Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får dere tak i DTM-biler? Jeg har enda tilgode å se en i bruktsjappa.. :S

Ligger vel mange i Online Dealership....tror jeg?

 

Oppdatering:

 

Disser ligger i Onlie Dealership:

 

Opel and Vauxhall Calibra Touring Cars

Opel and Vauxhall Astra Touring Cars

Audi A4 Touring Car

Mercedes-Benz CLK Touring Car

Audi TT-R Touring Car

Jepp, så det kom mange i oppdateringa - investerte én av mine 4 mill i a4'n, vant seasonal lett, og vips hadde jeg anskaffet FGT, som lett suser gjennom "like the wind" :D

 

Men ang. seasonal, jeg har bare vunnet kubelwagen, ikke schwimmwagen..? Får ikke lov å entre racet med kubel

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har skiftet knappekonfigurasjonen helt? Har gass og brems på R2 / L2, syns de er lettere å finjustere med når man først mangler ratt og pedaler. Videre er gir på trekant/firkant, brekk på X, lys på O, revers på R1 og se bak på L1.

 

EDIT: Zoom-knapp? Hva heter den i button assignments? Er ikke High/Low Beam standard på R1?

 

Ough, mange spørsmålstegn. Beklager.

Gass/brems - R/L2,

rear view - L1

Gir opp/ned - R3(høyre stikke opp/ned)

Brekk - X

Revers - Trekant

Lenke til kommentar

Men ang. seasonal, jeg har bare vunnet kubelwagen, ikke schwimmwagen..? Får ikke lov å entre racet med kubel

Vinner vel svømmevogna i samme løpet i b-spec - eller var det omvendt...

Tror nok du må kjøpe den.....Premien du får er større enn pris + tuning. Du går i overskudd. Og det er moro... :yes:

Lenke til kommentar

Apropos foto - Det er jo fullstendig idioti at man ikke kan spole i replays. Hvis jeg vil ha foto av en fet kræsj i runde 8, må jeg faktisk se gjennom alle de syv rundene først, og deretter sitte klar med pause, og med masse flaks treffe akkurat der jeg vil.. Det gidder jeg ikke.

Spoling har da vært en funksjon i replays i alle mulige spill i årevis, skjønner ikke hvorfor det ikke er med..!

Lenke til kommentar

Apropos foto - Det er jo fullstendig idioti at man ikke kan spole i replays. Hvis jeg vil ha foto av en fet kræsj i runde 8, må jeg faktisk se gjennom alle de syv rundene først, og deretter sitte klar med pause, og med masse flaks treffe akkurat der jeg vil.. Det gidder jeg ikke.

Spoling har da vært en funksjon i replays i alle mulige spill i årevis, skjønner ikke hvorfor det ikke er med..!

En tinge er 8 runde, men tenk hvis jeg gjør noe utrolig kult i siste runde på 24 timers løpet på Nürburgring????

Lenke til kommentar

Sliter litt med Gran Turismo All Stars. Tips til andre biler enn corvetten? Er Race car'n til Mazda Eller peguot ett alternativ?

 

Bruk den du vinner på "Like the Wind". Den tar det meste meget enkelt. Det er Minolta Toyota. En superbil.

Okei. Skal jeg bruke Corvetten i Like The wind da?

Lenke til kommentar

Sliter litt med Gran Turismo All Stars. Tips til andre biler enn corvetten? Er Race car'n til Mazda Eller peguot ett alternativ?

 

Bruk den du vinner på "Like the Wind". Den tar det meste meget enkelt. Det er Minolta Toyota. En superbil.

Okei. Skal jeg bruke Corvetten i Like The wind da?

 

Har ikke testet den der selv. Den som er å anbefale er Mazda Furai. Denne vinner du i Mazda løpet på lvl 6 i B-spec. Tipper Corvetten greier Daytona banen hvis tunet riktig. Men tror du kan slite litt med Indy. Spesielt sistnevnte er det meget viktig med riktig gir, samt slipstreaming.

 

Ellers så vil du greie begge meget lett hvis du sparer til Formula Gran Turismo bilen.

Lenke til kommentar

Sliter litt med Gran Turismo All Stars. Tips til andre biler enn corvetten? Er Race car'n til Mazda Eller peguot ett alternativ?

 

Bruk den du vinner på "Like the Wind". Den tar det meste meget enkelt. Det er Minolta Toyota. En superbil.

Okei. Skal jeg bruke Corvetten i Like The wind da?

 

Har ikke testet den der selv. Den som er å anbefale er Mazda Furai. Denne vinner du i Mazda løpet på lvl 6 i B-spec. Tipper Corvetten greier Daytona banen hvis tunet riktig. Men tror du kan slite litt med Indy. Spesielt sistnevnte er det meget viktig med riktig gir, samt slipstreaming.

 

Ellers så vil du greie begge meget lett hvis du sparer til Formula Gran Turismo bilen.

Det er den røde Formel 1 bilen er det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...