Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha Escudoen, om noen er int. i en bytte handel, kom med forslag

 

Pikes Peak sant? Kan trade bort min til deg i dag, hvis du er interessert. Trenger ikke noe bil fra deg! :xmas:

 

EDIT: Logger av nå. Vi kan ta det imorgen.

Takker å bukker :D er regne julekvelden detta

 

Legger deg til senere. Holder på med b-spec 24 timers løpet :/

hvor lenge har du igjen av det løpet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hvor Audi rs6 avant befinner seg på spillet ? :o finner den ikke jeg.. -.-''

På dealership under Audi

 

jaa, men det er '08 modell er det ikke ? en i klassen sa han hadde '10 modellen.. :o

Da lyver han :)

Det kan hende xD

Menmen, takk for det ;)

Lenke til kommentar

Samme her, låner gjerne en Schwimmwagen... Kan få en lånebil imens. ^_^

 

PSN er Teddyen.

 

Schwimmwagen er jo tilgjengelig i butikken! Dessuten tjener du opp pengene for bilen og oppgradering på løpet!

 

Nå har jeg fått meg Gran Turismo F1, og så deilig det var! Har slitt i dagesvis med Pagani Zonda ballettdanseren, og det var virkelig 2,6 millioner bortkasta penger.

 

Det vanskeligste med spillet synes jeg er å velge riktig bil. Når man først har bilen, er det griselett å vinne!

 

Og hvorfor er noen løp, la oss si level 22, mye lettere enn andre løp med høyere level?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Schwimmwagen er jo tilgjengelig i butikken! Dessuten tjener du opp pengene for bilen og oppgradering på løpet!

 

har ikke lyst å bruke såå mye cr for en bil jeg kommer til å kjøre en gang, derfor hadde jeg vært kjempe glad om noen ville låne den til meg :)

 

Det vanskeligste med spillet synes jeg er å velge riktig bil. Når man først har bilen, er det griselett å vinne!

 

Og hvorfor er noen løp, la oss si level 22, mye lettere enn andre løp med høyere level?

 

sier seg egentlig selv at lvl 22 bør være lettere enn lvl 24? :tease:

neida, skjønner hva du vil si, men svaret ligger vel i det du sier rett før - om at riktig bil er gull verdt :w00t:

Lenke til kommentar

dersom det er xj13 race car dere snakker om så får du jo den på facebook dersom du spiller det foto spillet en gang. google for mer info.

 

med mindre de har fjerna det da...

Det er chrome line versjonen.

 

Den har ikkje årstall, så du kan ikkje bruka den i løp med spesifikk årstall.

vet det. men det ble ikke nevnt hva bilen skulle brukes til. plus at det skader ikke å nevne at du får tak i den versjonen gratis.

Lenke til kommentar

har ikke lyst å bruke såå mye cr for en bil jeg kommer til å kjøre en gang, derfor hadde jeg vært kjempe glad om noen ville låne den til meg :)

 

Har du ikke lyst til å bruke penger, for å tjene penger, så er det vel bare å droppe racet?

De 10 minuttene det tar å vinne de 150 tusen, er verdt det. Samt du får en bil ekstra på vei mot 1000 bilers trofeet.

Lenke til kommentar

har ikke lyst å bruke såå mye cr for en bil jeg kommer til å kjøre en gang, derfor hadde jeg vært kjempe glad om noen ville låne den til meg :)

 

Har du ikke lyst til å bruke penger, for å tjene penger, så er det vel bare å droppe racet?

De 10 minuttene det tar å vinne de 150 tusen, er verdt det. Samt du får en bil ekstra på vei mot 1000 bilers trofeet.

Det han mener er at han heller vil låne bilen av noen andre så han kan tjene 800k istedenfor 150k.

Lenke til kommentar

Det vanskeligste med spillet synes jeg er å velge riktig bil. Når man først har bilen, er det griselett å vinne!

 

Og hvorfor er noen løp, la oss si level 22, mye lettere enn andre løp med høyere level?

Et tips til senere: Spør her eller på andre kanaler for GT5-info før du kjøper en veldig dyr bil som du kanskje ikke har all verdens bruk for. Zondaen er fin den og hjelper deg i en del race, men holder ikke helt mål gjennom hele spillet. Den vinner du forøvrig også i et race (før den blir øverflødig) så du kunne spart deg for 2.6M ;)

 

har ikke lyst å bruke såå mye cr for en bil jeg kommer til å kjøre en gang, derfor hadde jeg vært kjempe glad om noen ville låne den til meg :)

 

Har du ikke lyst til å bruke penger, for å tjene penger, så er det vel bare å droppe racet?

De 10 minuttene det tar å vinne de 150 tusen, er verdt det. Samt du får en bil ekstra på vei mot 1000 bilers trofeet.

Det han mener er at han heller vil låne bilen av noen andre så han kan tjene 800k istedenfor 150k.

Man skjønner jo hva han mener, men det var litt dårlig formulert, eventuelt kamuflert :p

Lenke til kommentar

Et tips til senere: Spør her eller på andre kanaler for GT5-info før du kjøper en veldig dyr bil som du kanskje ikke har all verdens bruk for. Zondaen er fin den og hjelper deg i en del race, men holder ikke helt mål gjennom hele spillet. Den vinner du forøvrig også i et race (før den blir øverflødig) så du kunne spart deg for 2.6M ;)

Ja jeg har skjønt det nå og det var virkelig en dyr lærepenge! Jeg googlet faktisk etter hvilken bil jeg burde ha til et løp, og der ble Zondaen nevnt. Den funket på noen få løp, men ble fort utdatert. Dessuten svært vanskelig å kontrollere! Den kan ikke akselerere i svinger, og er et mareritt i høye hastigheter. Eneste som var greit var slakke svinger, der gikk det greit med høy fart.

 

Etter at jeg har vunnet mye gull med Gran Turismo F1, har jeg fått problemer med Nürburgring. Svingene er for krappe, og bilen har hakkete svinger istedenfor jevne myke svinger. Er det noen som har et godt alternativ?

Lenke til kommentar

Klarte ikke å la være å kjøpe Toyota 7'n da den dukka opp. Morsom bil, men FGT hadde nok vært et smartere valg. Kommer nok neppe til å spille meg helt opp til Like The Wind på B-Spec uansett, eller det blir iallfall lenge til...

 

Toyota'n kjører jo som en gokart med 900 hester ^^

 

Personlig syns jeg egentlig at Toyota Minolta'en er bedre å kjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...