Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk jo spillet nå i januar og har kjørt 2,500km og er level 26 A-Spec. Har kjørt noen få timer B-Spec i går og ble level 6. Syns det var helt ok pengebeløp, men syns experience var ganske lav allerede nå på level 26.

 

Noen som husker/vet hvor mye premiene blir redusert til i februar, f.eks. i Extreme-serien hvor premien gjerne er 100k?

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg anskaffet meg ratt (ennå), men når trenger man å vri rattet 900 grader (eller misforsto jeg noe)?

 

 

Nei, ikke hele 900 grader, men du kan få en så brei sladd at du bruker nesten 450 grader ut fra midtstilling, og det er mer enn nok ratting å rette opp i tide før bilen står feil vei sekunder etter...

Lenke til kommentar

Har du ikke fått med deg at i hele januar, så har vi fått ekstra med exp/cr i a-b spec? =P

Det er vel bare cr som ble doblet, exp er fortsatt samme som før patchen så vidt jeg husker.

 

 

 

 

Den mest effektive måten jeg vet om for å tjene penger er første løpet på Turbo race. Over 50'000 penger for ca 3 minutters kjøring.

Indy banen på American Championship (Extreme Series) får du vel 100k på 4-5 minutter.

 

 

 

Lenke til kommentar

Har du ikke fått med deg at i hele januar, så har vi fått ekstra med exp/cr i a-b spec? =P

Det er vel bare cr som ble doblet, exp er fortsatt samme som før patchen så vidt jeg husker.

 

 

 

 

Den mest effektive måten jeg vet om for å tjene penger er første løpet på Turbo race. Over 50'000 penger for ca 3 minutters kjøring.

Indy banen på American Championship (Extreme Series) får du vel 100k på 4-5 minutter.

JEg tror ikke CR ble doblet, men litt mer fikk vi, tror det var 30% eller noe, løp som du får fikk 99000 på får jeg nå 128000 eller noe.

Tror du får tilsvarende mer XP også.

Lenke til kommentar

Har du ikke fått med deg at i hele januar, så har vi fått ekstra med exp/cr i a-b spec? =P

 

det er vel kun credits som ble satt opp frem til 31. januar.

For på Daytona banen som jeg sjekket med, så var exp det samme før og etter.

Eller er det kun noen få av løpene som det er ekstra exp på?

 

Kan hende jeg var litt for rask ja! Sjekket patch notes nå, men jeg føler fortsatt noe av exp har blitt satt opp.

 

Improved Rewards

The rewards for winning races in both A-Spec and B-Spec in [GT Mode]-[GT Life] have been increased for a limited time only. (This applies until the end of January 2011)

This is a great chance for those who were previously having difficulties getting ahead in the game, due to a lack of funds for tuning and purchasing required cars.

Lenke til kommentar

Skal ikke trenge å kjøre så mange løp på ny hvis du kjører litt, specials, license og seasonal. Du får mye xp for å fullføre de. Iallefall 2 av de (ikke så mye i license).

 

Jeg formulerte meg litt uklart, a-spec er greit nok, der har du har mer ting du kan gjøre for å tjene XP, som du nevner. b-spec derimot, som jeg ser på som en skikkelig drittmodus, men som man må gjennomføre mye av for å skaffe seg biler istedet for å måtte grinde penger i a-spec. I b-spec holder det ikke å vinne alle løpene, du må kjøre opp igjen løp nesten på hvert eneste level. Hvis dette blir enda værre etter at denne perioden med ekstra XP utløper så blir det jo helt håpløst...

 

 

 

Oh.

 

Det er jeg iallefall enig om. Kjørt et Le Mans løp. Bare 10 igjen :roll:

Lenke til kommentar

lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. a-spec lvl 29, b-spec lvl 35. et par championship jeg ikke gidder, mye special jeg ikke gidder, endurance 4,9 og 24timer gidder jeg i hvertfall ikke på a-spec med det første. hadde det ikke vært for at jeg ofte bruker ps3n som mediespiller på ettermiddagen så kunne jeg jo satt i gang 24 timers på b-spec, men redd jeg får pryl av dama da. nei blir nok å vente på neste seasonal nå, lite annet som frister i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...