Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er samme som på GT PSP, alle dealerne er ikke der hele tiden.. Ferrari f.eks. skal visstnok komme etter dag 76 eller noe sånt :)

 

Alle dealerene som skal være under dealership er der, men på used cars så finner du ca 800 used(standard bilene). Denne listen endrer seg hver "dag" slik at man må titte innom ofte ;) Akkurat som used listen var på GT1,2,3 og 4. Så vidt jeg husker i allefall.

 

 

Lenke til kommentar

Det er samme som på GT PSP, alle dealerne er ikke der hele tiden.. Ferrari f.eks. skal visstnok komme etter dag 76 eller noe sånt :)

 

Alle dealerene som skal være under dealership er der, men på used cars så finner du ca 800 used(standard bilene). Denne listen endrer seg hver "dag" slik at man må titte innom ofte ;) Akkurat som used listen var på GT1,2,3 og 4. Så vidt jeg husker i allefall.

Aha, du har nok rett ja, da er vel det problemet løst regner jeg med.

PS: Anbefaller å installere spillet helt med engang som man kan gjøre i options ingame. Hvis man ikke gjør det så installerer spillet maps som man aldri har kjørt på tidligere under loadingen, og det tar ekstra lang tid.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Den er like utfordrende som i prologue, men denne gangen finnes det baner som er lettere å drifte på, + du har mulighet å tune bilene så de drifter så best som mulig.

Når du mener du er god i drifting i gran turismo (med ratt), så er du like god i virkeligheten også, for i virkeligheten så er det faktiskt mye lettere å drifte enn i gran turismo (av erfaringer). Så vær stolt av deg selv når du er god i gran turismo :thumbup:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Testa GT5P igjen her nå, og la merke til at, selv med alt av hjelpemidler av, så virka det ikke som bilene ville spinne noe særlig, altså virka som det er noe form for anti-spinn selv om dette er slått av. Dere som har spillet alt, lagt merke til noe av dette i fullversjonen? Håper det bare er en begrensning i Prologuen.

Lenke til kommentar

Den er like utfordrende som i prologue, men denne gangen finnes det baner som er lettere å drifte på, + du har mulighet å tune bilene så de drifter så best som mulig.

Når du mener du er god i drifting i gran turismo (med ratt), så er du like god i virkeligheten også, for i virkeligheten så er det faktiskt mye lettere å drifte enn i gran turismo (av erfaringer). Så vær stolt av deg selv når du er god i gran turismo :thumbup:

Jeg er usikker på at jeg er i stand til å holde en 180-graders sladd i en F1-bil, men på den annen side vil jeg aldri bli nødt til å bevise det ..

Lenke til kommentar

Men ihvefall jeg brukte mange timer i prologue for å lære å kontrollere bilen i drift. Takket være det kan jeg nå utnytte det IRL, første gangen på banen føltes som om jeg hadde gjort det 100 ganger før...

Hehe helt enig i det du sier der ..

 

Øvet som en helt på GT4 på å sladde , og gjorde ikke annet, spilte kanskje 7-8 timer om dagen i flere måneder .. Og plutslig stod jeg der, med bil og masse snø, hadde aldri sladda før , og det satt i henda som om det var noe jeg alltid hadde gjort, jævli kult ! Husker kameratene mine som jeg gamet mye med på dent tida erfarte det samme , var ikke dumt med 900 graders logitech ratt og GT4 .. Vanskelig var det , men fy faen og morro det ble "IRL" :p

 

 

For å ikke spore helt av , er det bare jeg som ikke får tilgang til å trykke på Community på hovedmenyen? Tipper dette er online funksjonen .. Blir kanskje ikke tilgjenglig før release ..

 

Når det gjelder gokart så har jeg kjørt endel i sommer, og må si følelsen man fikk av gocart og ratt var skremmende likt, like morro var det og, skikkelig fartsfølelse på de banene man får der etterhvert, gøy! :)

 

Gleder meg enormt til multiplayermulighetene kommer, håper ikke det blir som på prolougen, eller var det GT4? Hvor en bare ble kastet inn i et random game ..

 

Etter timesvis med intensiv spilling vil jeg si at spillet lever fult opp til forventningene for min del, endelig et ordentlig GT spill på PS3 .. Så kan vell bare si farvell til kjæreste, familie og venner (de som ikke spiller GT5) , for dette var farlig bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...