Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Men for meg er det realistisk, da fylling av min egen på gjerne tar ett par minutter på 40-50 liter.

Tiden kan virke lang når du står der og venter, men du skal nok lete lenge for å finne en vanlig bensinstasjon der du fylder på langsommere enn 1 liter per sekund.

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører med en "kald" fører, og har så å si gjort det hele tiden med få unntak, men det er jo bare å instruere fra skjermen til "varm".

En "varm" eller "kald" fører kjører helt forskjellig selv om de har samme "temperatur" inne i spillet. Prøv selv! En kald fører bremser jo opp i ett sett og later til å være utrolig redd for å være til bryderi for de andre bilene. En varm fører sperrer for de andre ved å legge seg innerst i svingen og er generelt mye mer aggresiv. Selv med 2D-en min vant jeg ikke Historic på B-Spec med en kald fører. Byttet til en varm en, og han vant med 30 sekunders margin (eller noe lignende) på første forsøk.

EDIT: Med de nye mulighetene for risikofritt "billån" så er jeg åpen for å leie ut en Chaparral 2D til de som sliter med dette løpet.

Mange takk

Nå har jeg prøvd mange ganger med Toyota 7 og "pomfries" setting, og det beste jeg har greid er en 2dre plass, så nå skal jeg prøve med en "varm" fører, og greier jeg ikke dette da hadde det vært svært gledelig for meg om du lånte meg din bil.

Jeg går ut fra at om jeg greier dette løpet får jeg en Nascar bil?

Lenke til kommentar

Jeg kjører med en "kald" fører, og har så å si gjort det hele tiden med få unntak, men det er jo bare å instruere fra skjermen til "varm".

En "varm" eller "kald" fører kjører helt forskjellig selv om de har samme "temperatur" inne i spillet. Prøv selv! En kald fører bremser jo opp i ett sett og later til å være utrolig redd for å være til bryderi for de andre bilene. En varm fører sperrer for de andre ved å legge seg innerst i svingen og er generelt mye mer aggresiv. Selv med 2D-en min vant jeg ikke Historic på B-Spec med en kald fører. Byttet til en varm en, og han vant med 30 sekunders margin (eller noe lignende) på første forsøk.

EDIT: Med de nye mulighetene for risikofritt "billån" så er jeg åpen for å leie ut en Chaparral 2D til de som sliter med dette løpet.

Mange takk

Nå har jeg prøvd mange ganger med Toyota 7 og "pomfries" setting, og det beste jeg har greid er en 2dre plass, så nå skal jeg prøve med en "varm" fører, og greier jeg ikke dette da hadde det vært svært gledelig for meg om du lånte meg din bil.

Du vinner en Lancia STRATOS Rally Car '77 , tror du kan vinne en Nascar i Nascar Spesial Event..

Jada

Jeff Gordon NASCAR School Bronze Classic Muscle Car

Silver Modern Muscle Car

Gold NASCAR Stock Car

Endret av doomed
Lenke til kommentar

Mange takk

Bare å legge til PSN: "Teddyen" om du skulle ha behovet. Skriv 2D i emnefeltet =)

Du vinner en Lancia STRATOS Rally Car '77 , tror du kan vinne en Nascar i Nascar Spesial Event..

Lanciaen får du i A-Spec. Vi tenker på B-Spec løpet, hvor du vinner en flott Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 '65. Rasmuse7 postet en link til bilder av den på Flickr litt lenger opp/tilbake ;)

Lenke til kommentar

Noen her som har klart minst bronse på X2010 Special Event?

Har prøvd i noen timer og klarer knapt å komme i mål, da gjerne 10-20 sek etter bronsefristen.

Sett kontrollsensitiviteten (elns) til +5, antispinn (og evt. andre hjelpemidler) på, og så kjører du. Hver gang kommer du litt nærmere mål. Selv brukte jeg 2 timer til sammen for å få bronse på alle 3 banene.

Endret av rasmuse7
Lenke til kommentar

Noen her som har klart minst bronse på X2010 Special Event?

Har prøvd i noen timer og klarer knapt å komme i mål, da gjerne 10-20 sek etter bronsefristen.

Etter at de nylig la til 6 sekunder på bronse-kravene er det ikke vanskelig lenger. Hvis du kjører med "driving line" på, vil den fortelle deg at du skal bremse mye mer og mye før det som faktisk er nødvendigt. Se evt replays på youtube og noter deg hastigheten de kjører igjennom svingene med.

Lenke til kommentar

Jo, takk for tips. Skal gi det litt fler forsøk når B-spec 24t Le Mans er ferdig i kveld.

Forresten, dere som spiller uten ratt, bruker dere analogstikkene, X og firkant, eller R2 og L2?

R2: gass

L2: brems

Firkant: gir ned

runding: " opp

X: brekk

Trekant: Revers

Lenke til kommentar

Jo, takk for tips. Skal gi det litt fler forsøk når B-spec 24t Le Mans er ferdig i kveld.

Forresten, dere som spiller uten ratt, bruker dere analogstikkene, X og firkant, eller R2 og L2?

Bruker R2 og L2. Syns det er bedre enn analogstikkene, det samme som 360 kontrollen.

Lenke til kommentar

Men du vinner den før du har mulighet til å kjøpe den, uansett :)

Hmm, da må jeg se etter om jeg allerede har vunnet den, er etterhvert mange biler å holde styr på.

Noen som vet om det kommer mer Audi modeller etterhvert som man levler opp i spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...