettere?

Lenke til kommentar

Penger tjener man fort opp..

Jeg har bare kjøpt 2 biler Audi s3 ( brukt ) og Nissan Silvia s15 ( Premium, Ny )

Har trimmet disse 2 bra, og sitter nå med litt i overkant av 400 000 Cr igjen :)

Totalt har jeg ca 15 biler..

Hvor fort tjener man opp penger? Samme som i GT4 eller lettere?

Tjener penger raskere her enn i GT4 !

Her har du spesial "løp/etapper" som kan kjøres. Hvis du kommer på 1. plass vinner du penge premien for 1,2 og 3 plassen!

Si 1. plass er 10 000, 2. plass 7500 og 3. plass 5000 ,-

Kommer du først får du 22 500 Cr :)

Det meste jeg har vunnet er 79 000 Cr.

Noen etapper/løp er lettere enn andre å vinne alt på.

Ang. standard biler så kan man trimme dem like mye som premium bilene.

Man kan også stille på camber, gear ratio osv..

Kan også lakkere bilen, men ikke felgene.

Lenke til kommentar

Altså, 300 premium og ingen standardbiler, istedenfor 200 premium og 800 standard er egentlig et ubrukelig ønske, pga de har jo jobbet natt og dag for å få ferdig de 200 de har. Skulle vi ventet enda ett år før de hadde fått ferdig de resterende 100 da? Kanskje 1.5 år?

Det er jo gitt at det kommer fler biler i DLC, nå som de har en base å lage biler til. De 800 standardbilene som vi fikk i bonus i tilegg til de bilene de hadde lagd til nå er jo kjempefett! Skjønner ikke hva folk klager på... men som jesus sa, "There's no pleasing someone..."

Endret av MrPurple
Lenke til kommentar

Det du sier om oppførselen til bilene bjaa, kan jeg bekrefte!

Kjørte MB SLS på Nordschleife og den satt på som støpt på veien.

Kjørte en Lotus på Top Gear banen og det var som et strykejern på glattisen..

Jepp :D

Sliter noe helt sykt med å klare å kjøre Lotusen på Top Gear banen, det er et rent helvete ! Den gamle vingebilen til mercedes var grisekul å kjøre på ringen med, trenger ikke 500 hk for å ha det morro i dette spillet ! Men fatter ikke hva som er galt med den lotusen , for en "ræva" bil :p

Og når det gjelder standard vs premium så er ikke det noe JEG blir irritert over, men viss en er vant til å kjøre med kameravinkelen hvor en sitter inni bilen så ser jeg jo at det kan bli et problem , da det ikke virker på standardbilene. Det er bare tull at en ikke får tunet standardbilene, disse kan trimmes og justeres akkurat som alle andre biler, som det var i GT2,3 og 4. Var vell noen mulighet for "hurtigtune" i Prolougen men det gadd jeg aldri å teste.. Plager ikke meg noe nevneverdig at de fleste bilene jeg kjører ikke er premium :)

Er det noen som har prøvd Ferrari gokartene ? Tipper de kommer når en passerer lvl 17 eller hva det var, men gokart er ordentlig morro altså .. :D

Har vell klart 15% av spillet på en dag , og da har jeg hvertfall spilt 12 timer .. Og da har jeg bare gjennomført enkle deler av spillet .. Dette blir stort , og kommer til å vare leeenge for min del :)

Lenke til kommentar

Det meste jeg har vunnet er 79 000 Cr.

Såpass ja,så mye har ikke jeg tjent på 1 løp ennå.....husker du hvilken det var?

Gå inn på Spesial Events --> Grand tour ( lvl 13 ) Kommer du på førsteplass der får du 79 000Cr :)

5x79 000 = 395 000 Cr ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som spiller kjører med Logitech Driving Force GT ratt? Trenger man G27 eller holder LDFGT i massevis?

Hei!

Jeg ser på meg selv som over middels interessert å kjøpte dette rattet i reint hastverk bare for å ha noe å ratte med da jeg hater håndkontroll i slike spill, og dette rattet holder helt mål om du ser bort ifra at det ikke er clutch og h gir og litt diverse .. Jeg bruker dette inntil jeg får G27 i posten, også bytter jeg det bare på 30 dagers angreretten til elkjøp, og kan egentlig sterkt anbefale Driving Force GT om du ikke trenger clutch og gir , det fungerer hvertfall veldig bra inntil videre. Vil si du får bra med ratt for pengene, da lignende ratt til PS2 for 4 år siden kostet 2500 kroner..

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...