Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Premium bilene følger ikke med CE/SE..

Er bare 5 biler som følger med i de.

Edit: Var litt sen jeg..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Derre som har spilt det er det vits for meg og vente på reviews eller kan eg berre kjøpe det? får uansett ikkje spilt før fredag :(

Viss du likte GT3 og GT4 kan jeg garantere at dette faller i smak hos deg, men om du ikke helt er simulatortypen så kan dette bli litt kjedelig i lengden muligens, men tror dette spillet går rett hjem til de fleste uansett :)

En ting som jeg syns er veldig bra med GT5 , noe jeg ikke har opplevd i andre bilspill før er hvor forskjellig hver bil oppfører seg, kjørte f.eks en gammel ferrari i et billøp igår og den var utrolig vanskelig å holde kontroll på! Man opplever mye mer hvordan bilene er og oppfører seg, noen er skitvanskelige å kjøre mens andre er enkle på sin måte å kjøre.. De fleste bilene har et veldig personlig preg, hvertfall det jeg kan si når en kjører med alle hjelpemidler avslått og en har på full simulation og kjører med ratt.

Klarer nesten ikke å vente til multiplayeren blir tilgjenglig :o

Lenke til kommentar

Det du sier om oppførselen til bilene bjaa, kan jeg bekrefte!

Kjørte MB SLS på Nordschleife og den satt på som støpt på veien.

Kjørte en Lotus på Top Gear banen og det var som et strykejern på glattisen..

Det er også lagt vekt i effekter når du girer ned, at det smeller i eksosen og stikkflammer kommer ut :) Herlig å høre på ;)

Har spillt noen timer totalt nå, og er fornøyd så langt! :)

Driver med Super Licence nå.. Har 2 baner igjen før det er i boks :)

Endret av tols
Lenke til kommentar

Faen så kjedelig at standard bilene ikke kan modifiseres på noen måte. Syntes PD burde ha laget 300 premium biler, og glemt standard bilene og heller sagt at de vil lage DLC'er etterhvert. At du ikke kan gjøre noe med 80% av bilene er jo ganske kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faen så kjedelig at standard bilene ikke kan modifiseres på noen måte. Syntes PD burde ha laget 300 premium biler, og glemt standard bilene og heller sagt at de vil lage DLC'er etterhvert. At du ikke kan gjøre noe med 80% av bilene er jo ganske kjedelig.

Delvis enig. Problemet er bare at andre synes det er bedre med 800 standard biler mot de 100 ekstra premium bilene, så alle blir uansett ikke fornøyd. De som ikke liker det slik det er nå kan jo bare glemme at de 800 standard bilene er der, da blir spillet som GT3 som hadde få biler, mens at GT4 hadde mange biler. Så får vi heller tenke på at alle premiumbilene PD har laget til GT5 er av så høy kvalitet at de vil holde mange år fremover. De kommer ikke til å bli nødt å modellere dem på nytt til f.eks. GT7 på PS4. Nye texturer, renderingteknikker, AA, lys og mer vil være evig nok til at disse bilene vil se 99% real ut.

Har laget en tråd vi kan dele bilder og videoer vi tar i spillet. Så håper dere som allerede har fått spillet kan dele noen med oss.

Foto og video tråd

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Så man kan ikke tune standard biler heller? Hadde hvert flott om noen som har spillet kunnet sagt hva slags begrensing standard bilene har. Til nå har jeg fått med meg at(standard bilene):

Detalj nivået er noe lavere.

Ikke cockpit view.

Kan ikke skifte felger eller farge felgene(men kan vel bytte farge på bilen?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...