Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Folkens! Nye seasonable events og online dealership er nå oppdatert :D

Hentet fra gtplanet

The prizes for the races are as follows.....

Toyota Prius G race = 200,00Cr & 30,000XP

Audi TTS Coupe race =300,000Cr & 50,000XP

Lotus Elise 111R race -500,000Cr & 60,000XP

Ford GT race =1,000,000Cr & 90,000XP

Citroen C4 WRC race =1,500,000Cr & 120,000XP

total=3.5 million CR & 350,000XP

Seasonal events, er det drift, time trial og racing?

Online ranking?

Hvordan vinner man? Prøvde drift, kom på 122000. plass ca.

Fikk 8k penger.

Hva eller hvor finner jeg disse seasonal events dere prater om?

Du har allerede funnet dem. Du finner dem under menyen Seasonal Events! Have fun :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker seasonal events, slipper den evindelige grindingen for å tjene penger exps.

Bonus race 3 er dog alt for enkelt, men bedre enn å kjede seg ihjel med grindingen.

Alle var jo griselette denne gangen. Virker som de har fått klager på den forrige var for vanskelig. Men bør da være mulig å finne en mellomting.

Endelig klarte jeg Like The Wind i A-spec også :) Har lett lenge etter en bil som var god nok til å ta det men så hadde jeg jo en Zonda R i garasjen som feis ifra de.

Lenke til kommentar

Noen tips til hvilken bil jeg burde bygge meg for Gran Turismo World Championship, på Pro series? Hadde gått greit med Evo'n jeg har, hadde den ikke sperra på 260 : p

Race Series Guide - Career & Seasonal Events

Dealership:

Nissan GT-R '07 - Cr. 77,700

Weight Reduction Stage 2, Engine Stage 1, Sports ECU, Racing Air Filter, Titanium Racing Exhaust, Catalytic Converter: Sports, High RPM Range Turbo Kit, Soft Racing Tyres.

Prize Cars:

Mazda Furai Concept '08 - NR-A Roadster Cup (Amateur Series - B-Spec)

B-Spec: Hard Racing Tires. Class 14 Driver.

Special Edition or DLC Cars:

Mazda 787B Stealth Model

A-Spec/B-Spec: Untuned

Lenke til kommentar

Når man skal ta backup av alt på ps3, tar den backup av gt5 også? Så det var no snakk om patch osv..

PS3 nærmer seg døden, så den skal leveres inn, og vil passe på at jeg har fått tatt backup.

Ja teoretisk sett skal den ta backup av gt5 saven også, men da må du ha installert nyeste patchen (1.05) da den fjerner kopisperra.

Hadde jeg vært deg ville jeg også tatt en seperat backup av kun GT5 savegamen og lagra den på pcen, i tilfelle det skulle gått galt.

Lenke til kommentar

Veel, da mistenker jeg at du aldri har kjørt gokart i virkeligheten? For den modulen er syykt realistisk

Enig i det - gokart delen er etter det jeg kan bedømme det de har klart å simulere best ifht "den virkelige verden."

Til gjengjeld har jeg aldri kjørt en lotus elise, men er den virkelig så ustabil som top gear challenge påstår den er, så burde den ikke være lov å kjøre på vei - rett og slett. Tok omsider gull etter hundrevis av forsøk...

Hehe... Elise eventen er syk ja, men jeg synes det er vanskeligere med VW buss og den militærdriten. Mest fordi de er ulidelig kjedelig å starte på nytt hver gang noen dulter borti deg etter 1.5 runder...!

/Espen

Lenke til kommentar

Hehe... Elise eventen er syk ja, men jeg synes det er vanskeligere med VW buss og den militærdriten. Mest fordi de er ulidelig kjedelig å starte på nytt hver gang noen dulter borti deg etter 1.5 runder...!

Trengte bare et par forsøk med militærvognen, men ellers er dette tullet med at den minste touch = diskvalifisering noe av det mest un-topgear'ish jeg kan forestille meg. Faktisk syns jeg man burde få bonuspoeng for antal biler man t-boner i et top gear event.

Lenke til kommentar

Trengte bare et par forsøk med militærvognen, men ellers er dette tullet med at den minste touch = diskvalifisering noe av det mest un-topgear'ish jeg kan forestille meg. Faktisk syns jeg man burde få bonuspoeng for antal biler man t-boner i et top gear event.

Touché! :thumbup:

Lenke til kommentar

Når man skal ta backup av alt på ps3, tar den backup av gt5 også? Så det var no snakk om patch osv..

PS3 nærmer seg døden, så den skal leveres inn, og vil passe på at jeg har fått tatt backup.

Du kan ta savegame backup på GT5. Jeg gjorde dette før jeg byttet harddisk.

Jeg prøvde også å ta backup av Guitar Hero, men de er låst.

Så fulgte jeg bare normal backup av harddisk i PS3, og når den var byttet, og lagt inn tilbake. Så var alt lagt tilbake, så jeg trengte ikke den rene backupen av savegamet viste det seg. Selv Guitar Hero ble kopiert over.

Så det er kun for egen sikkerhet at du trenger den savingen som patchen ga oss.

Lenke til kommentar

Noen tips til Nascar eventen?

Sliter mest med bremsingen at den låser hjulene altfor fort og sklir ut, spesielt på Ringen.

Bruk riktige dekk. Slet også litt med å styre disse bilene i starten, men etter å ha brukt dem litt så må jeg si at de er noen av de bedre bilene å kjøre, både på svinging og bremsing.

Men det ble nok til fordi jeg greide å bytte olje, og måtte dermed kjøre en del med dem for å få ned HK'en igjen. Så jeg brukte den en stund på flere baner. Hadde de hatt litt bedre toppfart, så hadde det vært min hovedbil å bruke ville jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...