Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som Seasonal har blitt litt vanskligere igjen. Kjøpte tidligere Racing Soft dekk bare, så var saken biff. Men på flere av løpene nå måtte jeg trimme bilene en smule for å ta igjen 1.plassen som kjører hakket hvassere enn resten.

 

Og hvor mange % er folk på trophys? For de som er trophy horer :innocent: Er på 76% selv, men blir nok ikke platinum på dette spillet..

Lenke til kommentar

Virker som Seasonal har blitt litt vanskligere igjen. Kjøpte tidligere Racing Soft dekk bare, så var saken biff. Men på flere av løpene nå måtte jeg trimme bilene en smule for å ta igjen 1.plassen som kjører hakket hvassere enn resten.

 

Og hvor mange % er folk på trophys? For de som er trophy horer :innocent: Er på 76% selv, men blir nok ikke platinum på dette spillet..

 

Virker nesten som det kan ha blitt litt vanskeligere ja... Tok Corvette-løpet først, siden jeg hadde en dårlig Corvette vunnet tidligere. Den måtte jeg faktisk trimme endel, og da tok jeg igjen siste bil i siste sving. Ser ut som det er 1. plassen som kjører klart raskere enn de andre, var vel fortsatt 13-14 sekunder opp til førstemann når jeg igjen andremann.

 

Ellers synes jeg de andre løpene var greie... Vant lett med ECU og racing soft på de.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Det er plenty med folk, du må bare møte rett person og ha rett bil tilgjengelig. Sjekk markedsforumet til gtplanet.net

 

Mitt råd må være å kjøpe alle Touring- og Race Cars du finner i UCD som du kan ta deg råd til. Om det er noen andre biler som virker sjeldne så kan du søke etter dem på forumet deres og se hva folk forlanger eller tilbyr for dem for å få en pekepinn.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig meningen en skal få tak i alle bilene? Forrandres UCD for hvert løp, selv om du har klart det tidligere, eller går det på level?

 

Skulle gjerne hatt meg en F1-bil, GT40 eller noe og en LMS racer, men skal man tjene så mye penger så tar det jo årevis.. Har ca 7mill C.r men tørr ikke bruke de :p

 

UCD oppdateres med 6 nye biler hver gang en ny bane loades. De nederste 6 forsvinner da ut.

Lenke til kommentar

Personlig var motivasjonen for å tvinge seg gjennom noen b-spec løp at jeg trengte en bil til seasonal. Når jeg fikk den tror jeg ikke at jeg gidder spille mer b-spec før de lanserer muligheten for å spille det gjennom nettleseren, som sist jeg hørte skulle komme i februar...

 

/Espen

Alle bilene som kreves i seasonal events kan da kjøpes i dealership??

Lenke til kommentar

Personlig var motivasjonen for å tvinge seg gjennom noen b-spec løp at jeg trengte en bil til seasonal. Når jeg fikk den tror jeg ikke at jeg gidder spille mer b-spec før de lanserer muligheten for å spille det gjennom nettleseren, som sist jeg hørte skulle komme i februar...

 

/Espen

Alle bilene som kreves i seasonal events kan da kjøpes i dealership??

 

ja

Lenke til kommentar

Noen som vil bytte bort en X2010????

Har ikke kjangs i havet på Sebastan Vettel challenge....

Får 6 sek mer enn bronse hver eneste gang.....

Har en god del biler å bytte...

 

Har du noe interessant å bytte?

Har det aller meste av interessante biler, men mangler GT-R Concept LM Race Car feks.

Kan og godt tenke meg noen flere av GT 500 og Super GT bilene. (NSX, Lexus og Skyline racerene.)

 

 

-Cato

Endret av Monkeycat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...