Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at det er enkelte biler det ikke går ann å selege.. Bare fjerne fra garasjen :thumbdown:

Du må jo ikke selge biler mann. Da får du jo aldri "1000 cars"-trofeet :p PD har virkelig lagt lista litt i høyeste laget her...

 

Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i spillet, men jeg anbefaler deg å drøye litt med å selge biler da du plutselig kan ha behov for akkurat den du solgte i et senere løp. Jeg antar at du selger fordi du trenger penger, men når man har dårlig råd, selger en bil til halv pris for så å måtte kjøpe den tilbake til full pris så er det litt leit :-)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å vinne en MB 190E Touring noe sted, eller hva den koster på bruktbilsjappa? Finner ikke noe om denne på nett.

 

Har spilt noen timer og er på lvl 15, holder på med gullmedaljer i Intermediate AMG-skolen. Målet mitt så langt er å skaffe Opel Calibra Touring og MB 190E Touring, favorittbilene til meg og en bud, slik at vi kan kjøre Nürburgring i split screen. Ser at Calibraen koster 1.4M, men har ikke sett 190'n enda.

 

Idiotisk at det ikke er skade før lv 20 og mekanisk skade før 40 forresten...

Lenke til kommentar

Irriterende at det er enkelte biler det ikke går ann å selege.. Bare fjerne fra garasjen :thumbdown:

Du må jo ikke selge biler mann. Da får du jo aldri "1000 cars"-trofeet :p PD har virkelig lagt lista litt i høyeste laget her...

 

Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i spillet, men jeg anbefaler deg å drøye litt med å selge biler da du plutselig kan ha behov for akkurat den du solgte i et senere løp. Jeg antar at du selger fordi du trenger penger, men når man har dårlig råd, selger en bil til halv pris for så å måtte kjøpe den tilbake til full pris så er det litt leit :-)

 

Har kommet et godt stykke (lvl 28/28). Har ikke solgt en eneste bil, men det er flere jeg har to av. Nascar f.eks.

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å vinne en MB 190E Touring noe sted, eller hva den koster på bruktbilsjappa? Finner ikke noe om denne på nett.

 

Har spilt noen timer og er på lvl 15, holder på med gullmedaljer i Intermediate AMG-skolen. Målet mitt så langt er å skaffe Opel Calibra Touring og MB 190E Touring, favorittbilene til meg og en bud, slik at vi kan kjøre Nürburgring i split screen. Ser at Calibraen koster 1.4M, men har ikke sett 190'n enda.

 

Idiotisk at det ikke er skade før lv 20 og mekanisk skade før 40 forresten...

Du kan få en MB 190E touring av meg hvis du finner en supra RZ på bruktmarkedet..

Lenke til kommentar

Irriterende at det er enkelte biler det ikke går ann å selege.. Bare fjerne fra garasjen :thumbdown:

 

Har angret flere ganger på at jeg har solgt biler.

Det er heller ikke verdt det, da det kun er biler som går for under 100 tusen som kan selges. De over får man ikke solgt.

 

Det er jo kjedelig når man får biler verdt flere hundre tusen, og har 2 av dem. Men det hjelper jo mot 1000 bilers trofeet. Det sies at det er 1000 biler, og ikke 1000 forskjellige biler.

 

 

 

 

Utrolig irriterende. Hadde satt på B-spec på Suzuka banen, og kjørt den i natt. Ble lvl 32, men greide vist å slå av maskinen litt for tidlig, slik at de ikke hadde lagret seg. God jeg ikke kjørte selv.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grønn på at jeg ikke har fått tak i Escudoen enda, leste et sted at man får tak i den på lvl 22 eller 23 å nå har jeg kommet til lvl 24 å ingen Escudo hos dealeren.. :realmad: penger har jeg oxo nok av, har nesten 4 mill. om det er noen som har den å vil bytte i noe annet fett, (jeg vet ikke åssen man bytter men) så er jeg åpen for forslag.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å vinne en MB 190E Touring noe sted, eller hva den koster på bruktbilsjappa? Finner ikke noe om denne på nett.

Du kan få en MB 190E touring av meg hvis du finner en supra RZ på bruktmarkedet..

 

Skal holde øynene åpne, sjekker bruktmarkedet hele tiden. Er redd for at jeg ikke har råd til verken Supra RZ eller 190E Touring om de først dukker opp, måtte nettopp anskaffe en Gallardo og er nede i drøyt 500 000 Cr. Husker du hva du betalte for Touringen?

 

EDIT:

 

Teddyen på PSN.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...