Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg gjør er å kjøre turbo race om og om igjen. Jeg får ca 50'000 penger for hvert løp, og jeg bruker ikke mer enn 3:10 på hvert løp, så da tjener jeg omtrent 16'500/min. Nå har jeg endelig nok til å kjøpe en bil som kan få meg videre, men så trenger jeg 60'000 exp for å kunne kjøpe bilen da. Frustrerende! Noen bedre måte å tjene mye penger og XP?

Lenke til kommentar

Sitter med bspec, lupoløpet på numberg er fan så kjedelig altså.

Ta deg en joggetur i mens da vel. Bob klarer seg jo selv uansett bare du pimper bilen nok. Har pensjonert meg fra B-spec etter å ha kommet halvveis ut i lvl 32 (jeg fikk x2010 av en kompis så da var det lite poeng å fortsette) og jeg har vel spandert 20min på B-spec totalt (sett bort i fra tiden jeg har brukt på å velge bil og starte løpene).

Lenke til kommentar

Har sett touring bilen altfor mange ganger på bruktmarkedet også, kan sifra når hvis jeg ser både RZ og Touringen.

Det setter jeg pris på, nå har jeg penger til å kjøpe en ønsket bil i retur også om det er noen du leter etter =)

Fant disse bonusløpene under Seasonal Events i dag, så det var enormt mye penger og XP (for meg på tidligere lv 16, nå 22) og trodde løpene skulle være vanskelige. I løpet av omtrent halvannen times handling, tuning og kjøring hadde jeg femdoblet pengebeholdningen min fra 500k Cr til 2 500k Cr og skaffet meg ~320 000 XP. For ikke å glemme fire godt trimmede biler (Ford GT, Citroen C4 WRC, Lotus 111R og Audi TTS). Løpene var ikke engang utfordrende, ser for meg at det er langt vanskeligere (eller umulig?) uten trim. Litt skuffende at det var så enkelt å få penger, men heldigvis ikke på GT4 nivå. Sier sikkert ikke det samme når jeg er på lv 30 som dere andre og syns et par millioner er småplukk :p

Det eneste jeg gjør er å kjøre turbo race om og om igjen. Jeg får ca 50'000 penger for hvert løp, og jeg bruker ikke mer enn 3:10 på hvert løp, så da tjener jeg omtrent 16'500/min. Nå har jeg endelig nok til å kjøpe en bil som kan få meg videre, men så trenger jeg 60'000 exp for å kunne kjøpe bilen da. Frustrerende! Noen bedre måte å tjene mye penger og XP?

Om du ikke har kjørt bonusløpene, se over sitatet.

Lenke til kommentar

Da er Seasonal event #5 ute :new_woot:

Hentet fra gtplanet.

VW Schimmwagen @ Cape Ring Periphery (800,000 cr/30000 exp)

Peugeot 207 GTi @ Cote d' Azur (150,000 cr/40,000 exp)

TVR Tuscan Speed 6 @ Cape Ring South (200,000 cr/70,000 exp)

Alfa Romeo BC Competizione @ Rome (350,000 cr/90,000 exp)

DTM Touring Cars @ Nuburgring GP/D (2,000,000 cr/120,000 exp)

All are 5 laps except for the DTM event, which is 8 laps.

New Dealership:

Ford F-150 Lightning

Dodge Ram

BMW M3 GTR Race Car

Opel and Vauxhall Calibra Touring Cars

Opel and Vauxhall Astra Touring Cars

Audi A4 Touring Car

Mercedes-Benz CLK Touring Car

Audi TT-R Touring Car

Alfa 155 2.5 V6 Ti '93

Formula Gran Turismo

gogo! easy money :thumbup:

Lenke til kommentar

Det setter jeg pris på, nå har jeg penger til å kjøpe en ønsket bil i retur også om det er noen du leter etter =)

Fant disse bonusløpene under Seasonal Events i dag, så det var enormt mye penger og XP (for meg på tidligere lv 16, nå 22) og trodde løpene skulle være vanskelige. I løpet av omtrent halvannen times handling, tuning og kjøring hadde jeg femdoblet pengebeholdningen min fra 500k Cr til 2 500k Cr og skaffet meg ~320 000 XP. For ikke å glemme fire godt trimmede biler (Ford GT, Citroen C4 WRC, Lotus 111R og Audi TTS). Løpene var ikke engang utfordrende, ser for meg at det er langt vanskeligere (eller umulig?) uten trim. Litt skuffende at det var så enkelt å få penger, men heldigvis ikke på GT4 nivå. Sier sikkert ikke det samme når jeg er på lv 30 som dere andre og syns et par millioner er småplukk :p

En gang i løpet av Bonus Race No 3 var det vel så fjerna de restriksjoner på disse løpene. Tidligere var det Maks HK, Min KG og Maks på dekk noe som gjorde løpene ganske utfordrende. Det var ganske demotiverende å se at man tar igjen førsteplassen i de to svingene før en langstrekke og i det man nesten er likt ut av siste sving så ser man at 1. faktisk drar fra deg pga sterkere motor :(

Tips til bil for sisste løpet på Bonus 4. ?

Var jo så dum at jeg trodde Lambo NOMAD ville ligge ute i dag også, så jeg dreit i den igår og la meg : p

Vant med meget god margin med Nataka Dome NSX. Rundt 600HK (så har du et alternativ til Mytolas tips).

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...