Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får dere tak i DTM-biler? Jeg har enda tilgode å se en i bruktsjappa.. :S

Ligger vel mange i Online Dealership....tror jeg?

Oppdatering:

Disser ligger i Onlie Dealership:

Opel and Vauxhall Calibra Touring Cars

Opel and Vauxhall Astra Touring Cars

Audi A4 Touring Car

Mercedes-Benz CLK Touring Car

Audi TT-R Touring Car

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Schimmwagen-racet var lett! Trimma den stakkars vannbilen til godt over 100 hestekrefter, deretter satt jeg maksfarten til 150km/t. Desverre kosta det mer enn det smakte, forruten experience da.

Noen forslag til hvordan å vinne historic race på expert? Må nesten ha den Toyotaen, men finner den ingen steder.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Schimmwagen-racet var lett! Trimma den stakkars vannbilen til godt over 100 hestekrefter, deretter satt jeg maksfarten til 150km/t. Desverre kosta det mer enn det smakte, forruten experience da.

Noen forslag til hvordan å vinne historic race på expert? Må nesten ha den Toyotaen, men finner den ingen steder.

Brukte Dodge charger rt 70 RM og spec'et til helvete og tilbake.

Gikk greit på den første, måtte bare holde tight svinger og holde de jævlene bak meg.

PÅ Cote d'azur sleit jeg mye, men tok til slutt feiging trikset, da 2j alltid begynte i første ledd.

Krasje inn i ham i sving 1, og holde ham bak meg på resten. Funket fint det og :) (a-spec)

Lenke til kommentar

Bruk cobraen som du vinner tidlig i b-spec. enkle løp.

Lenke til kommentar

Snakk om å drite seg ut.

Kjørte seasonal med den VW bilen fra 1942. Tok igjen de 2 siste bilene halveis på siste runde. Hadde god ledelse frem til jeg så mållinjen. Av og til så tar jeg brekket for å ta en "Bjørn Dæhlie" over mål. Det eneste probelmet var at på Cape Ring så er det 3 målstreker. Jeg tok den første, mens mållinjen denne gangen var den siste. Det tok litt tid før jeg skjønte at jeg ikke var i mål.

Nå må jeg kjøre den kjedelige en gang til for de 2 siste plassene :(

Lenke til kommentar

Hva skjedde forresten med skademodellering? Er nå lv 24 og har ikke sett så mye som en ripe i lakken enda i A-Spec løp, verken på standard- eller premiumbiler.

Folk sier at de har 190E Touring med 0km på telleren, som betyr at de har vunnet den. Noen som har kjørt nesten alle løpene, men ikke har den? Mao, hvilke løp har dere ikke kjørt som jeg bør kjøre? ^^ Håper bare ikke på b-spec, der har jeg kun kjørt ett løp før jeg gikk på veggen av kjedsomhet.

Lenke til kommentar

Haha, skjer ofte med meg og, bare at det "helst" ikker er siste runde :thumbdown:

Btw: Er det andre enn meg som bruker zoom-knappen (R1) litt for ofte? :whistle::blush:

Bruker den hele tiden jeg. Klarer såvidt å se hva som står hvis ikke.

Nå skal det sies at jeg har en bedriten 28" kasse, og sitter et par-tre meter vekke, men likevel. Jeg liker R1 :love:

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har skiftet knappekonfigurasjonen helt? Har gass og brems på R2 / L2, syns de er lettere å finjustere med når man først mangler ratt og pedaler. Videre er gir på trekant/firkant, brekk på X, lys på O, revers på R1 og se bak på L1.

EDIT: Zoom-knapp? Hva heter den i button assignments? Er ikke High/Low Beam standard på R1?

Ough, mange spørsmålstegn. Beklager.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Hva skjedde forresten med skademodellering? Er nå lv 24 og har ikke sett så mye som en ripe i lakken enda i A-Spec løp, verken på standard- eller premiumbiler.

Folk sier at de har 190E Touring med 0km på telleren, som betyr at de har vunnet den. Noen som har kjørt nesten alle løpene, men ikke har den? Mao, hvilke løp har dere ikke kjørt som jeg bør kjøre? ^^ Håper bare ikke på b-spec, der har jeg kun kjørt ett løp før jeg gikk på veggen av kjedsomhet.

Det er ikke 190E 2.5 de har vunnet da? På en av amgchallangene kan du vinne den.

Lenke til kommentar

Jeg er i lvl 26, og sliter i alle fall ikke med å få fram litt riper, bulker, og forferdeligheter i lakke her og der. Men du skal jo kræsje ganske hardt før det begynner å bli tydelig...

Lenke til kommentar

Du vinner Toyota 7 på Like The Wind B-spec.

Flere enn meg som har skiftet knappekonfigurasjonen helt? Har gass og brems på R2 / L2, syns de er lettere å finjustere med når man først mangler ratt og pedaler. Videre er gir på trekant/firkant, brekk på X, lys på O, revers på R1 og se bak på L1.

EDIT: Zoom-knapp? Hva heter den i button assignments? Er ikke High/Low Beam standard på R1?

Ough, mange spørsmålstegn. Beklager.

Jeg skjønner enda ikke helt hva denne knappen skal gjøre. Har vel trykka på den, men kan ikke huske hva den gjør og nå ble jeg veldig nysgjerrig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...